Termenii și condițiile privind utilizarea site-ului și serviciilor Ocean Credit IFN S.A.
Autor: Bancherul.ro
2024-07-15 06:14
Termenii și condițiile privind utilizarea site-ului și serviciilor Ocean Credit IFN S.A.
Prezenta informare cuprinde I. Termenii și condițiile privind utilizarea site-ului și serviciilor Ocean Credit IFN S.A. și II. Politica Ocean Credit IFN S.A. privind confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal. Vă recomandăm parcurgerea cu atenție a informațiilor redate mai jos înaintea utilizării site- ului www.oceancredit.ro și a serviciilor asociate acestuia.
1. Prevederi generale
Acest document prezintă termenii și condițiile de utilizare (denumiți în continuare Termenii de Utilizare) aplicabili site-ului www.oceancredit.ro (denumit în continuare Site-ul) și serviciilor asociate Site-ului. Asigurați-vă că parcurgeți cu atenție toate informațiile cuprinse în prezentul document înaintea utilizării Site-ului și a serviciilor asociate acestuia.
Acești Termeni de Utilizare sunt emiși de către Ocean Credit IFN S.A., o societate pe acțiuni cu sediul înregistrat la adresa Calea Floreasca nr. 112, etaj 2, Sector 1, București, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/4381/2015, cod unic de înregistrare 34353350, (denumită în continuare Ocean Credit) și reglementează utilizarea Site-ului și accesarea serviciilor de creditare oferite de Ocean Credit. Prin acceptarea acestor Termeni de Utilizare, înțelegeți și confirmați acordul dvs. cu privire la utilizarea Site-ului în termenii și condițiile stipulate în prezentul document.
Ocean Credit este o instituție financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Instituțiilor Financiare Nebancare administrat de Banca Națională de României sub nr. RG-PJR-41-110300.
Prezenții Termeni de Utilizare sunt valabili pe toată durata utilizării de către dvs. a Site-ului și/sau a serviciilor de creditare oferite Ocean Credit.
2. Site-ul Ocean Credit
Site-ul este deținut și administrat de către Ocean Credit.
Prin accesarea Site-ului, deveniți utilizator al acestuia (denumit în continuare Utilizator). Ocean Credit are dreptul de a schimba conținutul și/sau infrastructura Site-ului în orice moment, fără informarea prealabilă de Utilizatorilor.
Site-ul poate fi utilizat de clienți sau parteneri ai Ocean Credit, precum și de către orice persoană care dorește să beneficieze sau să se informeze cu privire la serviciile Ocean Credit.
Ocean Credit nu își asumă răspunderea și nu garantează că Site-ul va funcționa fără erori și nu răspunde pentru nicio dificultate sau eroare ivită în cursul utilizării Site-ului.
În măsura în care doriți clarificări suplimentare cu privire la orice aspect cuprins în prezenții Termeni de Utilizare, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact indicate în secțiunea 15 de mai jos.
3. Serviciile Ocean Credit
Ocean Credit furnizează servicii de creditare în conformitate cu reglementările în vigoare aplicabile instituțiilor financiare nebancare (denumite în continuare Serviciile).
Prin intermediul Site-ului, aveți posibilitatea de a formula cereri de credit adresate Ocean Credit, în vederea încheierii de contracte de împrumut între dvs. și Ocean Credit (denumit în continuare Contractul de Credit). Nicio informație publicată în cuprinsul Site-ului nu va fi considerată drept ofertă de Servicii, produse sau alte servicii financiare din partea Ocean Credit în sensul dispozițiilor art. 1188 Codul civil. Pentru evitarea oricărui dubiu, transmiterea unei Cereri de credit, astfel cum aceasta este definită la clauza 6.1 de mai jos, nu semnifică încheierea unui Contract de Credit.
Niciuna dintre informațiile publicate pe Site nu creează în niciun mod obligația Ocean Credit sau a oricărui afiliat sau terț de a vă oferi sau de a aproba un produs de creditare sau un alt Serviciu specific solicitat de dvs. Ocean Credit nu garantează în niciun fel că utilizarea Site-ului va permite Utilizatorului să obțină un produs de creditare sau un alt Serviciu financiar de la Ocean Credit, de la un afiliat al Ocean Credit sau de la un terț.
4. Configurarea contului de Utilizator Ocean Credit
În vederea utilizării Serviciilor, este necesar să vă creați un cont Ocean Credit (denumit în continuare Cont de Utilizator). Pentru crearea Contului de Utilizator, este necesar să parcurgeți următoarea procedură de înregistrare:
Pasul 1. Site-ul vă oferă posibilitatea de a vă înregistra sau autentifica cu ajutorul contului dvs. de Facebook sau al numărului dvs. de telefon.
Pasul 2. În situația în care selectați opțiunea Folosește numărul de telefon, va trebui să introduceți numărul dumneavoastră de telefon mobil în câmpul predefinit. Pentru a continua procedura de înregistrare, va trebui să luați la cunoștință și să vă exprimați acordul cu privire la acești Termeni de Utilizare și la Politica de Confidențialitate Ocean Credit iar ulterior să selectați opțiunea Continuă.
Pasul 3. Pentru continuare procedurii de înregistrare, Ocean Credit va transmite un mesaj tip SMS către numărul de telefon pe care l-ați completat, în vederea validării numărului de telefon. Va fi necesar să introduceți în câmpul predefinit un cod compus din 6 (șase) cifre primit prin SMS pentru validarea cu succes a numărului dvs. de telefon mobil înregistrat și continuarea procedurii de înregistrare.
Pasul 4. Veți introduce în câmpurile predefinite numele și prenumele dvs. și veți selecta opțiunea Continuă pentru a trece la următorul pas al procedurii de înregistrare.
Pasul 5. Veți introduce în câmpurile predefinite numele și prenumele dvs. și veți selecta opțiunea Continuă.
După finalizarea procedurii de înregistrare, puteți utiliza Contul de Utilizator pentru accesarea Serviciilor.
Aveți posibilitatea invitării unor noi Utilizatori în cadrul Site-ului, prin indicarea datelor de contact corespunzătoare.
5. Vizualizarea ofertelor de credit și a scorului dvs. de credit
Prin intermediul Site-ului, puteți vizualiza ofertele de credit Ocean Credit pentru care sunteți eligibil conform scorului dvs. de credit și ale altor criterii prevăzute de politicile interne Ocean Credit, după caz.
În vederea afișării ofertelor de credit adecvate dvs., Ocean Credit va interoga evidențele Agenției Naționale de Administrare Fiscală și ale Biroul de Credit S.A. în temeiul interesului legitim al Ocean Credit și pentru a vă putea furniza Serviciile. În acest sens, va fi necesar să citiți cu atenție și să vă manifestați acordul cu privire la termenii și condițiile referitoare la consultarea și prelucrarea datelor înregistrate pe numele dvs. în evidențele Agenției Naționale de Administrare Fiscală și ale Biroul de Credit S.A. Suplimentar, în temeiul dreptului dvs. de acces reglementat de art. 15 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Ocean Credit va putea afișa scorul dvs. de credit obținut ca urmare a interogării evidențelor Biroului de Credit și un raport simplificat al datelor obținute ca urmare a interogării evidențelor Biroului de Credit.
Cu acordul dvs., Ocean Credit va interoga sistemul informatic al ANAF și al Biroului de Credit pentru obținerea raportului dvs. de credit. Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate Ocean Credit pentru informații referitoare la operațiunile de prelucrare pe care le derulăm asupra datelor cu caracter personal.
În situația în care intenționați să aplicați pentru una dintre ofertele pentru care sunteți eligibil conform scorului dvs. de credit, puteți formula o Cerere de credit în conformitate cu dispozițiile clauzei 6 de mai jos.
6. Formularea cererii de credit
Formularea și transmiterea unei solicitări privind obținerea de Servicii din partea Ocean Credit se realizează prin intermediul unui formular completat pe Site (denumit în continuare Cererea de credit).
Formularea Cererii de credit se desfășoară conform pașilor descriși în continuare:
Pasul 1. Accesați Site-ul și selectați opțiunea Aplică pentru credit pentru a iniția procedura de formulare a Cererii de credit.
Pasul 2. Selectați suma pe care intenționați să o împrumutați, precum și termenul de rambursare.
Pasul 3. Veți introduce în câmpurile predefinite codul numeric personal (CNP), valoarea netă a salariului sau venitului dvs. lunar, precum și adresa dvs. de e-mail. Introducerea unui cod numeric personal eronat nu va permite continuare procedurii de transmitere a Cererii de credit. Ulterior introducerii exacte și complete a tuturor datelor solicitate, veți selecta opțiunea Continuă.
Pasul 4. Ocean Credit vă va transmite un e-mail în vederea validării adresei dvs. de corespondență electronică. Pentru a continuare procedura de transmitere a Cererii de credit, va fi necesar să selectați opțiunea Verifică adresa de email din cadrul e-mail-ului primit de la Ocean Credit.
Pasul 5. În funcție de informațiile obținute ca urmare a interogării evidențelor Agenției Naționale de Administrare Fiscală și ale Biroul de Credit S.A., Ocean Credit va afișa ofertele de creditare pentru care sunteți eligibil. După selectarea ofertei de creditare, va fi inițiată procedura de validare a identității dvs.
Pasul 6. Pentru a putea confirma veridicitatea datelor transmise către Ocean Credit, va fi necesar să încărcați o fotografie a cărții dvs. de identitate.
I. În situația în care datele din cartea de identitate corespund informațiilor pe care le-ați furnizat către Ocean Credit, va fi necesar să încărcați o fotografie tip selfie în care să fie vizibile atât înfățișarea dvs., cât și cartea de identitate pe care ați încărcat-o anterior.
II. În situația în care datele din cartea de identitate nu corespund informațiilor pe care le-ați furnizat către Ocean Credit sau intervine o eroare tehnică, veți avea posibilitatea de a încerca din nou încărcarea copiei actului de identitate. De asemenea, dacă eroarea subzistă, veți avea posibilitatea de a programa un apel video cu unul dintre reprezentanții Ocean Credit pentru validarea identității dvs.
Pasul 7. Ulterior validării veridicității datelor din cartea de identitate, precum și a faptului că aceste date vă aparțin, va fi necesar să introduceți în câmpurile predefinite o serie de date de identificare necesare pentru completarea și generarea automată a Contractului de credit.
Pasul 8. Ulterior completării datelor solicitate, va fi necesar să asociați Cererii de credit contul dvs. de Facebook. În situația în care nu doriți să vă conectați cu ajutorul contului dvs. de Facebook sau nu dețineți un cont de Facebook, veți putea programa un apel video cu unul dintre reprezentanții Ocean Credit pentru a continua procedura de transmitere a Cererii de credit.
Pasul 9. Veți introduce în câmpurile predefinite banca emitentă a cardului pe care doriți să primiți creditul conform Contractului de Credit, precum și datele cardului dvs. În vederea validării cardului dvs. bancar, Ocean Credit va putea bloca o sumă în valoare de 1 sau 2 lei de pe cardul dvs., ce urmează a fi deblocată în scurt timp fără niciun cost pentru dvs. În acest sens, asigurați-vă că dețineți cel puțin 1 leu pe cardul ales pentru accesarea împrumutului.
Pasul 10. Veți avea posibilitatea de a verifica caracterul exact al datelor furnizate și de a modifica eventualele erori. Ulterior, prin selectarea opțiunii Continuă la Contract, va fi generat Contractul de Credit corespunzător Cererii dvs. de credit.
Pasul 11. Veți citi cu atenție întreg conținutul Contractului de Credit, având la dispoziție un termen de 15 zile pentru studierea Contractului de Credit.
Prin transmiterea Cererii de credit declarați că informațiile puse la dispoziția Ocean Credit sunt adevărate și neînșelătoare, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal privind falsul în declarații.
Prin transmiterea Cererii de credit declarați că aveți cel puțin 18 ani și că aveți capacitatea legală de a încheia Contractul de Credit. În situația în care nu aveți cel puțin 18 ani împliniți, vă rugăm să părăsiți imediat Site-ul și să nu utilizați sau accesați Serviciile.
Prin transmiterea Cererii de credit, confirmați că nu există situaţii sau informaţii care să afecteze în mod negativ solvabilitatea dvs. care nu au fost dezvăluite către Ocean Credit.
Cererea de credit va fi analizată și, după caz, aprobată, conform politicilor interne ale Ocean Credit, având în vedere inclusiv, dar fără a se limita la, informațiile disponibile în raportul dvs. de credit obținut de la Biroul de Credit.
Ocean Credit are dreptul să refuze o Cerere de credit, fără a avea obligația de a justifica refuzul.
7. Încheierea Contractului de Credit
Contractul de Credit este generat automat, conform Cererii de credit completate de Utilizator.
În calitate de titular al unei Cereri de credit, aveți la dispoziție 15 (cincisprezece) zile calendaristice pentru a vă decide cu privire la semnarea Contractului de Credit.
Contractul de Credit se încheie la distanță, pe baza Cererii de credit transmise de Utilizator către Ocean Credit și a acordului Utilizatorului cu privire la acești Termeni de Utilizare, Politica de Confidențialitate Ocean Credit, informațiile standard la nivel european privind creditul pentru consumatori și la condițiile privind Contractul de Credit.
Acordul Utilizatorului cu privire la încheierea Contractului de Credit se exprimă prin acceptarea electronică a Contractului de Credit.
Prevederile prezenților Termeni de Utilizare se completează cu prevederile Contractului de Credit și ale Formularului de Informații Standard la Nivel European disponibil sub formă de anexă la Contractul de Credit.
Pentru acceptarea electronică a Contractului de Credit, este necesar să acceptați emiterea Contractului de Credit în format digital, precum și să confirmați că ați beneficiat de termenul de 15 zile prevăzut la clauza 6.2 de mai sus.
Pentru confirmarea acceptării electronice de către dvs. a Contractului de Credit, va fi necesar să introduceți în câmpul predefinit un cod compus din 6 (șase) cifre recepționat prin SMS.
Sub rezerva dispozițiilor clauzei 6.7 de mai sus, în termen de 12 ore de la acceptarea de către dvs. a termenilor Contractului de Credit, Ocean Credit va transfera suma împrumutată pe cardul indicat de dvs. Data creditării contului dvs. va fi considerată data încheierii Contractului de Credit.
8. Notificări
În situația în care inițiați procedura de înregistrare prevăzută la clauza 4 de mai sus fără a finaliza configurarea Contului de Utilizator, Ocean Credit va transmite către e-mail-ul indicat de dvs. notificări privind reluarea procedurii de înregistrare și Serviciile Ocean Credit, după caz. Aveți posibilitatea de a refuza primirea unor notificări similare ulterioare, prin selectarea opțiunii corespunzătoare din cuprinsul e-mail-ului.
În situația în care inițiați o Cerere de credit în condițiile clauzei 6 de mai sus fără a transmite Cererea de credit, Ocean Credit va transmite către e-mail-ul indicat de dvs. notificări privind reluarea procedurii de transmitere a Cererii de credit, termenul de valabilitate al Cererii de credit și Serviciile Ocean Credit, după caz. Aveți posibilitatea de a refuza primirea unor notificări similare ulterioare, prin selectarea opțiunii corespunzătoare din cuprinsul e-mail-ului.
9. Limitarea răspunderii
Informațiile furnizate prin Cererea de credit sunt destinate exclusiv pentru a permite, la discreția Ocean Credit, aprobarea Cererii de credit și formularea unei oferte de Contract de Credit. Transmiterea Cererii de credit nu creează în niciun mod obligația Ocean Credit sau a oricărui afiliat al Ocean Credit de a vă oferi Servicii de creditare.
Ocean Credit nu își asumă răspunderea și nu garantează că baza de date a Biroului de Credit va funcționa neîntrerupt și fără erori, astfel încât să permită accesarea neîntreruptă și fără erori a serviciilor sale.
Ocean Credit nu răspunde pentru orice alte probleme tehnice apărute în utilizarea paginii sale, cauzate de factori externi care nu pot fi influențați de Ocean Credit, incluzând dar fără a se limita la funcționarea serverelor Biroului de Credit sau a conexiunii la internet a Utilizatorului.
Periodic, anunțat sau neanunțat, utilizarea Site-ului poate fi întreruptă (de exemplu, atunci când efectuam lucrări de întreținere la nivelul Site-ului). Dacă se întâmplă aceasta, se poate să nu puteți utiliza oricare sau toate funcționalitățile Site-ului.
În situația unor debitări incorecte din cardul dvs., răspunderea Ocean Credit va fi limitată la plata către dvs. a unei sume echivalente cu suma debitată incorect. Orice debitare neautorizată sau incorectă a cardului dvs. trebuie notificată către Ocean Credit în termen de 13 luni de la data debitării.
10. Activitate ilegală
Orice formă de activitate frauduloasă în legătură cu utilizarea Serviciilor este strict interzisă. Activitatea frauduloasă poate include, dar nu se limitează la, utilizarea unor date de identificare eronate ori fictive, fals şi furnizarea de date extrase sau alte informaţii solicitate false. Pe lângă orice alte despăgubiri solicitate ca urmare a nerespectării prezenților Termeni de Utilizare, Ocean Credit va poate formula orice plângeri civile sau penale în legătură cu orice activități frauduloase constatate.
Vi se interzice utilizarea Site-ului în scopul realizării de activități ilegale și pentru orice alte tranzacții efectuate cu încălcarea legilor aplicabile în țara dvs. și pe teritoriul Uniunii Europene.
11. Proprietate intelectuală
Toată creația grafică, conținutul disponibil în cadrul Site-ului și materialele audio-video accesate sunt proprietatea Ocean Credit. Fac excepție informațiile sau elementele grafice aparținând altor entități, acestea fiind proprietatea partenerilor sau afiliaților Ocean Credit. Site-ul, conținutul generat de acesta și toate denumirile, logo-urile, mărcile comerciale, imaginile și simbolurile sau alte însemne similare care sunt folosite pentru, în legătură cu sau care au ajuns să fie asociate produsele și serviciile oferite de Ocean Credit sunt proprietatea Ocean Credit, a afiliaților săi, a companiilor partenere, licențiatorilor sau a asociaților societății Ocean Credit și sunt protejate de legile privind drepturile de autor, legislația privind mărcile și alte legi referitoare la proprietatea intelectuală.
Orice software folosit în legătură cu Serviciile oferite în cadrul Site-ului conține informații confidențiale care fac obiectul dreptului de proprietate intelectuală al Ocean Credit și sunt protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.
În ceea ce privește software-urile utilizate de către Biroul de Credit în vederea calculării scorului dvs. de credit, precum și informațiile referitoare la situația înscrierii dumneavoastră în Biroul de Credit, acestea fac obiectul drepturilor de proprietate intelectuală ale dezvoltatorilor de software corespunzători ori ale Biroului de Credit, după caz.
Utilizatorul nu va reproduce, copia, vinde sau exploata serviciile, informațiile sau orice alte elemente la care are acces ca urmare a utilizării Site-ului, în parte sau complet. Utilizatorului îi sunt interzise modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe Serviciile sau programele folosite în cadrul Site-ului.
Sub condiția acceptării de către dvs. a Termenilor de Utilizare, deveniți titularul unui drept neexclusiv și incesibil de utilizare a Site-ului în condițiile prevăzute în prezentul document. Ocean Credit își rezervă orice alte drepturi asupra Site-ului și Serviciilor.
12. Actualizarea Site-ului
Periodic, putem implementa modificări sau actualizări la nivelul Site-ului. În funcție de tipul modificării realizate asupra Site-ului, este posibil ca dvs. să nu puteți accesa Serviciile disponibile în cadrul Site-ului până când nu acceptați Termenii de Utilizare actualizați în consecință.
13. Modificarea Termenilor de Utilizare
Periodic, putem modifica Termenii de Utilizare din diverse motive, inclusiv, dar fără a se limita la:
- în cazul în care considerăm că facem Termenii de Utilizare mai ușor de înțeles sau mai utili pentru dvs.;
- pentru a reflecta modul de conducere a afacerii noastre;
- pentru a reflecta cerințele legale sau de reglementare care ni se aplică;
- pentru a reflecta modificările costurilor de conducere a afacerii noastre;
- deoarece modificăm sau introducem servicii sau produse noi care afectează Serviciile noastre existente, acoperite de acești Termeni de Utilizare.
În situația unor modificări asupra acestor Termeni de Utilizare, veți fi notificat cu privire la data la care orice astfel de modificări vor intra în vigoare, prin intermediul Site-ului. Vă rugăm să consultați în mod regulat Site-ul pentru a verifica modificările aduse prezenților Termeni de Utilizare.
După data intrării în vigoare a oricăror modificări privind Termenii de Utilizare, absența unui refuz formulat în scris de către dvs. referitor la modificări și continuarea utilizării Site-ului va constitui acceptarea dvs. a unor astfel de modificări.
14. Legea aplicabilă și soluționarea disputelor
Acești Termeni de Utilizare vor fi guvernați de legile din România. Toate disputele care derivă din aceștia sau se referă la acești Termeni de utilizare a serviciului vor fi soluționate de către instanțele competente din România.
Orice plângeri referitoare la furnizarea Serviciilor vor fi soluționate în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării acestora. În situația excepțională în care răspunsul la plângerea dvs. nu poate fi furnizat în termen de 30 zile lucrătoare din motive independente de voința Ocean Credit, vă vom transmite un răspuns provizoriu, care să indice în mod clar motivele întârzierii răspunsului definitiv și termenul în care va fi furnizat răspunsul final. În nicio situație, termenul pentru furnizarea răspunsului final nu va depăși 45 de zile lucrătoare de la data primirii plângerii.
În măsura în care nu sunteți mulțumit de răspunsul furnizat în condițiile prevăzute anterior și doriți formularea unei reclamații cu privire la Servicii, vă puteți adresa, în condițiile reglementărilor aplicabile, Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Băncii Naționale a României sau Agenției Naționale de Administrare Fiscală, după caz.
15. Contact
Ne puteți contacta oricând cu privire la orice aspect legat de utilizarea și funcționarea Site-ului folosind următoarele date de contact:
OCEAN CREDIT IFN S.A.
Calea Floreasca nr. 112, etaj 2, Sector 1, București, 014463
info@oceancredit.ro
16. Prevederi finale
Acești Termeni de Utilizare sunt redactați în limba română și constituie întregul acord dintre dvs. și Ocean Credit referitor la utilizarea Site-ului, prevalând și înlocuind toate acordurile anterioare având același obiect.
Termenii de Utilizare se completează cu termenii Contractului de Credit încheiat între dvs. și Ocean Credit. În măsura în care există dispoziții contrare în cuprinsul Contractului de Credit, dispozițiile din Contractul de Credit vor prevala.
Declarați expres că ați citit și înțeles semnificația tuturor clauzelor prevăzute în cuprinsul Termenilor de Utilizare și aveți reprezentarea faptului că niciuna dintre clauzele prezenților Termeni de Utilizare nu va fi considerată neuzuală, înțelegând și declarând în mod expres că prevederile art. 1203 din Codul civil nu vor fi aplicabile în legătură cu Termenii de Utilizare.
Politica Ocean Credit IFN S.A. privind confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal
1. Prevederi generale
Prezenta politică privind confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal (denumită în continuare Politica de Confidențialitate) este emisă de către Ocean Credit IFN S.A., o societate pe acțiuni cu sediul înregistrat la adresa Calea Floreasca nr. 112, etaj 2, Sector 1, București, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/4381/2015, cod unic de înregistrare 34353350, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare Regulamentul).
Politica de Confidențialitate reglementează condițiile în care datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate de către Ocean Credit în vederea furnizării Serviciilor prin intermediul Site-ului. În sensul prezentului document, prelucrare înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor.
Pentru accesarea și/sau utilizarea Site-ului, este necesar să citiți și să vă manifestați acordul cu privire la Politica de Confidențialitate. În cazul în care nu sunteți de acord cu prevederile Politicii de Confidențialitate, vă rugăm să părăsiți Site-ul și să nu utilizați Serviciile Ocean Credit.
Prin acceptarea Politicii de Confidențialitate, vă exprimați acordul ca Ocean Credit să folosească datele dvs. cu caracter personal în scopurile și limitele prezentate mai jos și, permanent, cu respectarea drepturilor pe care le aveți în calitate de persoană vizată în raport cu operațiunile de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal.
Vă recomandăm să acordați suficient timp pentru a citi cu atenție acest document, astfel încât să puteți lua o decizie informată în privința partajării cu noi a informațiilor dvs. personale. Prezenta Politică de Confidențialitate se aplică pentru toate informațiile colectate prin Site-ul nostru și/sau alte Servicii sau campanii de vânzări, marketing sau evenimente. Vă rugăm să consultați și Termenii de Utilizare Ocean Credit pentru a afla informații suplimentare cu privire la condițiile de utilizare ale produselor și Serviciilor noastre.
2. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
Ocean Credit prelucrează o serie de date cu caracter personal referitoare la dvs. în vederea furnizării Serviciilor. Pentru a configura și menține Contul dvs. de Utilizator operațional, precum și pentru a furniza Serviciile, Ocean Credit prelucrează trei categorii de date cu caracter personal, în funcție de sursa acestor date: (i) date cu caracter personal furnizate în mod voluntar de către Utilizatori, (ii) date cu caracter personal colectate automat de pe dispozitivul dvs. atunci când utilizați Site-ul și (iii) date obținute de la terți. Sub rezerva existenței a cel puțin un temei legal pentru operațiunile de prelucrare derulate cu privire la fiecare dintre datele de mai jos, prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:
a) Date cu caracter personal furnizate în mod voluntar de către Utilizatori, prin intermediul utilizării Site-ului, formulării Cererilor de credit sau efectuarea de convorbiri cu operatorii Ocean Credit
• Datele dvs. de identificare, inclusiv, dar fără a se limita la, nume, prenume, cod numeric personal, adresă de domiciliu, informațiile disponibile în cuprinsul cărții dvs. de identitate.
• Datele dvs. de contact, inclusiv, dar fără a se limita la, adresă de e-mail, număr de telefon, adresa de domiciliu.
• Datele dvs. financiare, inclusiv, dar fără a se limita la, nivelul venitului lunar declarat, informațiile privind cardul bancar în contul căruia doriți virarea sumei împrumutate.
• Numele dvs. de Utilizator, parola, precum și alte informații necesare înregistrării și utilizării Site-ului.
• Orice alte informații statistice provenite în urma prelucrării datelor de mai sus (e.g. segmentarea clientelei în funcție de criterii statistice, identificatorul unic asociat fiecărui client Ocean Credit).
• Înregistrări voce și video, în situația efectuării unor apeluri audio/audio-video între dvs. și operatorii noștri.
• Date care permit Ocean Credit să întreprindă măsurile de precauție necesare cu privire la prevenirea spălării banilor şi finanţării terorismului.
b) Date cu caracter personal colectate automat de pe dispozitivul dvs. atunci când utilizați Site-ul
• Date de geo-localizare și date privind traficul dvs. pe internet colectate cu ajutorul programelor de tip cookie. Prelucrăm aceste date pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită atunci când utilizați Site-ul, precum și pentru a îmbunătăți calitatea Serviciilor oferite, analizând comportamentul de utilizare al Utilizatorilor.
c) Date cu caracter personal obținute de la terți, cum ar fi registrele de stat sau private sau terțe persoane e.g. Biroul de Credit, ANAF
• Date privind solvabilitatea și istoricul dvs. de creditare e.g. tipuri de produse de creditare solicitate/acordate, număr de conturi, starea produsului/contului, data acordării, durata contului, sumele acordate, data actualizării, valuta, frecvența plăților, suma plătită, rata lunară, sumele restante, starea produsului/contului, data acordării, durata contului, sumele acordate, data actualizării, valuta, frecvența plăților, suma plătită, rata lunară, sumele restante, numărul de zile de întârziere, data primei restanțe, categoria de întârziere, data ultimii plăți, numărul de zile de întârziere, obligații de plată, istoric rambursări.
• Informațiile rezultate din cuprinsul profilului dvs. din cadrul rețelei de socializare Facebook.
3. Scopurile prelucrării de date cu caracter personal
Toate operațiunile de prelucrare cu privire la datele dvs. cu caracter personal sunt derulate astfel încât sa vă putem oferi Serviciile la cele mai înalte standarde de calitate. Vă prezentăm mai jos o listă cu principalele scopuri, moduri și destinații pentru care folosim datele pe care le colectăm, precum și exemple relevante pentru categoriile prezentate. Datele cu caracter personal și modalitățile de prelucrare aferente fiecărui scop al prelucrării sunt redate cu titlu exemplificativ și nu sunt limitative.
• Evaluarea eligibilității dvs. pentru accesarea Serviciilor și efectuarea altor evaluări de riscuri Ori de câte ori optați pentru un anumit Serviciu, prelucrăm datele dvs. de identificare și datele privind istoricul dvs. de creditare pentru a vă putea verifica identitatea și a decide asupra eligibilității dvs. de a obține un anumit Serviciu.
• Încheierea Contractului de Credit și prestarea Serviciilor Prelucrăm datele dvs. de identificare, precum și datele dvs. financiare pentru a ne putea îndeplini obligațiile asumate față de dvs. în temeiul Contractului de Credit i.e. virarea banilor în contul indicat de dvs.
• Administrarea relațiilor cu Utilizatorii Prelucrăm datele dvs. de contact, precum și orice alte date necesare pentru administrarea relației dintre Ocean Credit și dvs.
• Respectarea obligațiilor legale impuse de autoritățile naționale, inclusiv, dar fără a se limita la, efectuarea de raportări către Banca Națională de României, Biroul de Credit, Centrala Riscului de Credit, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor sau alte autorități și instituții publice.
• Protejarea intereselor legitime ale Ocean Credit Desfășurăm operațiuni de prelucrare asupra datelor dvs. financiare și ale datelor privind istoricul dvs. de credit pentru a putea evalua solvabilitatea și capacitatea dvs. de a rambursa un eventual împrumut acordat de Ocean Credit.
• Marketing și publicitate În măsura în care vă exprimați consimțământul în acest sens prin intermediul Site-ului, vom prelucra datele dvs. cu caracter personal constând în nume, prenume, date de contact (telefon, e-mail), date financiare primite de la Biroul de Credit, veniturile declarate și scorul de credit, pentru a vă informa cu privire la Serviciile și produsele de creditare oferite de Ocean Credit care vi se potrivesc cel mai bine. De asemenea, pe baza consimțământului dvs., vom putea prelucra datele menționate mai sus pentru a vă pune la dispoziție informații publicitare privind produsele și Serviciile noastre.
Refuzul de a furniza consimțământul cu privire la prelucrarea datelor în scop de marketing direct nu afectează posibilitatea dvs. de a utiliza Site-ul și Serviciile oferite de Ocean Credit.
• Protejarea drepturilor Ocean Credit în fața instanțelor judecătorești și/sau a autorităților publice
• Scopuri operaționale și statistice Putem prelucra informații statistice provenite de pe urma prelucrărilor datelor dvs. cu caracter personal prevăzute de Politic de Confidențialitate e.g. segmentarea clientelei în bază de criterii statistice, identificatorul unic asociat pentru fiecare client în parte în sistemul intern de date Ocean Credit.
• Menținerea stării de funcționare a Site-ului și îmbunătățirea Serviciilor
• Operațiuni de audit intern și extern Unele dintre datele pe care le colectăm vor putea fi utilizate pentru efectuarea operațiunilor de audit intern și extern privind organizația noastră. Astfel, cu titlu de exemplu, atunci când ne contactați prin intermediul serviciului de suport clienți, putem înregistra apelurile pe care le efectuați, în scopuri privind controlul calității și îmbunătățirea Serviciilor pe care le oferim.
4. Temeiurile legale ale prelucrării datelor cu caracter personal
Orice operațiune de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal va fi justificată de cel puțin unul dintre următoarele temeiuri legale:
4.1. Încheierea și executarea Contractului de Credit
Avem nevoie de anumite categorii de date pentru a vă putea furniza Serviciile noastre. În lipsa acestor informații, Site-ul va fi, total sau parțial, nefuncțional, iar Contractul de Credit nu va putea fi încheiat.
4.2. Îndeplinirea unor obligații legale impuse de autoritățile naționale
În anumite situații, avem obligația legală de a colecta și stoca informațiile dvs. personale (e.g. în contextul legislației pentru combaterea spălării banilor, suntem obligați să păstrăm informații specifice privind utilizatorii Serviciilor noastre). Totodată, prelucrăm o parte dintre datele dvs. pentru efectuarea raportărilor către instituțiile competente conform reglementărilor legale aplicabile (e.g. ANAF).
4.3. Existența unui interes legitim al Ocean Credit
Pot exista situații în care datele dvs. sunt prelucrate de către Ocean Credit sau transferate unor alte organizații în temeiul unui interes legitim aflat în echilibru cu drepturile dvs. privind protecția datelor cu caracter personal. În nicio situație, interesele Ocean Credit, deși legitime, nu vor prevala asupra drepturilor dvs. privind securitatea și confidențialitatea datelor care vă privesc.
4.4. Consimțământul dvs.
În anumite situații, temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal este reprezentat de consimțământul dvs. față de prezenta Politica de Confidențialitate (e.g. în situația scopurilor de marketing sau a înregistrării apelurilor audio/video). Este important să știți că vă puteți retrage oricând consimțământul cu privire la operațiunile de prelucrare pentru care nu există un alt temei legal în vederea continuării operațiunilor de prelucrare. Pentru detalii suplimentare privind retragerea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați prevederile clauzei 9 de mai jos.
5. Stocarea datelor cu caracter personal
Ocean Credit păstrează datele dvs. cu caracter personal pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care acestea sunt prelucrate. Astfel, Ocean Credit prelucrează datele dvs. cu caracter personal pe durata utilizării Site-ului, precum și pe durata Contractului de Credit. Odată ce orice relație contractuală dintre dvs. și Ocean Credit se încheie, vom șterge datele cu caracter personal sau le vom anonimiza, după caz, cu excepția situației în care stocarea datelor pentru un termen mai îndelungat este impusă de prevederile legale aplicabile.
Ocean Credit are posibilitatea de a stoca date cu caracter personal şi după încetarea relației contractuale cu un Utilizator, în cazul în care acestea sunt necesare pentru a respecta anumite prevederi legale aplicabile Ocean Credit sau dacă avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în justiție, exclusiv în măsura necesară. După încetarea relației contractuale, vom restricționa prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal la astfel de scopuri limitate.
În cazul datelor cu caracter personal care sunt prelucrate de Ocean Credit în temeiul consimțământului dvs., prelucrarea durează până la momentul la care vă veți retrage consimțământul.
În general, în nicio circumstanța perioada de păstrare a niciunui tip de informație cu caracter personal nu va depăși 5 ani de la data încetării relației contractuale dintre dvs. și Ocean Credit, cu excepția situațiilor în care prelungirea acestei perioade este necesară pentru soluționarea unei proceduri judiciare în desfășurare sau pentru un alt motiv prevăzut de lege.
6. Transferul datelor cu caracter personal
Transferurile datelor pe care ni le încredințați în utilizarea Site-ului și Serviciilor noastre se realizează în condiții de securitate și în scopuri determinate. Categoriile potențialilor destinatari ai transferurilor de date sunt redate în prezenta secțiune.
Ocean Credit poate angaja prestatori externi de servicii, care acționează ca persoane împuternicite ale Ocean Credit, pentru a furniza anumite servicii către noi, cum ar fi:
• prestatori de servicii de Cloud (Microsoft sau alt furnizor de servicii similare);
• prestatori de servicii de hosting și mentenanță a Site-ului și a Serviciilor asociate acestuia;
• prestatori de servicii de suport IT;
• prestatori de servicii de audit și taxe și prestatori de servicii juridice (în acest din urmă caz doar în măsura în care vei accesa și un produs de creditare oferit de Ocean Credit).
Atunci când furnizează serviciile specifice, prestatorii externi menționați la clauza 6.2 de mai sus pot avea acces la şi/sau pot prelucra datele dvs. cu caracter personal.
Le solicităm prestatorilor de servicii externi precum și celorlalți destinatari ai transferurilor de date să implementeze şi să aplice garanții de securitate, precum și măsuri tehnice și organizatorice adecvate, pentru a asigura confidențialitatea şi securitatea datelor dvs. cu caracter personal. Suplimentar, în cazul în care acești furnizori de servicii acționează ca împuterniciți ai Ocean Credit, prelucrând aceste date pentru și în numele Ocean Credit, datele cu caracter personal vor fi prelucrate în temeiul unui contract care va respecta prevederile legislației în vigoare privind protecția datelor.
Ocean Credit poate transfera datele dumneavoastră cu caracter personal către societăți afiliate Ocean Credit.
Ocean Credit poate transfera, în conformitate cu cerințele legale și cu legislația aplicabilă privind protecția datelor, date cu caracter personal către organisme de aplicare a legii, autorități guvernamentale și alte autorități sau instituții publice, inclusiv, dar fără a se limita la, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Banca Națională a României, instanțele judecătorești, notarii publici, executorii judecătorești, organele de cercetare penală.
În cazul unei fuziuni sau achiziții de societăți în care este implicată Ocean Credit, datele cu caracter personal pot fi transferate către terții care sunt implicați în fuziune sau achiziție.
Ocean Credit va putea transmite datele dvs. cu caracter personal către Biroul de Credit.
Datele dvs pot fi transferate catre TBI Bank, cu sediul in Bucuresti, Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1, contact 021/529.86.00, în scopul acordării de facilități financiare, avand ca baza legală interesul legitim al Ocean Credit IFN SA. Pentru detalii cu privire la modul in care TBI Bank procesează datele dumneavoastra, precum si drepturile pe care le aveti in acest sens, va rugăm sa consultați Politica de Confidentialitate si Protectie a Datelor, disponibila pe site-ul www.tbibank.ro.
Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate către şi prelucrate de către destinatari care sunt localizați în interiorul sau în exteriorul Spațiului Economic European, inclusiv Statele Unite ale Americii. În toate cazurile, orice transfer va fi efectuat cu instituirea garanțiilor necesare care să asigure protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală.
SUNT DE ACORD cu prelucrarea, de către Veriff OÜ, a datelor mele personale (nume, prenume, e-mail, domiciliul, email, CNP, adresa, sex, locul nasterii, data de imitere si expirare a documentului de identitate, serie si numar carte de identitate, imaginea mea din actele prezentate de mine, imaginea mea inregistrata in fotografii si inregistrari cu ocazia identificării, harta biometrica a fetei) pentru identificarea mea la distanță prin mijloace video față de furnizolul de servicii/produse ales de mine prin accesarea paginii acestuia (pagină care m-a redirecționat către Aplicația de identificare la distanță a Veriff – terțul de verificare a identității).
SUNT DE ACORD cu prelucrarea, de către Veriff OÜ a datelor mele personale biometrice (recunoaștere facială) pentru identificarea mea la distanță prin mijloace video, identificare realizată față de furnizorul de servicii/produse ales de mine prin accesarea paginii acestuia (pagină care m-a redirecționat către Aplicația de identificare la distanță a Veriff OÜ– terțul de verificare a identității).
SUNT DE ACORD ca Veriff OÜ să solicite, să obțină și să prelucreze datele mele personale (cele menționate la pct. I. si II. de mai sus) și din alte surse/de la alte persoane sigure și de încredere, din surse oficiale de date puse la dispozitie de catre Institutiile din Romania si/ sau strainatate cu scopul de a verifica identitatea din alte surse credibile si independente, identificare realizată de furnizorul de servicii/produse ales de mine prin accesarea paginii acestuia (pagină care m-a redirecționat către Aplicația de identificare la distanță a Veriff OÜ – terțul de verificare a identității).
SUNT DE ACORD ca Veriff OÜ să transmită datele identificării către furnizorul de servicii/produse ales de mine prin accesarea paginii acestuia (pagină care m-a redirecționat către Aplicația de identificare la distanță a Veriff OÜ – terțul de verificare a identității) și cu care doresc negocierea și/sau încheierea unui contract.
7. Existența unui proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri
Ocean Credit realizează crearea de profiluri, respectiv realizează o formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal care constă în utilizarea acestor date pentru a evalua anumite aspecte referitoare la un Utilizator, în special pentru a analiza sau prevedea aspecte privind situația economică și solvabilitatea acesteia, pe baza datelor obținute de la Biroul de Credit.
Ocean Credit poate segmenta proprii Utilizatori în funcție de mai multe criterii (vârstă, zonă geografică, produs deținut, venituri, tipuri de cheltuieli etc.) pentru a-i clasifica în diverse categorii în scopuri de marketing și/sau în scop de analiză și statistică. Spre exemplu, Ocean Credit poate să ia în considerare istoricul dvs. de tranzacționare pentru a determina probabilitatea de a achiziționa un produs sau Serviciu oferit de Ocean Credit.
În anumite situații, datele dvs. cu caracter personal pot fi prelucrate automat, fără însă a exclude intervenția umană. De exemplu, pentru a ne asigura că vă propunem cele mai potrivite soluții pentru profilul dvs., putem recurge la segmentări de marketing care ne ajuta în formarea de oferte dedicate.
8. Măsurile adecvate de securitate implementate pentru protejarea datelor cu caracter personal
Ocean Credit depune eforturi permanente pentru a se asigura că toate operațiunile de prelucrare pe care le desfășoară se supun exigențelor instituite de Regulament și de celelalte prevederi legale în vigoare.
Ocean Credit implementează și actualizează permanent măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a se asigura că factorii care duc la inexactități ale datelor cu caracter personal și riscurile de eroare sunt reduse la minimum. De asemenea, Ocean Credit se asigură că securizează informațiile care îi privesc pe Utilizatori într-un mod care să țină seamă de eventualele pericole potențiale la adresa drepturilor și intereselor Utilizatorilor.
Măsurile tehnice și organizatorice implementate de Ocean Credit includ demersuri tehnice și procedurale pentru a proteja datele cu caracter personal de abuz, acces sau dezvăluire neautorizate, pierderi, modificări sau distrugeri.
Prin intermediul măsurilor de securitate pe care le practicăm, datele dvs. sunt prelucrate în condiții de siguranță iar posibilitatea fraudării identității sau a altor forme de utilizare abuzivă a Serviciilor sunt reduse la minimum.
În cazul unei breșe de securitate, Ocean Credit va notifica Utilizatorii în cel mai scurt timp cu privire la survenirea acesteia atunci când presupune riscuri pentru oricare dintre datele Utilizatorilor. Cu ocazia oricărui eveniment de securitate vom analiza problema și vom notifica Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cel mult 72 de ore de la momentul în care am constatat breșa de securitate.
Ocean Credit stochează datele dvs. cu caracter personal în cadrul unor servere și în computere cu acces limitat, care sunt localizate în facilități controlate, care pot fi accesate doar cu ajutorul unui card de acces individual sau doar de către persoane autorizate, pe bază de parolă. Computerele angajaților care au acces la datele cu caracter personal sunt blocate cu parole. Angajații Ocean Credit care au acces la datele dvs. personale sunt ținuți de obligații stricte de confidențialitate și au fost instruiți în mod corespunzător pentru a acționa în conformitate cu cerințele Regulamentului.
9. Cookie-uri şi alte tehnologii de urmărire
Site-ul folosește cookie-uri care sunt utilizate pentru autentificarea și reținerea preferințelor Utilizatorilor. Aceste informații sunt colectate doar în scopul îmbunătățirii Serviciilor pe care Ocean Credit le oferă clienților săi.
10. Retragerea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal
În situația în care nu mai doriți, din orice motiv, ca Ocean Credit să colecteze și să prelucreze oricare dintre datele tale cu caracter personal, vă puteți retrage oricând consimțământul exprimat pentru prelucrarea informațiilor care vă privesc, iar Ocean Credit va înceta fără întârzieri nejustificate orice operațiune de prelucrare rămasă fără temei legal.
Totuși, restricționarea prelucrării anumitor date va putea avea efect asupra posibilității noastre obiective de a iniția sau continua relația de afaceri cu privire la anumite Servicii. Astfel, ne vom afla în imposibilitatea de a vă oferi oricare dintre Serviciile noastre în situația în care nu ne veți furniza datele dvs. de identificare. Totuși, vom putea continua prestarea majorității Serviciilor noastre în situația în care nu sunteți de acord să ne oferiți informații privind locația dispozitivului dvs.
Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, operațiunile de prelucrare efectuate anterior retragerii rămânând în continuare valabile.
11. Drepturile dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Ocean Credit
În calitate de persoană vizată de operațiunile de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal, aveți următoarele drepturi prevăzute de Regulament:
• Dreptul de acces al persoanei vizate și dreptul la informare – în măsura în care termenii prezentei Politici de Confidențialitate nu sunt îndestulători, ne puteți solicita oricând confirmări sau informații privind activitățile de prelucrare a datelor dvs. personale la adresa gdpr@oceancredit.ro. De asemenea, puteți obține din partea Ocean Credit o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării.
Totodată, în temeiul dreptului dvs. de acces, Ocean Credit vă furnizează datele privind istoricul dvs. de creditare care fac obiectul prelucrării, respectiv scorul dvs. de credit și un raport simplificat al datelor prelucrate.
• Dreptul la rectificare – ne puteți solicita oricând rectificarea datelor dvs. cu caracter personal pe care le deținem, în sensul completării informațiilor incomplete sau a furnizării unor declarații suplimentare.
• Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteți obține, fără întârzieri nejustificate, ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege, printr-o cerere scrisă, semnată și datată, trimisă la sediul nostru din Calea Floreasca nr. 112, et.2, sector 1, Bucureşti, 014455 sau la adresa de e- mail gdpr@oceancredit.ro.
• Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți obține restricționarea operațiunilor de prelucrare atunci când se aplică cel puțin unul dintre următoarele cazuri:
I. contestați exactitatea datelor, solicitând restricționarea prelucrării până la finalizarea verificărilor privind exactitatea acestora.
II. prelucrarea este lipsită de temei legal, însă vă opuneți ștergerii datelor, solicitând, în schimb, restricționarea utilizării acestora.
III. aveți nevoie de anumite date pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
IV. vă opuneți prelucrării datelor dvs. în virtutea unui interes legitim justificat de noi, solicitând restricționarea prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă interesele legitime ale Ocean Credit prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
• Dreptul de opoziție – aveți dreptul de a vă opune oricând cu privire la orice operațiune de prelucrare pe care o desfășurăm în legătură cu datele dvs. În acest sens, în urma solicitării dvs. vom înceta să vă prelucrăm datele cu caracter personal în scopuri de marketing direct sau în virtutea exclusivă a intereselor noastre legitime. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost – adresați- ne o cerere scrisă, menționați datele cu privire la care vă exercitați dreptul la opoziție și motivele legate de situația dvs. particulară iar noi vom lua măsurile necesare în scopul încetării prelucrării respectivelor categorii de date.
• Dreptul de nu fi supus unei decizii individuale – reprezintă posibilitatea dvs. de a solicita Ocean Credit să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe o prelucrare automată, exclusiv crearea de profiluri, și care produce efecte juridice care să vă privească sau care să vă afecteze într-o măsură semnificativă. Cu privire la adoptarea unei decizii bazate exclusiv pe o prelucrare automată, aveți posibilitatea de a vă exprimă punctul de vedere, de a solicita intervenția unui operator uman, precum și posibilitatea de a contesta deciziile noastre cu privire la acest aspect, prin modalitățile de contact descrise în prezenta informare.
• Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele dvs. cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, în format structurat, uzual și care poate fi citit automat și aveți dreptul de a transmite aceste date unor alte entități, fără obiecții din partea noastră.
• Dreptul de a depune plângere – puteți depune oricând o plângere privind modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal, direct la noi sau la autoritatea competentă privind protecția datelor i.e. Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu următoarele date de contact: www.dataprotection.ro, b-dul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, Sector 1, București, România, anspdcp@dataprotection.ro.
• Dreptul de a vă adresa justiției.
• Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul dvs., vi-l puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă.
• Puteți să vă exercitați oricare dintre drepturile de mai sus prin formularea unei cereri în formă scrisă, datată și semnată, înaintată la adresele menționate în cazul drepturilor corespunzătoare sau către:
Ocean Credit IFN S.A. – în att. Responsabilului cu Protecția Datelor
Calea Floreasca nr. 112, etaj 2, Sector 1, București, România, cod poștal 014463
• Vă puteți adresa Responsabilului cu Protecția Datelor din cadrul Ocean Credit IFN S.A., doamna Andreea Lalciu, prin e-mail, la adresa gdpr@oceancredit.ro, sau telefonic, la numărul 0773308689.
Cererea dvs. de a vă exercita oricare dintre drepturile enumerate mai sus poate fi limitată în anumite situații e.g. solicitarea dvs. ar dezvălui informații despre o altă persoană sau ne solicitați să ștergem informații pentru care avem un interes legitim de păstrare și continuare a prelucrării.
12. Modificarea Politicii de Confidențialitate
Dacă vom modifica oricare dintre prevederile Politicii de Confidențialitate, vă vom ține la curent cu privire la schimbările intervenite, prin intermediul Site-ului.
13. Prevederi finale
Prezenta Politică de Confidențialitate nu se aplică altor site-uri web și companiilor ale căror linkuri/date de contact s-ar putea afla pe Site. În cazul în care Site-ul conține referințe ale altor site-uri sau in situația în care sunteți redirecționat de pe o altă pagină de internet pe Site ori identificați referințe despre Ocean Credit pe alte site-uri, vă rugăm să aveți în vedere că Ocean Credit nu controlează aceste pagini de internet și nu este responsabilă pentru modalitatea în care se prelucrează datele dvs. cu caracter personal pe acestea. Vă încurajăm să verificați politica de protecție a datelor cu caracter personal a fiecărei pagini de internet pe care o accesați pentru a vă asigura că securitatea datelor dvs. cu caracter personal este asigurată.
În cazul în care aveți întrebări, nelămuriri sau vreți să formulați o cerere de exercitare a drepturilor dvs. prevăzute la clauza 11.1 de mai sus, Ocean Credit are obligația de a vă răspunde in termen de 30 de zile de la primirea cererii dvs. pe adresa de e-mail gdpr@oceancredit.ro sau prin poștă la sediul Ocean Credit. În cazul în care solicitarea dvs. conține chestiuni complexe sau are nevoie de verificări suplimentare, termenul anterior menționat se poate prelungi cu până la două luni, in conformitate cu dispozițiile Regulamentului, caz în care, vă vom notifica în acest sens.
În situația în care Ocean Credit nu vă comunică răspunsul la solicitarea dvs., aveți dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în b-dul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, Sector 1, București, România sau instanței competente.
Asigurați-vă că informațiile pe care ni le furnizați sunt reale, complete și actualizate. Trebuie să vă înregistrați personal atunci când folosiți oricare dintre Serviciile noastre și nu puteți utiliza Site-ul sau Serviciile în numele unei alte persoane.
Ocean Credit nu este responsabilă pentru consecințele prelucrării unor date care ne-au fost furnizate incomplet sau incorect sau care nu au fost actualizate.
Sursa: Ocean Credit
Taguri: credite online IFN-uri credite IFN reclamatie IFN imprumut Ocean Credit
Comentarii
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Clauze abuzive
ING despagubeste clientii cu dobanzi prea mari la credite
ING Bank a fost obligata de autoritatea olandeza pentru solutionarea litigiilor (Dutch Institute for Financial Disputes - Kifid), sa-i despagubeasca pe clientii carora le-a aplicat dobanzi la credite mai mari decat media pietei. Banca olandeza a anuntat ca este vorba de 10% din contractele de credit cu dobanda variabila din Olanda carea aveau prevazuta o clauza abuziva privind nivelul dobanzii. Pierderea estimata de ING este evaluata la 180 milioane detalii
Vodafone si-a inselat clientii prin semnarea de contracte online, a constatat ANPC
Vodafone a fost sanctionata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pentru încheierea unor contracte online (la distanță) utilizand o modalitate inselatoare, fără a avea pentru acestea suport scris. Vodafone a contestat in instanta sanctiunea, insa detalii
Vodafone a fost sanctionata de ANPC pentru ca si-a abuzat clientii la portarea numerelor de telefon
Vodafone a alocat unor clienti numere de telefon provizorii in perioada în care se realiza portarea in reteaua sa, insa ulterior le-a mentinut in folosinta peste termenul convenit, a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), care a sanctionat Vodafone pentru detalii
Justitia confima acuzatia ANPC ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii cu credite in franci elvetieni
Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala detalii
- Capcanele Revolut: ascunde cursul valutar
- Piraeus Bank, actuala First Bank, a avut clauze abuzive in contractele de credit
- Protectia Consumatorilor: Vodafone nu poate cere despagubiri pentru renuntarea la abonamente inainte de termen
- Despagubirea ceruta de Vodafone pentru renuntarea la abonament inainte de termen este ilegala, fiind clauza abuziva, au stabilit judecatorii intr-o decizie definitiva
- Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori
Profil de Bancher
-
Adriana JANKOVICOVA, Vicepresedinte Executiv Financiar, Membru al Comitetului Executiv
BCR
Date personale Naţionalitate: ... vezi profil
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, aproape 18 miliarde euro după primele opt luni
- Deficitul contului curent, peste 9 miliarde euro pe primele cinci luni
- Deficitul contului curent, 6,6 miliarde euro după prima treime a anului
- Deficitul contului curent pe T1, aproape 4 miliarde euro
- Deficitul contului curent după primele două luni, mai mare cu 25%
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza
- Platile instant, posibile la 13 banci
- Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
Analize economice
- România, pe locul 16 din 27 de state membre ca pondere a datoriei publice în PIB
- România, tot prima în UE la inflația anuală, dar decalajul s-a redus
- Exporturile lunare în august, la cel mai redus nivel din ultimul an
- Inflația anuală a scăzut la 4,62%
- Comerțul cu amănuntul, +7,3% cumulat pe primele 8 luni
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului
- Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului
- Deficit bugetar de 3,4% din PIB după primele cinci luni ale anului
- Deficit bugetar îngrijorător după prima treime a anului
- Deficitul bugetar, -2,06% din PIB pe primul trimestru al anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- ANPC pierde un proces cu Intesa si ARB privind modul de calcul al ratelor la credite
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
Stiri economice
- Datoria publică, 52,7% din PIB la finele lunii august 2024
- -5,44% din PIB, deficit bugetar înaintea ultimului trimestru din 2024
- Prețurile industriale - scădere în august dar indicele anual a continuat să crească
- România, pe locul 4 în UE la scăderea prețurilor agricole
- Industria prelucrătoare, evoluție neconvingătoare pe luna iulie 2024
Statistici
- România, pe locul trei în UE la creșterea costului muncii în T2 2024
- Cheltuielile cu pensiile - România, pe locul 19 în UE ca pondere în PIB
- Dobanda din Cehia a crescut cu 7 puncte intr-un singur an
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Producția industrială, în scădere semnificativă
- Pensia reală, în creștere cu 8,7% pe luna august 2024
- Avansul PIB pe T1 2024, majorat la +0,5%
- Industria prelucrătoare a trecut pe plus în aprilie 2024
- Deficitul comercial, în creștere de la o lună la alta
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Bancnote vechi
Numar de ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii
-
Schimbare numar telefon Raiffeisen
Puteti schimba numarul de telefon la Raiffeisen din aplicatia Smart Mobile/Raiffeisen Online, ... detalii
-
Vreau sa schimb nr de telefon
Cum pot schimba nr.de telefon ... detalii
-
Eroare aplicație
Am avut ora și data din setările telefonului date pe manual și nu se deschidea BT Pay, în ... detalii