BANCI | Profil

BCR rasplateste clientii care vin la banca pentru completarea datelor personale cerute de Regulamentul BNR

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-06-30 22:43

Banca Comercială Română (BCR) îşi invită toţi clienţii să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei.

Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind :
a) datele de identificare;
b) datele de contact şi adresa;
c) naţionalitatea;
d) ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii;
e) funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul;
f) numele beneficiarului real.

Şi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea următoarelor date:
a) denumirea;
b) forma juridică;
c) sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii statutare;
d) numărul de telefon, fax, adresa de poşta electronică, dupa caz;
e) tipul şi natura activităţii desfăşurate;
f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive şi/sau hotărârii organelor statutare, sunt investite cu competenţa de a conduce şi reprezintă entitatea, precum şi puterile acestora de angajare a entităţii;
g) numele beneficiarului real sau, în situaţia prevazută la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificările şi completarile ulterioare, informaţii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;
h) identitatea persoanei care acţionează în numele clientului, precum şi informaţii pentru a se stabili că aceasta este autorizată/imputernicită în acest sens.

„Ştim că pentru clienţii noştri este un efort suplimentar pe care trebuie să-l depună şi de aceea le mulţumim anticipat. Pentru a creşte interesul clienţilor noştri, vom organiza o tombolă cu peste 300 de premii atractive pentru clienţii persoane fizice care vin în perioada 29 iunie - 29 august în unităţile BCR pentru a-şi actualiza datele personale.” a declarat Sorin Mititelu, director Direcţia Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail din BCR.

Aducerea la zi şi completarea datelor personale ale clienţilor este o măsura impusă de lege şi toţi cei are au o relaţie cu o bancă din România – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligaţia să se conformeze.

Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplică instituţiilor de credit, persoane juridice române, şi instituţiilor financiare nebancare, persoane juridice române, înscrise în Registrul special ţinut de Banca Naţională a României, şi reglementează standardele minime pentru elaborarea de către acestea a normelor de cunoaştere a clientelei ca parte esenţiala a administrării riscului de spălare a banilor şi de finanţare a terorismului şi aspecte legate de implementarea acestora.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania: platile de Black Friday au crescut cu 23%

Numărul tranzacÈ›iilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT È™i la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacÈ›ii/zi, +23% față de Black Friday 2023, anunta banca intr-un detalii

Alpha Bank va fi preluata de Unicredit

Fuziunea prin absorbÈ›ie a Alpha Bank România S.A. în cadrul UniCredit Bank S.A. este estimată a avea loc în a doua parte a anului 2025, Unicredit urmand sa devina a treia mare banca din Romania. UniCredit S.p.A. („UniCredit”) È™i detalii

Garanti BBVA urmareste ca majoritatea cererilor de credit sa fie facute prin aplicatia bancii

Garanti BBVA raportează rezultate semnificative, la patru luni de la introducerea noilor funcÈ›ionalități în aplicaÈ›ia de Mobile Banking, care permit clienÈ›ilor să solicite rapid È™i uÈ™or credite de nevoi personale È™i Bonus Card, fără a se deplasa în agenÈ›ii, anunta banca detalii

Schimburi valutare non-stop in timp real, pentru clientii firme ai Libra

Libra Internet Bank oferă clienÈ›ilor business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX, implementată printr-un parteneriat cu Visa, unul dintre liderii globali în plăți digitale, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • LOAN OFFER

    Buna ziua Aceasta pentru a informa publicul larg că oferim împrumuturi celor care au nevoie de ... detalii

  • !

    Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii

  • Bancnote vechi

    Numar de ... detalii

  • Bancnote vechi

    Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii