BANCI | Ultima Ora

BRD a lansat o noua gama de carduri de debit si credit premium: Platinum contactless, sub sigla MasterCard

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-06-11 11:28

BRD a anuntat astazi lansarea unei noi game de carduri premium, tip Platinum, sub sigla MasterCard, destinate in principal celor 1.000 de clienti de private banking ai bancii ce detin fiecare in conturi suma minima de 100.000 de euro.

Noile tipuri de carduri completeaza gama de carduri premium a bancii, interpunandu-se la mijloc, sub cardul exclusivist tip Black, oferit doar clientilor alesi de banca, "by invitation only", nu si la cerere unui numar redus de clienti, sub 10% dintre cei 1.000 de clienti bogati, si peste cardurile tip gold, destinate clientelei largi, dar cu venituri peste medie.

Cardul Platinum este disponibil în 3 variante: două carduri de debit – în lei şi euro – şi un card de credit în lei, ce poate fi accesat de catre cei care au venituri medii de minim 7.000 de lei lunar.

Deţinătorii cardului pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca oferă o perioadă de graţie de până la 60 de zile, dobanda anuala efectiva (DAE) fiind de pana la 20% pe an.

Comisionul de administrare al unui card Platinum este de 450 de lei pe an, care include toate serviciile adiacente, mai putin asigurarile optionale.

„Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare”, a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing şi Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Société Générale.

BRD pune la dispoziţia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, aceştia beneficiază de Programul Priority Pass – acces privilegiat în peste 600 de saloane VIP în aeroporturi din întreaga lume. Nu în ultimul rând, trebuie menţionate asigurările incluse: de călătorie cu servicii concierge pe tot parcursul călătoriei în străinătate (servicii oferite de un asistent personal care rezervă, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, maşina cu şofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul călătoriei în străinătate. Suplimentar, clienţii pot beneficia şi de pachetul de asigurări opţionale: asigurarea jucătorului de golf şi garanţia extinsă a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protecţie în cazul operaţiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii / furtului cheilor/documentelor, precum şi asigurări de viaţă, în cazul în care optează pentru liniile de credit.

Utilizând cardul Platinum pentru plăţi la comercianţii parteneri MasterCard, clienţii beneficiază de reduceri şi tratament preferenţial. În plus, BRD a încheiat parteneriate cu comercianţi de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum să se bucure de o serie de oferte atractive.

Cardurile Platinum au un design special, iar pe lângă funcţionalităţile specifice unui card bancar beneficiază şi de tehnologia contactless, care permite realizarea de plăţi rapide fără introducerea PIN-ului, şi poate fi utilizat la toţi comercianţii acceptanţi din ţară şi străinătate care afişează sigla PayPass.

BRD-Groupe Société Générale a lansat, în 1995, primul card de credit din România, cardul Prima. În 1999, banca a lansat prima gamă completă de carduri bancare. În prezent, BRD oferă o gama larga de carduri, între care se numără o serie de premiere tehnologice pentru piaţa românească: primul card personalizabil, „A la carte” şi primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor cu peste 2,3 milioane de carduri şi operează o reţea de peste 1.500 de ATM-uri şi 21.000 de POS-uri.

Planuri ambitioase la BRD

Adrian Jantea, director comercial persoane fizice la BRD, spune ca banca are un plan ambitios, de a-si dubla numarul de clienti de private banking, de la 1.000 in prezent la 2.000 intr-un termen de 2 ani.

Pe de alta parte, secretarul general al bancii, Flavia Popa, spune ca banca mai pregateste o serie de noutati care "ne vor face mai mult decat vizibili pe piata bancara".

Vezi alte detalii despre card in prezentarea din FISIERE

VEZI alte amanunte (declaratiile bancherilor de la BRD despre planurile bancii si Fisa cardului Platinum) in CLUBUL BANCHERILOR

 

Comentarii

Calbaza estera
Card
Card

Calbaza estera
Card
Card

Calbaza estera
Card
Card



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii