www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING are in continuare probleme cu platile cu telefonul si aplicatia HomeBank

Autor: Bancherul.ro
2019-10-02 05:37

ING Bank are in continuare probleme, incepand de vineri, cu aplicatia de mobile banking Home Bank si serviciul inclus de plati cu telefonul mobil, INGPay.


Dupa ce vineri si pe parcursul urmatoarelor trei zile aplicatia Home Bank nu a functionat si implicit nici platile cu telefonul, astazi ING anunta, pe site-ul sau, ca nu este disponibil INGPay:


"Momentan, serviciul ING Pay este partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori. In cazul in care intampinati probleme, va recomandam sa emiteti un nou card." (vezi foto)


Home Bank, platile cu cardul si restul serviciilor apar ca fiind functionale.


Clientii ING s-au plans si ieri ca nu reusesc sa utilizeze INGPay, dupa instalarea ultimei versiuni HomeBank, disponibila de duminica seara:


"A reusit cineva sa faca INGPay sa functioneze? Eu nu reusesc nicicum sa sterg cardul virtual si sa generez unul nou pentru a putea plati prin NFC. Nici din aplicatie, nici din browser."


"Nu se mai poate plati cu telefonul. Eroare: nu autorizati tranzactia", s-a plans un alt client ING, ieri, pe Facebook.


"Am actualizat aplicatia, si la fel, nu merge plata cu scanare. Deja este deranjant, este a patra zi", s-a plans altcineva.


Aplicatia Home Bank a avut probleme de functionare de vineri dimineata, iar situatia nu s-a remediat decat duminica seara, conform situatiei serviciilor, de pe site-ul ING, insa unii clienti ai bancii au continuat sa se planga ca nu-si pot deschide aplicatia sau ca nu pot folosi unele functii si pe parcursul ultimelor doua zile.


Ieri, un cititor client ING ne-a semnalat ca aplicatia HomeBank nu doar ca nu se deschidea, dar si bloca utilizarea telefonului, iar alt cititor s-a plans ca i s-a triplat (inregistrat de trei ori) o plata facuta in HomeBank, in interfata web. (vezi aici detalii)


ING Bank nu a anuntat despre aceste probleme nici pe contul sau Facebook, nici printr-un comunicat, iar clientii sai s-au plans ca nici ei nu au fost notificati de catre banca, astfel incat sa evite situatii neplacute.


In schimb, ING anunta, chiar in timp ce serviciul INGPay figureaza ca fiind "partial indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", ca cel responsabil de aceasta problema, Razvan Sighinas, Chief Information Officer @ING, este speaker la o conferinta: "va vorbi despre Digital Transformation in the Banking Industry". (LOL)


"Mai bine si-ar da demisia. Este degeaba acolo unde", a comentat cineva, pe Facebook. 


"E simplu la ING". De ce? Pentru ca nimic nu merge. Voi chiar nu-i puteti da afara pe aia de la IT si sa angajati niste oameni competenti?" intreaba alcineva.


(stire in curs de actualizare)