IFN | Profil

Provident respinge 70% dintre cererile de credite

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-09-11 20:41

Viktor Boczán, directorul general al Provident

Provident respinge 70% dintre cererile de imprumut venite din partea potentialilor clienti, intrucat acestia nu indeplinesc cerintele solicitate de companie, precum dovada unui venit, un grad maxim de indatorare sau situatia de la Biroul de Credit.

Pe de alta parte, 67% dintre clientii Provident se imprumuta cu sume mai mici decat ar putea obtine.

"Este important ca înaintea fiecărui nou contract de credit să ne asigurăm că clientul a înţeles ce înseamnă un împrumut, dincolo de nevoia din acel moment. Nu ne este de folos nici nouă şi, în mod evident, nici clientului dacă termenii şi condiţiile nu au fost explicaţi foarte clar, astfel încât să ne asigurăm că există posibilitatea rambursării fără a crea un dezechilibru financiar. Un client care nu îşi va permite să plătească rata este un client pe care poate nu l-am sfătuit bine și asta înseamnă că el va fi îndatorat și că nu vom recupera suma pe care o împrumutăm. Un împrumut este un dans pentru doi. Ştiu că toată lumea vorbește despre creditare responsabilă, dar cred că pentru noi, cifrele o demonstrează: respingem 70% din toate cererile de împrumut pe care le primim, 67% dintre clienții noștri împrumută mai puțin decât suma maximă disponibilă pentru ei, valoarea medie a unui credit este mai mică decât o treime din suma maximă pe care o avem în portofoliul nostru”, a declarat Viktor Boczán, director general al Provident, intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele: 

Ne dorim ca toţi clienţii noştri să aibă informaţii corecte şi complete despre toate produsele din portofoliul nostru. De aceea, le punem la dispoziţie, pe lângă explicaţiile pe care le primesc din partea reprezentanţilor de vânzări înainte de semnarea contractului, informaţii suplimentare prin canale la care să aibă acces cu uşurinţă: pagina dedicată pentru Creditare Responsabilă sau Angajamentul faţă de clienţi, care va fi primit de fiecare dintre clienţii noştri.

Credem că implicarea unei instituţii financiare în a-şi ajuta clienţii să conştientizeze implicaţiile unui împrumut este o responsabilitate care stă la baza principiilor pe care este construită politica de business. De aceea, fiecare angajat trebuie să îşi asume această responsabilitate, de la directorul general, la reprezentanţii de vânzări din teren.

Provocarea Provident pentru 7,7 milioane de români – tu citeşti tot cu atenţie?

Provident a lansat campania Creditare Responsabilă prin intermediul unui exerciţiu de atenţie propus telespectatorilor.

Astfel, marţi, 5 septembrie, în reclama difuzată de Provident pe mai multe posturi naţionale, exemplul reprezentativ a fost înlocuit cu un exemplu nereprezentativ: ,,Exemplu nereprezentativ: Această reclamă este vizionată de peste 1.500.000 de români. Ne întrebăm câţi dintre ei citesc detaliile pe care instituţiile financiare le pun în reclame. Aşa că dacă ai avut curiozitatea să citeşti acest text, sună la 021 9452 (număr cu tarif normal) şi primeşti un premiu garantat.”

Scopul acestui exerciţiu de atenţie a fost de a măsura nivelul de interes al telespectatorilor atunci când vine vorba despre ofertele instituţiilor financiare, fie că vorbim despre credite sau depozite. Potrivit datelor oferite de agenţia de media, spotul de 15 secunde a fost difuzat de 161 de ori, pe 13 canale, cu o audienţă totală de 7,7 milioane de telespectatori, în intervalul orar 07.00 – 02.00. În acest interval, numărul de telefon pus la dispoziţie special pentru campanie a fost apelat de 10 persoane. Dintre acestea, o singură persoană a sunat pentru a-şi revendica premiul promis în cadrul campaniei, celelalte au folosit numărul ori pentru solicitarea unui credit, ori pentru a cere informaţii despre produsele din portofoliul Provident.

Acest exerciţiu de atenţie a fost primul pas în Campania de Creditare Responsabilă, prin care Provident îşi propune să crească gradul de conştientizare în rândul consumatorilor de produse financiare. În acest sens, am creat o secţiune dedicată creditării responsabile pe pagina de internet a companiei, unde clienţii sau potenţialii clienţi pot afla informaţii despre ce presupune o decizie responsabilă de împrumut, dar şi detalii despre colaborarea Provident cu cei peste un milion de clienţi de până acum. Credem că este esenţial ca fiecare client să înţeleagă care sunt responsabilităţile unui împrumut, atât ale companiei, dar şi cele proprii.

Taguri: credite IFN  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbție a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) și detalii

Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcționalități în aplicația de Mobile Banking, care permit clienților să solicite rapid și ușor credite de nevoi personale și Bonus Card, fără a se deplasa în agenții, anunta banca detalii

Schimburi valutare non-stop in timp real, pentru clientii firme ai Libra

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX, implementată printr-un parteneriat cu Visa, unul dintre liderii globali în plăți digitale, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii