BANCI | Ultima Ora

Erori de procesare a operatiunilor cu carduri la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank. Clientii afectati vor primi banii inapoi

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-10-10 15:21

Cei care in data de 5 octombrie au utilizat carduri Visa emise de alte banci la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank au avut supriza sa le se inregistreze aceeasi operatie de mai multe ori.

Raiffeisen a anuntat ca a depistat problema, cauzata de procesatorul de carduri Euronet, si o va remedia, astfel ca cel tarziu in cursul zilei de astazi, cei pagubiti vor primi banii inapoi.

Iata comunicatul bancii:

"Din cauza unor probleme tehnice ale procesatorului de carduri al bancii, Euronet, tranzactiile efectuate cu carduri VISA emise de alte banci, la POS-urile si ATM-urile Raiffeisen Bank in data de 5 octombrie au fost debitate repetat din conturile detinatorilor de carduri.

Euronet si Raiffeisen Bank au depus toate eforturile pentru a corecta erorile si toate tranzactiile de reglare vor fi incheiate in cursul zilei de astazi (ieri). Banii vor ajunge la bancile emitente de carduri cel tarziu in cursul zilei de astazi.

Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create celor care au fost afectati. Banii vor intra in conturi cu data la care au iesit din cont (vineri, 5 octombrie) astfel incat titularii conturilor sa nu fie prejudiciati, cu alte cuvinte sa nu apara ca datorand dobanzi sau comisioane pentru tranzactiile inregistrate eronat.

Ii asiguram atat pe clientii nostri, cat si pe utilizatorii de carduri emise de alte banci, ca suntem preocupati si lucram impreuna cu procesatorul de carduri ca un astfel de incident sa nu se mai repete. Euronet este unul dintre cei mai importanti procesatori internationali de tranzactii electronice si in 10 ani de cand colaboram astfel de incidente nu au avut loc. Aceste situatii sunt reglementate foarte strict pentru toate sistemele de carduri, si nu exista niciun risc ca utilizatorii sa fie prejudiciati. Institutiile participante la sistemele de carduri coopereaza intotdeauna, dupa reguli stabilite international, pentru corectarea oricaror erori".

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii