BANCI | Ultima Ora

MasterCard faciliteaza accesul la servicii bancare prin intermediul telefoanelor mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-02-27 18:19

MasterCard a anunţat o iniţiativă globală, denumită MasterCard Mobile Money – un program de parteneriate lansat pentru ca peste 2,5 miliarde de consumatori să aibă acces la servicii bancare prin intermediul telefoanelor mobile, anunta compania intr-un comunicat.

MasterCard lucrează cu platforme precum Comviva, Sybase 365 şi Utiba, pentru a permite consumatorilor să cumpere produse şi servicii cu ajutorul telefoanelor mobile, de la milioane de comercianţi, din mediul real sau de pe internet, din toată lumea. De asemenea, aceştia pot să facă transferuri de fonduri sau să îşi plătească facturile.

Mobile Money se adresează consumatorilor din pieţele în curs de dezvoltare, prin intermediul unui dispozitiv accesibil pentru toată lumea – telefonul mobil. La nivel mondial, doar jumătate dintre gospodării au conturi bancare – o proporţie şi mai scăzută se înregistrează în ţările în curs de dezvoltare – în timp ce 8 din 10 persoane deţin un telefon mobil. Conform Juniper Research, piaţa cumulată pentru toate tipurile de plăţi mobile este de aşteptat să ajungă, până în 2013, la peste 600 de miliarde de dolari, adică dublu faţă de valoarea actuală.

„Cu aproximativ 5 miliarde de utilizatori de telefoane mobile, la nivel global, acest program oferă noi modalităţi de plată, inteligente şi comode, prin intermediul unui instrument foarte accesibil în ziua de azi”, spune Mung Ki Woo, Group Executive, Mobile, MasterCard Worldwide. „Abordarea noastră este să lucrăm cu cei mai importanţi jucători în cadrul ecosistemului Mobile Money, pentru a aduce mai aproape beneficiile plăţilor electronice către cei care nu au acces la servicii financiare tradiţionale. Comviva, Sybase 365 and Utiba sunt parteneri strategici ai platformei, care ne ajută să implementăm această viziune.”

Conturile de puncte acumulate – administrate, în primul rând, de operatorii de telefonie mobilă, cu sprijinul băncilor – oferă servicii de bază, precum reîncărcarea creditului, plata facurilor, transferuri de plăţi între persoane fizice în interiorul reţelei. Lucrând cu platformele Comviva, Sybase 365 şi Utiba, - primele companii care s-au alăturat programului, MasterCard ajută operatorii de telefonie mobilă şi instituţiile financiare să accelereze şi să extindă dezvoltarea ofertelor lor de servicii financiare. Soluţiile mobile de plată ale Comviva, Sybase 365 şi Utiba sunt instalate şi utilizate de peste 200 de operatori de telecomunicaţii şi bănci din toată lumea, ajungând la peste 1 miliard de consumatori.

Programul de parteneriate Mobile Money oferă consumatorilor următoarele servicii MasterCard:
- Carduri prepaid pe care deţinătorii de conturi le pot folosi la comercianţii care acceptă carduri MasterCard.
- Conturi de carduri virtuale care pot fi folosite pentru plăţi electronice prin contul de Mobile Money al utilizatorului.
- Plăţi între persoane fizice, abonate la servicii financiare mobile diferite.
Plăţi faţă în faţă sau la distanţă, folosind telefoanele mobile, pentru achiziţionarea de produse şi servicii la comercianţii care nu acceptă POS-urile tradiţionale.

Despre MasterCard
 
MasterCard (NYSE: MA) este o companie globală de plăţi şi tehnologie. Operează cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume, oferind un liant între consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 de ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile MasterCard fac activităţile zilnice de comerţ – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanţelor – mai simple, mai sigure şi mai eficiente pentru toată lumea. Aflaţi mai multe informaţii pe site-ul www.mastercard.com, urmăriţi-ne pe Twitter @mastercardnews sau participaţi la discuţiile de pe blogul The Heart of Commerce şi înregistraţi-vă pentru cele mai noi ştiri.

Despre Comviva

Comviva este liderul global în soluţii ce depăşesc serviciile mobile cu valoare adăugată. Cu un portofoliu extins de soluţii VAS, ce includ infrastructură, platforme cu aplicaţii de livrare şi aplicaţii customer-facing, Comviva permite furnizorilor de servicii mobile să-şi diminueze costurile, să accelereze creşterea veniturilor şi, în acelaşi timp, să îmbogăţească viaţa clienţilor lor. Soluţiile Comviva sunt dezvoltate de furnizori din peste 90 de ţări şi asigură servicii pentru peste un miliard de abonaţi la nivel global. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.comviva.com.

Despre Sybase 365

Sybase 365, subsidiară a Sybase, Inc., este lider global în servicii de informaţii mobile pentru operatorii mobili, instituţii financiare şi întreprinderi. Furnizăm clienţilor noştri cea mai largă ofertă în ceea ce priveşte interoperabilitatea SMS,MMS GRX, IPX, soluţii finale de comerţ prin telefonul mobil, servicii inovatoare de mCRM şi marketing prin telefonul mobil. Sybase 365 procesează peste 1,8 miliarde de mesaje pe zi, prin intermediul a 900 de operatori, şi are 5,5 miliarde de abonaţi în toată lumea. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.sybase.com/365, citiţi blogurile noastre http://blogs.sybase.com sau urmăriţi-ne pe Twitter @Sybase.
Sybase şi Sybase 365 sunt mărci înregistrate ale Sybase, Inc.

Despre Utiba

Utiba a dezvoltat mai bine de un deceniu platforma de servicii financiare mobile, fidelă misiunii sale de a permite tuturor să efectueze plăţi mobile. Implementată în peste 30 de ţări, platforma Utiba Mobility deserveşte 500 de milioane de abonaţi şi procesează peste 12 milarde de tranzacţii anual. Platforma permite utilizatorilor să trimită bani, să-şi plătească facturile, să-şi primească salariul şi multe altele – totul de pe telefonul lor mobil. Companie privată, Utiba are sediul în Singapore, cu şapte birouri regionale de vânzări, asistenţă şi dezvoltare la nivel global.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii