ASIGURARI | Ultima Ora

Generali Asigurari isi promoveaza calitatea serviciilor

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-26 12:25

Generali Asigurări a lansat campania de imagine „Ne respectăm întotdeauna promisiunile”, cu scopul consolidării, în rândul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor, anunta compania intr-un comunicat de presa.

Mesajul central al campaniei este susţinut de un studiu de satisfacţie a clienţilor realizat în 2011, în România, care relevă faptul că peste 93% dintre clienţii Generali sunt mulţumiţi de serviciile companiei.

„În industria financiară, imaginea companiei şi încrederea inspirată sunt vitale pentru menţinerea şi dezvoltarea unui business sănătos, pe termen lung. Deoarece Generali Asigurări a confirmat aşteptările clienţilor, fiind perceput ca unul dintre cei mai de încredere asigurători, am decis să ne prezentăm public prin perspectiva clienţilor noştri. Astfel, satisfacţia lor a devenit cartea noastră de vizită. Această abordare face parte din direcţia strategică de marketing a companiei, de a promova serviciile de calitate pe care le oferă compania”, a explicat Daniela Dimitriu (foto), Head of Marketing&PR Generali Asigurări.

Campania naţională a demarat la 20 iunie şi se va desfăşura pe parcursul a 7 săptămâni. Aceasta include componente de TV şi outdoor, fiind susţinută şi prin activităţi de sales support şi promovare pe site-ul www.generali.ro.

Două execuţii TV, de susţinere a ambelor linii de business – asigurări de viaţă şi generale – vor fi difuzate pe cele mai importante staţii naţionale. De asemenea, mesajul va fi livrat şi printr-o reţea de panouri stradale, poziţionate strategic în zonele cu trafic intens.

„Din punct de vedere creativ, noua campanie se distinge prin tonalitatea umoristică. Atragem atenţia prin prezentarea unor situaţii care descriu ceea ce se întâmplă de multe ori în România: superficialitate în relaţia cu clientul. Personajele principale atrag empatie, fiecare dintre noi regăsindu-se într-o oarecare măsură în situaţiile imaginate. Cât despre soluţie, este simplu. Noi am demonstrat că suntem alături de clienţii noştri şi avem grijă să le rezolvăm în cel mai scurt timp problemele, indiferent de amploare. Nu o spunem noi, o spun chiar clienţii noştri. Aceeaşi abordare o vom avea si pentru clienţii noi, care vor alege în viitor serviciile Generali”, a punctat Daniela Dimitriu.

În plus, tot în aceasta perioadă, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoie de soluţii complete de protecţie pentru maşina lor, Generali a dezvoltat şi promovează un produs unic pe piaţă: CASCO şi RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: până la 25% reducere faţă de produsele achiziţionate separate, extindere teritorială CASCO, dar şi opţiunea pentru varianta fără franşiză.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii