BANCI | Profil

Clienții ING pot vedea pe ce site-uri sunt salvate cardurile lor si le pot sterge

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-07-03 19:42

Pentru siguranța online a clienților, ING a lansat o nouă funcționalitate în Home’Bank: utilizatorii pot vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile lor pentru plăți ulterioare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienții ING pot șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank. 
Opțiunea este disponibilă doar pentru comercianții care au optat pentru varianta de folosire a token-ului, care înlocuiește datele reale ale cardului.

„Ni s-a întâmplat tuturor, cel puțin o dată, să nu ne mai amintim pe ce site-uri ne-am salvat cardul și, ulterior, să identificăm tranzacții. La ING, avem grijă ca datele cardurilor clienților noștri să fie salvate online în siguranță și, în același timp, ne dorim ca totul să fie cât mai simplu și transparent pentru aceștia.

În Home’Bank avem aproape 1,3 milioane de clienți activi, care inițiază, lunar, peste 36 de milioane de sesiuni în aplicația mobilă. În prezent, aceștia au peste 2 milioane de token-uri active înregistrate la diferiți comercianți: magazine online, platforme de tip marketplace, de streaming, servicii de livrare și de transport.

În orice moment, ei pot vedea în Home’Bank comercianții online la care și-au salvat cardul și token-urile asociate acestora. Astfel, cu un singur click, pot gestiona lista comercianților direct din aplicația de mobile banking.”, a spus Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, în cadrul ING Bank România.

Token-ul reprezintă o serie de cifre care înlocuiește numărul real al cardului în tranzacțiile online, pentru un nivel sporit de securitate. Ultimele 4 cifre ale token-ului pot fi vizualizate în Home’Bank, alături de numele comerciantului la care sunt salvate datele cardului.

„La ING, siguranța clienților noștri este principala noastră preocupare. Astfel, integrăm securitatea, încă de la început, în toate produsele și serviciile dezvoltate. Prin noua funcție din Home’Bank, clientul ING are control deplin: poate vizualiza comercianții, token-ul și poate șterge singur, oricând dorește, token-ul asociat.

Recomandăm tuturor clienților noștri să nu salveze cardurile la comercianții în care nu au încredere și dacă nu își propun să facă tranzacții recurente cu ei. De asemenea, subliniem importanța de a verifica periodic și de a șterge token-urile comercianților dacă nu își mai doresc să efectueze viitoare plăți. Totodată, dacă își șterg token-ul din Home’Bank, le recomandăm să îl șteargă și de la comerciant.”, a completat Bogdan Costea, Head of Information Security, ING Bank România.

Cum pot vedea clienții ING unde sunt salvate datele cardurilor lor?

În Home’Bank, în secțiunea „Produse”, aceștia trebuie să acceseze „Cardurile mele” și să dea click pe cardul dorit. La detaliile cardului, clienții ING vor putea vizualiza numele comercianților înregistrați, token-urile și opțiunea de ștergere a token-urilor asociate, oricând își doresc.

Anul trecut, ING a lansat funcționalitatea SANB – Serviciul Afișare Nume Beneficiar, care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți online, pe lângă reducerea tranzacțiilor eronate, generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN). Mai exact, atunci când transferă bani din Home’Bank, clienții ING văd exact numele beneficiarului plății și se asigură că banii transferați se duc în contul care trebuie. 


ING continuă să investească în sisteme dedicate, produse dezvoltate și implicarea în campanii de informare pentru plăți în siguranță în mediul online.

Taguri: aplicatie mobile banking  ING Bank  aplicatie plati cu telefonul mobil  banca  carduri de credit  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank isi majoreaza puternic profitul

Rezultatele financiare inregistrate de Patria Bank la 30 septembrie 2024 prezinta un profit net de 27,4 milioane lei aferent primelor 9 luni ale anului in curs, reprezentand o crestere de 82% fata de aceeasi perioada a anului precedent, rezultat care incorporeaza noua taxa pe cifra de afaceri de detalii

Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbție a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) și detalii

Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcționalități în aplicația de Mobile Banking, care permit clienților să solicite rapid și ușor credite de nevoi personale și Bonus Card, fără a se deplasa în agenții, anunta banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii