BANCI | Ultima Ora

Probleme cu functionarea cardurilor BCR

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-05-31 08:19

Clientii BCR nu si-au putut folosi cardurile la POS-uri si la bancomate pe parcursul zilei de marti, 29 aprilie, iar unii dintre ei nici ieri, conform reclamatiilor acestora si a unui anunt al bancii.

“Unii dintre clienții noștri pot întâmpina dificultāți la tranzacțiile cu cardurile BCR. Facem tot posibilul pentru a soluționa această problemă în cel mai scurt timp. Vă mulțumim pentru înțelegere!”, este anuntul postat de BCR pe pagina sa Facebook in 29 aprilie, ora 17,51.

BCR a precizat, la solicitarea Bancherul.ro, ca sistemul de carduri “a inregistrat o serie de dificultati discontinue”, dupa realizarea unor operatiuni de mentenanta, in noaptea de duminica, dar “lucrurile au revenit in scurt timp la normal”.

BCR: “După cum am anunțat, BCR a oprit temporar, în noaptea de duminică spre luni, între orele 22:30 - 6:00, sistemul de carduri pentru a realiza o serie de operațiuni ce au urmărit îmbunătățirea performanțelor.

Astfel, în acest interval orar, nu s-au putut efectua tranzacții în rețeaua de acceptare BCR (ATM-uri, aparate multifuncționale, POS-uri și e-commerce), iar cardurile BCR nu vor putea fi utilizate în rețeaua BCR și în alte rețele de acceptare.

După oprirea de luni, sistemul a mai înregistrat ieri o serie de dificultăți discontinue la procesarea tranzacțiilor, dar lucrurile au revenit în scurt timp la normal. Suntem în permanent contact cu clienții noștri.”

Reclamatiile clientilor BCR

Clientii BCR s-au plans ca nu si-au putut folosi cardurile la bancomate si au fost nevoiti sa retraga bani de la ghisee, cu un comision.

“Astazi incepand cu ora 14.00 nu v-au functionat bancomatele si cu toate ca se cunostea aceasta problema, la retragerea de la ghiseu am fost comisionata. Cred ca in acest caz se putea efectua retragerea fara comision”, s-a plans o clienta BCR pe pagina Facebook a bancii.

“Eu am vrut sa scot o suma de bani de la ATM...nu am reusit sa scot dar cand m-am uitat pe istoricul tranzactiilor am sesizat ca tranzactia se efectuase. Ce pot face in situatia asta? Nu am putut nici macar sa efectuez plati”, a relamat un alt client.

“Tranzactiile blocate cand se returneaza... ? Astazi am incercat sa efectuez o tranzatie la un ATM CFR Calatori, urmand sa-mi dea "tranzactie nereusita". Dupa alte cateva incercari (observand ca unii reusesc sa scoata bilete iar altii nu, am banuit ca sunt ATM-urile defecte, dupa cum mi-a confirmat si o doamna de acolo, care lucra la CFR), pe ecran imi apare "fonduri insuficiente"... Ulterior afland de la un reprezentant de la call center ca suma a fost blocata si ca o sa se rezolve toate problemele clientilor BCR in cel mai scurt timp. Sa ma mir daca termenul de asteptare ar dura cateva saptamani ?!”, si-a aratat scepticismul altcineva.

“Pentru a investiga aspectele semnalate, te rugăm să depui o sesizare fie prin apel în Contact Center 08 00801 227, fie pe adresa de email contact.center@bcr.ro”, i-a raspuns banca.

Clientul BCR a revenit si a anuntat ca i s-a rezolvat problema: “BCR,s-a rezolvat ! E un aspect placut sa vezi rapiditatea... sincer nu ma asteptam atat de repede. Felicitari pentru chestia asta.”

Un alt client BCR se plange ca a asteptat foarte mult la call center pentru a incerca sa rezolve problema accesului la aplicatia de mobile banking:

“Cardul Visa nu merge iar legat de Apk touch24 mi-a fost blocata parola fara motiv! Am sunat iar dupa 1 ora de stat in telefon timp in care mi sa luat bani pt apel (deja furt pe fata) in final am reusit sa vb cu o domnisoara care spune ea ca parola a fost trimisa catre alt numar mai vechi, eu schimband nr chiar acum 1 an cu un operator de la voi acest nr personal care il folosesc bla bla (vad ca nu sunteti in stare sa schimbati in sistem un nr de telefon pe care sa primesc informatii) o gainarie ieftina ..in fine.. acum a zis ca sa astept telefon ca nu imi poate trimite mesaj cu noua parola .....deci nu se poate modifica nr. Deci... astep 2 zile si in caz ca nu o sa fiu sunat .ramane singura optiune. O SA INCHID CONTUL LA VOI CA ESTE DURERE sa ajung sa platesc pe Anglia ceva si la casa sa ma fac de kakao ca nu merge cardul.”

“De ce nu se mai emit carduri pe VISA? Eu una nu doresc mizeria de Master Card”, si-a varsat naduful un alt client BCR, fara sa fie bagat in seama de banca.

Alt client BCR s-a plans ca nici ieri nu si-a putut folosi cardul pentru plati: “Nici acum nu merge plata cu cardul...“, a reclamat un client BCR in seara zilei de 30 aprilie, pe pagina Facebook a BCR.

Operatiuni de mentenanta a sistemului de carduri, ATM-uri si POS-uri

BCR a anuntat vineri, 25 aprilie, ca "oprește temporar, în noaptea de duminică spre luni, între orele 22:30 - 6:00, sistemul de carduri pentru a realiza o serie de operațiuni ce urmăresc îmbunătățirea performanțelor.

Astfel, în acest interval orar, nu se vor putea efectua tranzacții în rețeaua de acceptare BCR (ATM-uri, aparate multifuncționale, POS-uri și e-commerce), iar cardurile BCR nu vor putea fi utilizate în rețeaua BCR și în alte rețele de acceptare.

Tranzacțiile la APT (ghișee automate) vor putea fi efectuate numai cu autentificare cu cartonaș cu cod de bare, în condițiile în care nu va putea fi utilizată funcționalitatea de autentificare cu card BCR. Tranzactiile la ASV-uri (automatele de schimb valutar) nu vor fi afectate."

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii