BANCI | Analiza

Studiu ING: Ce impact au site-urile de socializare Facebook sau Twitter asupra consumatorilor de produse financiare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-11-16 15:07

ING a realizat un studiu privind impactul site-urilor de socializare (social media), bazat pe un sondaj in randurile a 1.500 de consumatori din Olanda.

Concluzia principala a bancii a fost urmatoarea: consumatorii considera că social media este tot mai credibila: 65% au spus că găsesc informațiile din social media online ca fiind de încredere iar 40% au incredere si in postarile de pe Facebook, Google sau Twitter.

Principalele rezultate ale studiului "Impactul social media 2012":

- 55% dintre consumatori gasesc, cel puțin o dată pe săptămână, informații cu privire la sectorul financiar în mass-media on-line, cum ar fi site-uri de știri și site-uri de ziare; 33% dintre consumatori vad informații financiare postate pe social media precum Twitter și Facebook cel puțin săptămânal.

- Aproape două treimi din consumatori (65%) au declarat că informațiile publicate pe mass-media on-line sunt de încredere; 40% dintre ei apreciaza ca postarile făcute pe site-urile de socializare sunt de încredere.

- Încrederea în informațiile postate pe social media este în creștere puternica în rândul utilizatorilor frecventi ai acestor siteuri. Cei care viziteaza zilnic un astfel de site apreciaza ca informațiile financiare postate aici sunt de încredere, spre deosebire de vizitatorii sporadici, care sunt imparțiali atunci când vine vorba de a credibilitatea informațiilor financiare postate pe site-uri precum Facebook și Twitter.

- Utilizatorii frecventi de social media apreciaza ca postarile financiare de pe social media sunt la fel de credibile ca și informațiile postate pe mass-media online, site-uri de știri, cum ar fi site-uri web și ziare.

- Programe informative ale televiziunilor si ziarele sunt considerate a avea un impact de 4 sau 5 ori mai mare ca social media, iar impactul ziarelor online este apreciat a fi de 3 până la 4 ori mai mare.

- Cu toate acestea, informațiile financiare postate pe site-urile de socializare schimba mai des opinii, preferințele sau comportamente. Un sfert dintre respondenți au spus că mesajele de pe social media le-au schimbat opiniile despre ING într-un mod pozitiv, în comparație cu doar 15% dintre respondenți care au spus acest lucru despre mesajele de pe site-urile de stiri online.


Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



A aparut o noua platforma de investitii in criptomonede pentru fraude online: Aspect Markets

Cititorii ne-au sesizat ca exista pe internet o noua falsa platforma de investitii in criptomonede, prin care se fac fraude online. Numele platformei este Aspect Markets si este online in prezent, la adresa de internet https://aspectmarkets.pro (vezi foto), detalii

BRD Finance s-a inchis pe tacute

BRD Finance, IFN-ul pentru credite de consum si carduri detinut de banca BRD Societe Generale, a fost inchis si a intrat in procedura de lichidare, conform unui anunt de pe site-ul acesteia (vezi foto). BRD nu a anuntat inchiderea IFN-ului, singurele informatii existente fiind detalii

Creditele de nevoi personale cu cele mai mici dobanzi

CEC Bank a anuntat o promotie la creditele de nevoi personale, cu o dobanda de 7,9%, valabila pentru cei care-si incaseaza veniturile intr-un cont al bancii, cea mai mica dintre un numar de 13 astfel de imprumuturi acordate de 9 banci, conform topului realizat de detalii

Indicatorii sistemului bancar la finalul anului 2023

indicatorii agregati ai bancilor romanesti la finalul anului 2023, calculati pe baza informatiilor din raportarile prudentiale neauditate, trimise la Banca Nationala a Romaniei (BNR) de instituțiile de credit, persoane juridice romane și de sucursalele din Romania ale institutiilor detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Nu vor să aplice Legea 243/2024

    Buna ziua, VĂ ROG MULT SĂ MĂ AJUTAȚI. Am încercat o soluție cu cu cei de la CSALB, cerere ... detalii

  • !

    Era interesant de aflat cat a dat Casa regala din exedentul Casei in toate cele 7 razboaie in care ... detalii

  • plati online

    ING respinge in mod constant platile facute online cu cardurile ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii