BANCI | Profil

Misu Negritoiu, ING Bank: „Ne propunem pentru 2011 un ritm de crestere mai rapid fata de ritmul pietei

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-10 15:13

ING Bank România a înregistrat în 2010 un profit brut de 128 milioane RON, în creştere cu 52% faţă de 2009, ca urmare a diminuării costului cu provizioanele de risc. Venitul net a cunoscut o uşoară scădere, de 6 milioane RON (-3%) faţă de 2009, datorată reducerii veniturilor din comisioane şi a celor de trezorerie, potrivit unui comunicat al bancii. (VEZI prezentarea in documnetul atasat)

ING Bank România a înregistrat în 2010 un venit net de 672 milioane RON, reprezentând o scadere cu 3% faţă de anul 2009 şi un profit brut de 128 milioane RON, în crestere cu 52% faţă de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de diminuarea semnificativă a costului cu provizioanele de risc în baza îmbunătăţirii profilului de risc a portofoliului de credite.

Activele totale au crescut la 12.033 milioane RON, cu 9% mai mult decât în anul anterior. Ponderea creditelor în activele totale a crescut cu 3%, ajungând la 7.459 milioane RON, iar portofoliul de titluri cu 75%, ajungând la 1.664 milioane RON. Şi portofoliul de economii şi depozite a crescut, ajungând la 8.963 milioane RON, cu 4% mai mare faţă de anul precedent, în principal prin creşterea numărului de clienţi persoane fizice. Raportul credite/depozite de 83% s-a menţinut la un nivel similar celui din 2009, indicând o lichiditate sănătoasă datorată dezvoltării activităţii de retail banking.

„2010 a marcat încheierea unui ciclu de dezvoltare. ING Bank România a început ca o bancă de nişă pentru companii dar care, prin creştere organică, a devenit o bancă universală, cu servicii şi produse pentru toate categoriile de clienţi. În plus, concentrarea pe nevoile clienţilor şi păstrarea calităţii serviciilor ne-au menţinut în topul preferinţelor clienţilor. Investiţia în satisfacţia clientului a dat roade.” a declarat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.

În 2010, numărul de clienţi individuali a depăşit pragul de 1 milion. Home’Bank a obţinut recunoaşterea ca cel mai bun produs de electronic banking, în urma primului studiu de benchmarking al platformelor de online banking din România realizat de Finmedia & Padicode. De asemenea, ING Bank a fost al 3-lea emitent de carduri de debit EMV, cu peste 1 milion de carduri şi a înregistrat cel mai mare număr de tranzacţii la POS (cu carduri VISA).

„Ne propunem pentru 2011 un ritm de creştere mai rapid faţă de ritmul pieţei, în principal prin creşterea distribuţiei produselor şi serviciilor noastre şi valorificarea poziţiei excelente în mediul on-line prin ING Home’Bank şi ING Online”, a încheiat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank isi majoreaza puternic profitul

Rezultatele financiare inregistrate de Patria Bank la 30 septembrie 2024 prezinta un profit net de 27,4 milioane lei aferent primelor 9 luni ale anului in curs, reprezentand o crestere de 82% fata de aceeasi perioada a anului precedent, rezultat care incorporeaza noua taxa pe cifra de afaceri de detalii

Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbție a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) și detalii

Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcționalități în aplicația de Mobile Banking, care permit clienților să solicite rapid și ușor credite de nevoi personale și Bonus Card, fără a se deplasa în agenții, anunta banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii