„Cautam solutii pentru creditele pe termen lung si scurt, pentru fiecare client si fiecare produs” - Interviu cu Dana Dima (Demetrian), vicepresedinte BCR
Autor: Bancherul.ro
2021-05-06 07:41
Vom vorbi despre modalitățile prin care putem echilibra raportul dintre consumatori și bănci în cadrul negocierilor purtate la CSALB. Care dintre soluțiile implementate prin moratoriile legislative credeți că ar putea fi adaptate și extinse de către bancă în relația viitoare cu consumatorii?
Mă voi referi la o perioadă ceva mai lungă, mai exact la ultimii cinci ani în care colaborarea dintre noi și CSALB s-a dezvoltat foarte mult. Echipa Centrului de Soluționare Alternativă a condus la implementarea unor soluții de rezolvare a problemelor clienților individual, caz cu caz, aplecându-se mai mult asupra problemei efective pe care clientul a întâmpinat-o decât asupra unei probleme generale. Iar acesta consider că este un model pe care îl putem aplica și în perioada aceasta sau după terminarea pandemiei.
Într-un an de pandemie, o soluție legislativă era binevenită pentru că puteam aborda și implementa rapid soluții pentru mulți clienți în același timp, însă consider că o strategie individuală aplicată unei probleme individuale a clienților este favorabilă unei soluții pe termen limitat.
Credem în soluții legislative și reglementare, dar credem foarte mult în comunicare și în soluții individuale pe care le putem aplica în cazurile în care clienții întâmpină în cadrul parteneriatului comercial dificultăți de plată. Ce este important este ca în acest proces de restructurare sau de refinanțare sau de consolidare a creditelor, clientul să înțeleagă și să comunice foarte simplu și ușor care este suma pe care o poate plăti.
Care au fost metodele implementate de bancă care au venit în sprijinul consumatorilor care au avut probleme și s-au adresat CSALB?
Experții, conciliatorii pe care Centrul îi are și care sunt economiști și juriști cu experiență au ajutat foarte mult în găsirea soluțiilor, prin modelul în care au comunicat cu clienții și le-au explicat ce înseamnă un parteneriat comercial, care sunt obligațiile și responsabilitățile și care este modelul de reconciliere, balanța între bine și rău, între expunere și cost.
În 2015, Banca Comercială Română a pornit un proces de reevaluare a costurilor pentru clienți și am reușit să reducem într-o proporție de 20-30% costurile pe care clienții le au în produsele de creditare pentru creditele imobiliare, deci în contractele pe termen lung.
Încă din 2015 am avut această abordare individuală a clienților. Motiv pentru care, în reglementările apărute pe parcurs – cum este și vestita reglementare despre darea în plată – Banca Comercială Română nu a resimțit un efect important, deși s-au făcut multe estimări pe această temă. Ne-am bucurat să vedem că efortul nostru de reducere de costuri, de abordare pro-activă a clienților, cu mult înainte de această lege, a dat rezultate.
Practic ați venit cu o reechilibrare a contractelor, în funcție de aceste schimbări economice și credeți în aceste soluții pentru creditele pe termen lung.
Credem în aceste soluții pentru toate creditele, inclusiv pentru creditele de consum pe termen scurt, dacă situația o cere. Pentru creditele de consum există soluția de refinanțare pe termen de 10 ani a contractului care implică, matematic, o reducere a costului lunar. Asta înseamnă o refinanțare a creditului cu costuri mai mici, pe o perioadă mai mare.
De asemenea, există soluții de restructurare a creditelor de consum și imobiliare, pe 10, respectiv 20-30 de ani, depinde de dorința clientului și de situația sa financiară. Încercăm să construim un proces de comunicare permanentă pe zona aceasta de asigurare de șomaj. Mai mult de 60-70% dintre clienții BCR au această asigurare, dar este important ca ei sa înțeleagă exact beneficiile acesteia.
Dacă au o problemă, trebuie doar să comunice că sunt în această situație, iar banca va plăti rata și dobânda pentru 6 luni consecutive, până la 18 luni pentru perioada de creditare.
În cazurile sociale cu decese în familie sau probleme de sănătate, chiar și când nu exista această asigurare am găsit soluții să ștergem acea datorie sau să o diminuăm. Ceea ce am sesizat și ne-a bucurat foarte mult este că atunci când clientul s-a îndreptat către CSALB a găsit acolo nu doar un partener neutru, ci și un expert care a folosit limbajul comun între bancă și client.
Asta a făcut ca discuțiile de negociere să fie înțelese, acceptate și să genereze o continuare a parteneriatului comercial pe care banca l-a avut cu acel client.
