BANCI | Ultima Ora

Peste 60% dintre clientii Raiffeisen Bank isi platesc facturile prin canalele electronice (internet si mobile banking, direct debit si Multicash)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-03-02 11:02

In 2011, volumul total de facturi platite prin Raiffeisen Bank a fost de 382 milioane de euro, iar mai mult de jumatate dintre ele au fost facute prin intermediul canalelor electronice, puse la dispozitie de banca.

Clientii Raiffeisen Bank platesc lunar facturi de utilitati sau alte servicii in valoare totala de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plati sunt facute pe canalele electronice - online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit si Multicash (accesibil persoanelor juridice).

„Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferintei clientilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plati facturi. Este rezultatul campaniilor de promovare desfasurate de banca, corelat cu investitiile constante in lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp si o interactiune simplificata cu banca. Statistic, 63% dintre platile lunare de facturi s-au efectuat electronic si numai 37% traditional, cash sau prin ordine de plata la ghiseele bancii” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.

Anul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconecteaza cei peste 1.400.000 de detinatori de carduri de debit cu furnizorii principali de utilitati de pe piata romaneasca. La inceputul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, intr-o versiune mult imbunatatita - "Smart Mobile", care include si functionalitati pentru plata facturilor la utilitati. Folosind canale electronice pentru plati, clientii beneficiaza de costuri reduse, castiga timp si isi planifica mai bine cheltuielile lunare.

Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 542 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii. Banca are o retea de peste 1100 de ATM-uri si peste 10.000 de EPOS-uri.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii