TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

Piața cardurilor din România a început să îşi arate deschiderea pentru o creștere masivă a plăților electronice, spune seful MasterCard, Cosmin Vladimirescu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-08-30 11:48

Cosmin Vladimirescu, General Manager, Mastercard, România

Numărul de carduri Mastercard și Maestro din România a crescut cu peste 30% între 2011 și 2016, potrivit celor mai recente date Mastercard, se arata intr-un comunicat al companiei, in care se mai precizeaza urmatoarele:

Avansul a fost susţinut de creșterea gradului de adopție al noilor tehnologii din ecosistemul plăților electronice, precum tehnologia contactless, extinderea bazei de acceptare a cardurilor la nivelul pieței locale și apariția unor noi segmente de business, precum tichetele de masă electronice. Progresul rapid a fost determinat atât de recentele măsuri legislative ale autorităților, cât și de inițiativele derulate de Mastercard în România, cu scopul de a promova și informa deținătorii de carduri din România cu privire la gama de beneficii asociate plăților electronice.

Piața cardurilor din România a început să îşi arate deschiderea pentru o creștere masivă a plăților electronice, dacă luăm în considerare evoluţiile recente din mediul de afaceri, dar și din spațiul public, pe marginea dezvoltării metodelor moderne de plată disponibile consumatorilor din România. Mastercard a fost dintotdeauna principalul promotor al mijloacelor de plată electronică și vom continua să contribuim la valorificarea potențialului pieței locale”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, Mastercard, România.

Cifrele Mastercard pentru 2015 arată creșterea apetitului consumatorilor pentru plățile contactless, în contextul în care volumele tranzacționate contactless prin intermediul cardurilor Mastercard și Maestro au fost de 10 ori mai mari faţă de cele din 2014. Această rată de creștere accelerată la nivelul volumelor tranzacționate contactless a fost printre cele mai ridicate din Europa. În ceea ce privește numărul de tranzacții contactless efectuate prin intermediul cardurilor Mastercard și Maestro, rata de creștere a fost de peste 500% în 2015, prin comparație cu anul precedent. Aceste rezultate arată ca Mastercard a identificat corect o nevoie a consumatorilor în 2008, atunci când a lansat în premieră pe piața din România un produs care a fost foarte adecvat potențialului extraordinar al pieței, atât în ceea ce privește segmentul contactless, cât și la nivelul industriei plăților electronice, per ansamblu.

Avansul plăților contactless, care a contribuit considerabil la evoluția pieței cardurilor în anii recenți, a fost susținut de asemenea de creșterea bazei de acceptare a tranzacțiilor contactless la nivelul mai multor segmente de business din piața locală – comercianți, sisteme de transport public, industria de curierat, operatori de vendomate sau festivaluri culturale. Mastercard a colaborat constant cu partenerii săi din România pentru a extinde amprenta de acceptare a plăților cu cardul, pentru a le furniza consumatorilor acces la beneficiile celor mai eficiente și sigure metode de plată, precum cea contactless, cu rezultate excelente – într-o perioadă de doar 3 luni, ponderea plăților contactless din totalul tranzacțiilor a crescut de la 2,7% până la 40% în cazul anumitor comercianți, potrivit datelor Mega Image pentru 2015. Acesta este și motivul pentru care Mastercard este cel mai acceptat card din România, având o rețea de acceptare de peste 144.500 terminale la nivel național, potrivit statisticilor BNR pentru primele trei luni ale anului 2016, precum și o amprentă unică de acceptare în rețelele de transport public din România.

“Credem cu tărie că plățile electronice au un efect favorabil atât asupra economiei, cât și asupra tuturor participanților la aceasta: consumatorii au parte de experiențe de plată moderne, simple și sigure, iar comercianții își pot eficientiza și crește vânzările prin optimizarea fluxului de numerar. În plus, am avut un aport semnificativ pentru transformarea economiei din România, într-o direcție pozitivă, și mai mult decât atât, contribuim constant la închiderea ecartului dintre România și țările din UE privind incluziunea financiară”, a adăugat Cosmin Vladimirescu, General Manager, Mastercard, România.

Taguri: MasterCard  BCR Banca pentru Locuinte  tehnologii bancare  Calculatordecredite.ro  transfer SEPA  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Clientii OTP Bank vor fi preluati de Banca Transilvania, din 28 februarie 2025

Acționarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Integrarea OTP Bank România în Banca Transilvania a început detalii

Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

Poșta Română, liderul național în servicii poștale, împreună cu CEC Bank și Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, își unesc forțele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării plăților digitale detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii publicate de banca: "În curând, vei putea face banking de pe detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligațiuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior Nepreferențiale, destinate încadrării ca instrumente eligibile MREL și primește un rating BB de la Fitch Ratings, detalii

 



 

Ultimele Comentarii