Pentru că ați menționat mai multe avantaje, care ar fi beneficiile soluționării alternative pentru sistemul bancar în general și pentru clienți?
Clienții au parte în mod gratuit de această conciliere, făcută de un expert. Poate că nemulțumirile datorate unor neînțelegeri asupra unor informații primite s-ar fi transformat în litigii, cu costuri mari pentru client și care ar lua mult timp pentru rezolvare în instanță.
BCR a soluționat aproximativ 1.000 de cazuri prin CSALB, iar asta spune destul de mult. Poate nu toate băncile au sesizat avantajul care poate exista din această colaborare cu CSALB, însă inclusiv pentru bănci este un avantaj economic prin reducerea cazurilor care ar putea ajunge pe rolul judecătoriei.
Concilierea este un model sănătos, nu neaparat pentru că el există și în alte țări. În România a fost construit pe o realitate destul de dură și într-un moment destul de critic al pieței în care atât băncile, cât și clienții își pierduseră încrederea unii în ceilalți.
Noi chiar am învățat din discuțiile pe care Centrul le-a avut cu clienții, ne-am întors către procesele interne și ne-am spus: Trebuie să schimbăm ceva aici! Trebuie să fim mai prezenți! Trebuie să sunăm clienții! Vreau să vă spun, ca un simplu exemplu , că în 2020, când am intrat în procesul de amânare la plată a ratelor am sunat câteva zeci de mii de clienți prin consilierii din rețea să-i întrebăm dacă vor avea probleme după ce vor finaliza această perioadă de amânare la plată.
Având un portofoliu de 40.000 de clienți care au aplicat anul trecut pentru amânarea ratelor – vorbesc de cei care au credite de consum și credite imobiliare - suntem în discuții cu câțiva dintre ei să vedem cum putem găsi acea soluție individuală.
Pentru ceilalți, aproape 300.000 de clienți pentru care am amânat plata lunară aferentă cardurilor de credit și overdraft-urilor – a fost o perioadă destul de scurtă și sumele sunt mult mai mici. Încercăm să găsim soluții, acesta este cuvântul de ordine! Pentru că eu nu cred că există vreo problemă pe lumea asta fără cel puțin o soluție.
Majoritatea consumatorilor spun că își doresc să afle mai multe informații despre CSALB direct de la bănci. Ce proceduri interne aveți pentru a transmite aceste informații către angajați care, la rândul lor, să le comunice mai eficient către consumatori?
Am pornit modele de training intern, am reușit să promovăm în cadrul unităților bancare informațiile legate de Centru dar, mai mult decât atât, așa cum am spus, am introdus în contracte informații despre Centrul de Soluționare.
Cred că din punctul de vedere al informării clientului trebuie să fim corecți de la început până la finalizarea parteneriatului comercial, respectiv a unui credit. În plus, avem o echipă dedicată, construită special pentru relația cu CSALB. Noi nu ne-am oprit doar la cazurile de creditare. Abordăm cazuri legate de operațiuni cu carduri, de fraudele pe carduri, sunt incredibil de multe probleme pe care clienții le pot întâmpina și despre care nu știu că pot apela la Centrul de Soluționare.
Trebuie să dedicăm mai mult timp clienților! Nu contează doar vânzarea unui produs, acceptarea unui credit, ci contează foarte mult derularea lui. Mai mult decât vânzarea!
Oamenii care sunt în această echipă dedicată colaborării cu Centrul, fac parte mai degrabă din departamentul de legal sau din cel de relații cu clienții?
Sunt de la relații clienți, juridic, dar și din partea operațională, astfel încât să fim siguri că soluțiile pe care le definim, sunt implementate rapid. Credem că un parteneriat comercial trebuie să găsească soluții comerciale, nu juridice.
Mă bucur în fiecare an când văd raportul și văd cum a scăzut acel număr de litigii și îmi dau seama că el este echilibrat de soluțiile comerciale pe care le-am găsit.
Fiind principalul partener al CSALB, și cel mai vechi, ce mesaj aveți pentru colegii din celelalte bănci?
Trebuie să învățăm să construim lucruri stabile și pe termen lung. Soluționarea problemelor pe termen scurt nu ne ajută foarte mult. Parteneriatul cu Centrul de Solutionare ne ajută în construirea încrederii de care cu toții avem nevoie: încrederea între client și bancă. Dacă ea există, eu cred că soluțiile vin de la sine!
Taguri: reclamatie BCR Banca Comerciala Romana (BCR) reclamatie banca banca Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB)
Comentarii
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Interviu
Viva Credit a redus dobanda la credite de la 1,2% la 1% pe zi
Viva Credit a redus dobanda la creditele mai mici de 5.000 de lei de la 1,2% pe zi la 1% pe zi, pentru a se conforma Legii 243/2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, spune directorul general al Viva Credit, Ionut Stan, in raspunsurile la intrebarile detalii
Creditul e bun daca te ajuta sa-ti cresti veniturile si sa-ti scazi cheltuielile
Provocările fiscale și economice ale anului 2025 trebuie să-i găsească pregătiți pe consumatori, iar administrarea finanțelor personale devine un imperativ pentru cei care vor să își păstreze confortul din prezent sau să își țină sub control problemele financiare, se detalii
Revolut, acuzata de clienti ca permite fraude online. Banca le raspunde ca sunt fraude autorizate si ca vina este a Meta
Mai multi cititori ni s-au plans ca au fost victimele unor inselatorii online prin tranferuri din contul Revolut, fara ca banca sa poata depista fraudele. Revolut a refuzat sa-si asume responsabilitatea pentru fraudele online ( detalii
Cum ne pregatim de cresterea taxelor de anul viitor: economisim, reducem gradul de indatorare, tinem legatura cu banca
Anul viitor am putea asista la creșterea unor taxe și la impozite mai mari pentru proprietăți, avertizează invitații podcastului găzduit de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii
- Rata la credite nu trebuie sa depaseasca 25% din venituri
- Bancile nu trimit clientilor linkuri si nu le cer date personale
- Contractul unui credit trebuie sa contina si solutii in cazul neplatii ratei
- Beneficiarul unui credit trebuie sa stie ce solutii are daca nu poate plati rata
- IFN-urile nu vor sa rezolve reclamatiile clientilor prin CSALB
- Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare
- Masura de prevenire a fraudelor online: aplicatia Raiffeisen detecteaza preluarea controlului telefonului de alta aplicatie
- Suntem intr-o perioada in care nu este clar pe ce venituri ne putem baza in viitor
- Banca Transilvania a rezolvat toate litigiile cu clientii bancilor preluate
- Scaderea ratei la credit trebuie insotita de o regandire a modului de viata
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, aproape 20 miliarde euro după primele nouă luni
- Deficitul contului curent, aproape 18 miliarde euro după primele opt luni
- Deficitul contului curent, peste 9 miliarde euro pe primele cinci luni
- Deficitul contului curent, 6,6 miliarde euro după prima treime a anului
- Deficitul contului curent pe T1, aproape 4 miliarde euro
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza
- Platile instant, posibile la 13 banci
- Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
Analize economice
- Inflația anuală a crescut marginal
- Comerțul cu amănuntul - în creștere cu 7,7% cumulat pe primele 9 luni
- România, pe locul 16 din 27 de state membre ca pondere a datoriei publice în PIB
- România, tot prima în UE la inflația anuală, dar decalajul s-a redus
- Exporturile lunare în august, la cel mai redus nivel din ultimul an
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului
- Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului
- Deficit bugetar de 3,4% din PIB după primele cinci luni ale anului
- Deficit bugetar îngrijorător după prima treime a anului
- Deficitul bugetar, -2,06% din PIB pe primul trimestru al anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- ANPC pierde un proces cu Intesa si ARB privind modul de calcul al ratelor la credite
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
Stiri economice
- Datoria publică, 52,7% din PIB la finele lunii august 2024
- -5,44% din PIB, deficit bugetar înaintea ultimului trimestru din 2024
- Prețurile industriale - scădere în august dar indicele anual a continuat să crească
- România, pe locul 4 în UE la scăderea prețurilor agricole
- Industria prelucrătoare, evoluție neconvingătoare pe luna iulie 2024
Statistici
- România, pe locul trei în UE la creșterea costului muncii în T2 2024
- Cheltuielile cu pensiile - România, pe locul 19 în UE ca pondere în PIB
- Dobanda din Cehia a crescut cu 7 puncte intr-un singur an
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Deficitul balanței comerciale la 9 luni, cu 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut
- Producția industrială, în scădere semnificativă
- Pensia reală, în creștere cu 8,7% pe luna august 2024
- Avansul PIB pe T1 2024, majorat la +0,5%
- Industria prelucrătoare a trecut pe plus în aprilie 2024
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
!
Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii
-
Bancnote vechi
Numar de ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii
-
Schimbare numar telefon Raiffeisen
Puteti schimba numarul de telefon la Raiffeisen din aplicatia Smart Mobile/Raiffeisen Online, ... detalii