BANCI | Ultima Ora

Volksbank se repozitioneaza si lanseaza noi produse in linie cu noua abordare de business

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-10-11 21:04

Volksbank România a prezentat noua sa pozitionare strategică, de bancă universală ce acordă atenţie în egală măsură activităţilor de economisire cât şi celor de creditare, se arata intr-un comunicat al bancii.

Volksbank a anunţat, de asemenea, campania de imagine care va susţine noua abordare de business precum şi o serie de noi produse în linie cu aceasta.

Conform noii poziţionări, Volksbank România se adresează în mod egal segmentului de retail şi segmentului corporate oferind produse şi servicii bancare simple, care ajută în mod real clienţii.

„Oportunităţile oferite de piaţă, alături de punctele forte interne vor susţine dezvoltarea Volksbank România pe cele două direcţii de business”, spune Lucian Cojocaru, Vicepreşedinte Volksbank România. „Pe zona de retail, Volksbank îşi propune să devină o <> pentru clasa de mijloc. În sectorul companiilor, banca pune accent pe servicii oferite segmentului microîntreprinderilor şi IMM-urilor.

Strategia de business este susţinută de o campanie de imagine care marchează o schimbare radicală în comunicarea brandului Volksbank.

„Criza financiară din 2008 a schimbat complet felul în care oamenii se raportează la bănci. Băncile au încetat să mai fie un fel de lampă a lui Aladdin care poate împlini orice vis. Ele au revenit în percepţia oamenilor la rolul lor originar, de instituţii care au grijă de bani sau care împrumută bani la momentul potrivit”, spune Alfred Borcan, directorul de marketing al Volksbank România.

Pentru a răspunde mai bine realităţilor unei pieţe aflate în schimbare, Volksbank România a adoptat un nou discurs în relaţia cu clienţii, caracterizat prin pragmatism, simplitate si autenticitate.

„În linie cu noua viziune de brand, produsele lansate acum de Volksbank sunt funcţionale, simple şi uşor de înţeles. Nu promitem mai mult decât oferim şi nu exagerăm. Suntem pur şi simplu o resursă financiară la care oamenii apelează pentru a-şi pune planurile în aplicare”, declara Lucian Cojocaru – Vicepresedinte Volksbank.

Noile valori ale brandului se reflectă nu doar în felul în care sunt concepute produsele ci şi modul în care va comunica Volksbank. „Vrem să convingem prin soluţii raţionale, nu prin promisiuni neacoperite”.

Printre produsele lansate de Volksbank în linie cu noua abordare de business se numără Planul de economii, creditul ipotecar CASA pentru achiziţia de locuinţe, cu varianta sa de refinanţare, contul simplu si contul de salarii cu facilitate overdraft.

Volksbank lansează Planul de Economii

Volksbank România lansează un nou pachet de servicii destinat economisirii: Planul de Economii. Acesta se diferenţiază de produsele existente prin două facilităţi oferite clienţilor: bonusuri la dobândă la datele de aniversare ale depozitului şi opţiuni de alimentare automată a contului de economii.

Planul de Economii poate avea o scadenţă maximă de 5 ani. Începând din al doilea an, la aniversarea depozitului, Volksbank acordă un bonus între 7,5% şi 15% din dobânzi, în funcție de maturitatea Planului de Economii. Dobânda oferită este de 7% în primul an, nivelul pentru anii următori urmând să fie actualizat la fiecare aniversare.

Presupunând un caz ipotetic, în care clientul optează pentru alimentarea contului de economii cu 100 de lei în fiecare lună şi un nivel constant al dobânzilor, după cinci ani (scadența maximă), clientul va avea în cont o sumă de 7.087 lei, din care 1.087,65 lei aferenţi dobânzilor şi bonusurilor.

"Lansarea Planului de Economii confirmă strategia de repoziţionare a Volksbank România ca bancă universală, care acordă egală atenţie atât activităților de economisire, cât şi celor de creditare. În contextul actual, al crizelor bugetare din Europa și din SUA, cred că se impune o modificare a mentalităților: dacă în ultimele decenii, s-a impus ideea că este responsabilitatea statului să ajute cetăţenii când au diferite probleme, inclusiv cu pensii la bătrâneţe, acum cred ca ar trebui să punem accent pe responsabilitatea individuală şi pe nevoia de a pune bani deoparte pe tot parcursul vieţii", a declarat Lucian Cojocaru, Vicepreşedinte al Volksbank România.

Clienţii pot opta pentru alimentarea automată sau manuală a Planului de Economii, pentru setarea unei sume fixe ce va fi retrasă automat din contul curent în fiecare lună sau trimestrial sau pentru stabilirea unui prag minim al disponibilului din contul curent. Această ultimă facilitate este utilă, de exemplu, pentru a transfera în depozit, în ziua de salariu, sumele economisite pe parcursul lunii precedente.

Valoarea bonusului acordat de Volksbank crește odată cu maturitatea depozitului, după cum urmează:

- la aniversarea a doi ani de la deschiderea Planului de Economii, se acordă un bonus de 7,5% din dobânzile primilor doi ani
- la aniversarea a trei ani, bonusul reprezintă 10% din dobânzile din ultimele 12 luni
- la aniversarea a patru ani, bonusul reprezintă 12,5% din dobânzile ultimelor 12 luni
- la aniversarea a cinci ani, bonusul reprezintă 15% din dobânzile aferente ultimelor 12 luni.


Despre Volksbank

Volksbank Romania este o bancă comercială care activeaza pe piaţa românească din luna mai a anului 2000. Principalii actionari ai băncii sunt Österreichische Volksbanken-AG, instituţia centrală a unuia dintre cele mai importante grupuri bancare din Austria, DZ Bank WGZ Bank şi Banque Federale des Banques Populaires.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii