BANCI | Ultima Ora

Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank, au avut intreruperi in functionare pe parcursul a doua zile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-17 22:06

Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank au avut intreruperi de functionare miercuri si joi, conform unui anunt al bancii pe pagina Facebook si a reclamatiilor clientilor.

Astfel, miercuri, 14 septembrie 2016, la ora 15,44, Raiffeisen a facut urmatorul anunt pe pagina sa Facebook:

“Anunt important: In vederea desfasurarii unor operatiuni de mentenanta asupra sistemelor informatice, serviciile Raiffeisen Online si Smart Mobile sunt indisponibile momentan.
Va vom anunta imediat ce accesul la aplicatiile online va fi restabilit.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru intelegere.”

Dupa o ora, banca a anuntat ca serviciile functioneaza din nou normal:

“UPDATE 14.09, 16:45: In acest moment, aplicatiile functioneaza la paramentri normali.”

Un client al bancii a reclamat insa faptul ca “aplicatiile nu functionau nici la orele 24:00! Iar call-center-ul nu a fost functional, dupa multiple incercari si lungi asteptari...”

“Call-center-ul este inutil, am primit doar informatii eronate, sunt foarte obraznici si irascibili. Seara dupa orele 22:00 cand intru in Smart mobile primesc mesajul "Error description not found", a reclamat un alt client al Raffeisen.

A doua zi, joi 15 septembrie la la ora 14,53, un alt client spune ca “Raiffeisenonline.ro nu functioneaza nici acum. dupa login sunt intampinat de mesajul: "Acest spatiu web nu este disponibil momentan.
Ne cerem scuze pentru inconvenienta."

Nu ati platit factura la hosting sau ce? :))

Un alt client confirma, ca la aceeasi ora nu poate folosi aplicatia Raiffeisen: “Raiffeisenoniline nu functioneaza.m-am chinuit 40 de minute sa fac o plata si nici nu stiu daca am reusit fiindca pagina web a devenit brusc indisponibila”.

“Am fost deconectat in momentul confirmarii unei plati. A 3-a oara. Ce intelegeti prin parametri normali?”, s-a plans un alt client, tot a doua zi, joi, la ora 15,13.

Dupa aproape doua ore, la 16,52, Raiffeisen raspunde: “Au existat intarzieri in functionarea aplicatiei, insa acum este, din nou, la parametri normali. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim.”

Taguri: Raiffeisen Bank  reclamatie Provident  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

Poșta Română, liderul național în servicii poștale, împreună cu CEC Bank și Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, își unesc forțele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării plăților digitale detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii publicate de banca: "În curând, vei putea face banking de pe detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligațiuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior Nepreferențiale, destinate încadrării ca instrumente eligibile MREL și primește un rating BB de la Fitch Ratings, detalii

Doar 5 banci au ramas fara plati instant in lei

Numarul bancilor la care se pot face plati si transferuri instant in lei (banii ajung in cateva secunde) a ajuns la 18, conform datelor Transfond. Ultimele banci care au implementat acest serviciu sunt Unicredit si Revolut, precum si institutia nebancara Smith&Smith, prima detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • Buna ziua! Am nevoie de ajutor!

    Buna ziua! Am trimis activare cont si imi scrie ca au expediat QR Cod pe posta dar nu mia venit ... detalii

  • Înșelătorie

    Mare atenție la firma vex group, te pune să investești 250 € în Forex, câștigi ceva și ... detalii

  • interdictie conturi ING

    Buna ziua, o situatie ca cele de mai sus am patit si eu, cu diferenta ca Revolut a deblocat contul ... detalii