BANCI | Ultima Ora

Probleme de functionare cu aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-21 11:41

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online sunt in prezent nefunctionale, conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank (vezi foto).

"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația.
Mulțumim pentru înțelegere!", a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook, in aceasta dimineata.

Ulterior, la 10,45, banca a anuntat ca problema a fost remediata: "Aplicațiile de online banking funcționează în parametri normali."

Clientii Raiffeisen se plang ca problemele apar prea des

Clientii Raiffeisen Bank se plang ca problemele cu utilizarea aplicatiei de internet/mobile banking sunt frecvente:

Din nou si din nou nu merge!...

M-am săturat de probleme voastre!

Nu credeti ca este suficient ???? Cred ca totul are o

limita,inclusiv rabdarea clientilor !

Deja ne obisnuim cu asta ...

E ceva normal la voi..abia astept să închid tot

Ar fi o idee sa schimbam banca

mai rau ca ing-ul cand nu a fost functional un weekend intreg.

De nu sunteti in stare sa le tineti functionale, oferiti posibilitatea înrolării cardurilor in GPAY ca sa avem si noi ceva functional.

Se asteapta prea mult si la telefon

Alti clienti au reclamat ca nu reusesc sa ia  legatura cu Raiffeisen Bank prin telefon:

De 20 de minute aștept la relații cu clienții să răspundă cineva...

Sun la Dumneavoastră de o săptămână nimeni nu răspunde...chiar ca servicii de toată jena.

Sa va fie rusine cu callcenterul vostru mizerabil, am stat cu orele sa raspunda cineva.

Sunteti niste nesimtiti, nimeni nu raspunde in callcenter, nimeni, o sa inchid toate conturile si nu mai doresc sa am de-a face cu o asa banca execrabila.

Nu aveti nici macar bunul simt sa raspundeti la telefoane. De ce ma mai mira ca faceti incurcaturi?!

Nu le pasa! Azi 40 de minute am stat in telefon in asteptare, vineri 30 minute...bataie de joc pe banii nostri.

Servicii execrabile. Sa va fie rusine cu asa aplicatii greoaie schimbate in decembrie.

ACTUALIZARE

La ora 17, pe pagina Raiffeisen.ro cu diponibilitatea serviciilor, cele doua aplicatii, noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale in continuare.

In 22.12.2020, ora 13, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.

La ora 20, situatia era neschimbata: aplicatiile figureaza ca fiind nefunctionale.

In 23.12.2020, ora 10, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.

In 25.12.2020, ora 19, pagina "disponibitatea serviciilor" de pe Raiffeisen.ro arata ca cele doua servicii de internet/mobile banking sunt "nefunctionale".

In 27.12.2020, ora 21 situatia a ramas aceeasi: aplicatiile noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor.

In 29.12.2020, ora 19, pagina bancii privind disponibilitatea serviciilor arata ca cele doua aplicatii sunt in continuare nefunctionale.

In 03.01.2021, ora 19, pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor online nu a fost actualizata, cele doua aplicatii figurand in continuare ca fiind nefunctionale.

In 05.01.2021, ora 20, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor, toate figureaza ca fiind functionale.

 

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  Raiffeisen Smart Mobile  

Comentarii

Irimescu mihai
Raiffeisen online
Ati schimbat imaginea de fond si nu mai merge nimic. Ceva e in neregula cu seriozitatea bancii. Ca fost informatician ma simt profund revoltat. Toata ziua faceti schimbari care nu sunt de nici un folos. Puneti la incercare pur si simplu rabdarea clientilor. Mi-e rusine ca am lucrat in aceasta institutie 27 de ani.

Irimescu mihai
Raiffeisen online
Ati schimbat imaginea de fond si nu mai merge nimic. Ceva e in neregula cu seriozitatea bancii. Ca fost informatician ma simt profund revoltat. Toata ziua faceti schimbari care nu sunt de nici un folos. Puneti la incercare pur si simplu rabdarea clientilor. Mi-e rusine ca am lucrat in aceasta institutie 27 de ani.

Irimescu mihai
Raiffeisen online
Ati schimbat imaginea de fond si nu mai merge nimic. Ceva e in neregula cu seriozitatea bancii. Ca fost informatician ma simt profund revoltat. Toata ziua faceti schimbari care nu sunt de nici un folos. Puneti la incercare pur si simplu rabdarea clientilor. Mi-e rusine ca am lucrat in aceasta institutie 27 de ani.

ionita tomel
salut
cele mai scumpe si proaste servicii.aplicatiile functioneaza 1 luna sau 2 si hop iar trebuie sa actualizam sau logare noua.de col center sa nu mai vorbim am sunat 4 ore continuu si nu a rspuns nimeni.am vrut sa retrag bani de.la o alta banca dar nu am reusit banii au fost retinuti din cont dar eu fizic nu i am incasat nici pana astazi raiffeisen m a sfatuit sa renunt la cei 500 ron pe motiv ca nu o sa i mai pot recupera.

Petrov carmen liliana
Buna ziua am blocat aplicația si nu mai stiu codul de utilizator
Cum ad putea sa verific contul



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii