Criza COVID-19 | Ultima Ora

Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.

"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.

"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.

Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."

Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".

Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:

"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."

"Si eu am incercat toata ziua azi."

"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".

"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."

"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Iordache Alexandra
Am uitat codul pin la Smart mobile




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Postasii au POS-uri pentru plata cu cardul a facturilor sau taxelor

Poșta Română, liderul național în servicii poștale, împreună cu CEC Bank și Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, își unesc forțele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării plăților digitale detalii

BT Pay si BT Go raman singurele aplicatii ale Bancii Transilvania

BT Pay pentru persoanele fizice si BT Go pentru firme si alte persoane juridice vor ramane singurele aplicatii ale Bancii Transilvania, care vor inlocui NeoBT si BT24, conform unei informatii publicate de banca: "În curând, vei putea face banking de pe detalii

CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligațiuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior Nepreferențiale, destinate încadrării ca instrumente eligibile MREL și primește un rating BB de la Fitch Ratings, detalii

Doar 5 banci au ramas fara plati instant in lei

Numarul bancilor la care se pot face plati si transferuri instant in lei (banii ajung in cateva secunde) a ajuns la 18, conform datelor Transfond. Ultimele banci care au implementat acest serviciu sunt Unicredit si Revolut, precum si institutia nebancara Smith&Smith, prima detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • împrumut

    Vreau să apreciez pe Karin Sabine un împrumut de 9000€ pentru mine. Dacă aveți nevoie de un ... detalii

  • Buna ziua! Am nevoie de ajutor!

    Buna ziua! Am trimis activare cont si imi scrie ca au expediat QR Cod pe posta dar nu mia venit ... detalii

  • Înșelătorie

    Mare atenție la firma vex group, te pune să investești 250 € în Forex, câștigi ceva și ... detalii

  • interdictie conturi ING

    Buna ziua, o situatie ca cele de mai sus am patit si eu, cu diferenta ca Revolut a deblocat contul ... detalii