ASIGURARI | Profil

Mai încrezator, mai puternic, mai implinit alaturi de Eureko

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-05-05 17:00

În urma procesului de rebranding început în luna februarie 2009, Eureko continuă să îşi consolideze imaginea prin intermediului celei de-a doua campanii media locale. Unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, Eureko îşi consolidează poziţia pe piaţa locală ca şi companie puternică, de încredere, transparentă şi inovativă, care lucrează în beneficiul oamenilor.

Campania integrată de comunicare debutează cu spotul TV „Încrederea” produs de Ogilvy Group România.

“Am realizat acest spot pentru a transmite valorile brandului Eureko prin care fiecare dintre clienţii noştri se simte în siguranţă şi încrezător în sine. Aceştia pot beneficia de produsul care li se potriveşte cel mai bine, se pot bucura de viaţă şi pot lua decizii îndrăzneţe, Eureko fiind partenerul de care au nevoie,” a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing Eureko România.

Ideea creativă a spotului a pornit de la dorinţa de a evidenţia faptul că Eureko este acel brand care răspunde nevoilor omului modern, care trăieşte într-un ritm alert şi care trebuie să se confrunte cu situaţii diverse ale vieţii cotidiene. Fără încredere în sine aceştia nu pot face faţă. Eureko este partenerul care le oferă încredere în sine prin produsele inovative adaptate dorinţelor şi nevoilor contemporane. Aşa cum apare pe parcursul spotului TV, oamenii iau decizii cu îndrăzneală şi calm, pentru că sunt siguri de suportul ferm de care beneficiază.

Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy, spune: “Filmarea nu a fost deloc uşoară. Mai ales când, în dimineaţa când trebuia să tragem scena finală cu iahtul, nu mai aveam nici soare şi nici vânt. Si era o problemă. Dar, vorba mesajului creativ al spotului – în viaţă te confrunţi cu diverse situaţii. Ne-am confruntat şi am reuşit. Vântul a început să bată, norii s-au dus, soarele a apărut, pânzele s-au umflat şi scena a fost trasă.”

Campania se va desfăşura în perioada aprilie-iunie 2009 şi va avea componente de TV, print şi internet.

Din partea Eureko România au contribuit la această campanie: Shaun Russel – Chief Commercial Officer şi echipa de marketing .
Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ciprian Tudor – Associate Creative Director, Donald Simionoiu - Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Oana Boghici - AV Producer.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către MindShare România: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership şi Elena Răduţă – Mindshare Manager, Exchange.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Guntram Krasting şi au fost realizate cu ajutorul directorului de producţie Costin Rantes si al casei de producţie ABIS.


Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România - Petrom, Heineken România, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Eureko este un grup financiar cu o poziţie puternică în Europa, înregistrat la Utrecht-Olanda şi prezent în peste 13 ţări europene, cu peste 20.000 de angajaţi. Obţinând un profit net de 979 milioane euro în 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a cărui principală activitate se desfăşoară în domeniul asigurărilor şi pensiilor.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank isi majoreaza puternic profitul

Rezultatele financiare inregistrate de Patria Bank la 30 septembrie 2024 prezinta un profit net de 27,4 milioane lei aferent primelor 9 luni ale anului in curs, reprezentand o crestere de 82% fata de aceeasi perioada a anului precedent, rezultat care incorporeaza noua taxa pe cifra de afaceri de detalii

Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacÈ›iilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT È™i la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacÈ›ii/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbÈ›ie a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) È™i detalii

Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcÈ›ionalități în aplicaÈ›ia de Mobile Banking, care permit clienÈ›ilor să solicite rapid È™i uÈ™or credite de nevoi personale È™i Bonus Card, fără a se deplasa în agenÈ›ii, anunta banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii