IFN | CSALB

Cate reclamatii primeste Provident de la clienti si cum se solutioneaza

Autor: Bancherul.ro
2020-08-24 09:08

Provident a primit dela clientii sai care au luat imprumuturi de nevoi personale un numar de aproape 600 de reclamatii, in prima jumatate a acestui an, dintre care 20 de solicitari de solutionare amiabila a litigiilor, prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: reclamatie banca  banca  Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB)  Provident  Clubul Bancherilor  Institutii Financiare Nebancare (IFN)  

Comentarii

buican georgeta
cerere de stergere din baza de date
Buna ziua Domnule director ma numesc BUICAN GEORGETA am fost clientul si totodata si angajatul firmei PRO VIDENT cu ani in urma .Am avut imprumut la care am platit regulat si corect ratele ,dar, dupa ce am demisionat din functia de Agent vanzari am constatat ca nu am mai fost contactat de Agentul care a venit pe zona locuintei mele ,fapt care a dus la intarzierea plati ratelor .Mentionez ca sa platit imprumutul integral cu ceva intarzieri dar nu din vina mea ,de acceia va rog respectos sa mi rezolvati problema ,deoarece figurez in baza de datornici ,fapt care ma impacteaza ,vina nefiind a mea,voi face demersuri necesare si la ORGANELE ABILITATE SI ANUME BNR SI PROTECTIA CONSUMATORILOR astept in cel mai scurt timp raspunsul dumneavoastra



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: CSALB



Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%

- Conciliatorii CSALB explică cele mai importante cazuri de anul acesta În primele șase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat al institutiei, in care se adauga: Apetitul de negociere al băncilor este cu 27% mai mare față de perioada similară din 2022, iar numărul negocierilor încheiate cu succes a crescut cu 30%. Astfel, până în acest moment, în 340 de cazuri consumatorii au parcurs întregul proces de conciliere (depunere cerere, negociere, hotărâre finală – soluție acceptată de ambele părți), detalii

Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare

Dobanda fixa la credite este apreciata ca fiind mai convenabila decat cea variabila, chiar daca erste mai mare, conform unui sondaj de opinie realizat de comparatorul bancar Finzoom.ro, la solicitarea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar detalii

CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile

De la începutul anului peste 1.700 de consumatori au formulat solicitări în raport cu băncile și IFN-urile prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat de presa, in care se detalii

O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB

Pentru prima dată în România, o firmă și o instituție financiar-bancară și-au rezolvat nemulțumirile prin negociere, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) și nu au mai apelat la instanță, se arata intr-un detalii

 



 

Ultimele Comentarii