BANCI | Ultima Ora

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR prin internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2015-07-08 12:58

Clientii persoane juridice ai Raiffeisen Bank pot sa interogheze Centrala Incidentelor de Plati (CIP) a BNR, pentru a verifica bonitatea partenerilor de afaceri, prin intermediul serviciului de internet banking al bancii, denumit Raiffeisen Online (www.raifffeisenonline.ro), fara sa se mai deplasese la unitatile bancii in acest scop, anunta banca intr-un comunicat.

Iata comunicatul bancii: 

Raiffeisen Bank a lansat o noua functionalitate prin care clientii persoane juridice pot sa verifice bonitatea si capacitatea de plata a partenerilor comerciali direct in platforma electronica de tranzactionare Raiffeisen Online, accesand informatiile specifice din Centrala Incidentelor de Plati (CIP). In prima saptamana de la lansarea serviciului, volumul de interogari CIP prin online a atins 40%, raportat la numarul mediu lunar de interogari facute clasic, prin agentiile Raiffeisen Bank.  In cazul clientilor cu numar mare de parteneri, interogarea online este posibila prin import de fisiere.

Procesul este rapid, integral automat, confirmand inca o data ca Raiffeisen Bank investeste constant in tehnologie moderna, care sa permita implementarea unor noi solutii de tranzactionare.

“Directia in care mergem poate fi exprimata printr-un termen folosit in marketing – Omnichannel - care promoveaza o experienta placuta cu banca, asigurand complexitate tranzactionala adaptata diferitelor modele de business sau nevoilor specifice pe industrii” a spus Florentina Stilu, director Cash Management al Raiffeisen Bank.

Optiunea nou introdusa reprezinta o cale rapida de analiza a comportamentului la plata al partenerilor care utilizeaza bilete la ordin, cecuri sau cambii. Pentru cei care au profil de furnizor este foarte important sa poata accesa instrumente de evaluare si control asupra relatiilor de afaceri.

“O vizita la agentia bancara este inlocuita cu interactiunea online creand pentru clienti potential enorm de optimizare a timpului si a costurilor. Banking-ul traditional este inlocuit cu solutii digitale, lasand tot mai mult loc in unitatile bancare activitatilor de consultanta financiara, cu plus valoare pentru client" a adaugat Florentina Stilu.
 
93.000 de clienti persoane juridice utilizeaza serviciul Raiffeisen Online, deruland in medie 1,5 milioane plati, in valoare de 4 miliarde de euro, pe trimestru. Statisticile demonstreaza preferinta pentru solutii moderne, rata de tranzactionare electronica este 86% la nivelul intregului portofoliul de clienti persoane juridice, iar pe segmentul corporate 90% din operatiunile de plati se efectueaza prin Raiffeisen Online. 

Raiffeisen Bank deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.700 de companii. Reteaua teritoriala a Raiffeisen Bank numara 527 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.000 de EPOS-uri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Raiffeisen Digital Bank se inchide in Romania

Raiffeisen Digital Bank se inchide in Romania din luna martie 2025, a anuntat banca lansata in primavara anului trecut. "Ne pare rău să vă informăm că Raiffeisen Digital Bank AG își va înceta operațiunile și își va închide activitatea bancară detalii

Banca Transilvania isi continua cresterea sustinuta: +30% la operatiuni, +23% la credite, in primele 9 luni din 2024

Banca Transilvania a anuntat rezultatele obtinute in primele 9 luni din 2024: - Soldul creditelor nete a înregistrat o creștere 23% față de sfârșitul anului trecut; - Numărului total al operațiunilor procesate, în creștere cu 30,7%; - Numărul detalii

Problele de functionare a aplicatiei Revolut

Aplicatia Revolut a avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, conform reclamatiilor clientilor: "Aplicatia nu functioneaza. E pentru ultima oara cand imi tin toti banii in contul Revolut", conform unei postari pe pagina Facebook a Revolut. Banca a confirmat detalii

BCR lanseaza o noua varianta de plati cu numarul de telefon, o alternativa la Alias Pay

BCR lanseaza o noua varianta de plati doar cu telefonul, fara IBAN, cu cardurile Visa, o alternativa la platile tip AliasPay. Clientii persoane fizice ai BCR care au carduri Visa vor putea face plati, din aplicatia George, doar pe baza numarului de telefon, catre clientii altor banci din detalii

 



 

Ultimele Comentarii