BANCI | Ultima Ora

Reclamatia zilei la banca: "Nu va zic buna ziua! Stimata BRD-GSG, Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor"

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-11-15 16:44

Un client al BRD se plange de faptul ca nu a reusit sa realizeze o plata cu cardul in strainatate, astfel ca a trebuit sa achite in numerar, dar cu toate acestea banii i-au fost luati din cont, astfel ca a platit de doua ori pentru acelasi produs. Incercand sa rezolve problema, a incercat sa ia legatura cu banca prin pagina sa de internet, insa aceasta nu functiona. Asa incat a fost nevoit sa sune la banca si sa vorbeasca in roaming pentru a afla ca a fost vorba de o eroare de comunicare in procesarea cardului.

Iata mesajul clientului postat pe pagina de Facebook a BRD:

"Nu va zic buna ziua!
Stimata BRD-GSG Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor:

1. Sambata 02.11.2013 orele 10 am vrut sa retrag dintr-un cont ne-mai-intalnita suma de 400 de euro. Surpriza extraordinara banca nu avea acesti bani, "mai veniti dumneavoastra mai incolo!"

2. Azi 05.11.2013, orele 14, am vrut sa achit o tranzactie comerciala folosind cardul pe care mi l-ati oferit acum un an cu asigurari si para-asigurari si pentru cheile pierdute ale autoturismului soacrei! Surpriza: "PIN Corect! Tranzactie esuata!' Am platit cash, dar ma gandesc daca nu aveam? si daca in loc de chiloti era carburant alimentat in masina soacrei? Trebuia sa petrec o noapte in arest?
Cred ca acordurile visa/mastercard asigura tranzactii in siguranta pentru clienti si nu imposibilitatea efectuarii tranzactiilor! Nu-i asa? Sa-i intrebam si pe dumnealor, zic!

3. Dupa o ora am apelat telefonic, in roaming, serviciul relatii clienti. Dupa trei minute de vorbit cu robotul si ascultat muzica, surpriza: banii mi-au fost indisponibilizati in cont, pentru tranzactia la care faceam referire mai sus si pe care am mai achitat-o cash. Asadar am platit de doua ori aceiasi chiloti! "a fost o eroare de comunicare" mi-a spus priculiciul dumneavoastra, insultandu-mi pentru a treia oara consecutiv inteligenta!

Mi-as dori:

1. sa-mi pot folosi cardul in limita disponibilului oriunde si oricand am chef!

2. Mi-as dori sa-mi returnati contravaloarea celor cinci minute vorbite in roaming din vina dvs.

3. Mi-as dori o reactie la mesajul de mai sus!

4. Mi-as dori ca atunci cand dau "send" la acest mesaj sa nu imi apara un nou mesaj "pagina in constructie" asa cum apare pe formularul de contact de pe www.brd.ro!

Nu va zic la revedere!"

Comentarii

Dan
Lasati-o si lasati-ne!
Iarasi inventati povesti ca sa va faceti targetu de click-uri?

Bancherul.ro
Reclamatia la BRD e reala
Reclamatia la BRD e reala, se poate vedea pe pagina de Facebook a bancii. Si nu avem niciun obiectiv in privinta click-urilor, pentru noi conteaza doar calitatea si excelenta informatiei financiar-bancare.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii