Cum se face o reclamatie la ING Bank?
Autor: Bancherul.ro
2021-11-02 19:17
Informatiile publicate pe site-ul ING.ro cu privire la procedura de adminstrare a reclamatiilor:
Procesul ING Bank de administrare a reclamațiilor
ING Bank este întotdeauna în căutarea următorului pas spre viitorul banking-ului. Orice decizie pe care o luăm își propune să îmbunătățească produsele, în timp ce simplifică procesul prin care ai acces la ele.
Dar schimbările pe care le facem sunt bune numai dacă se dovedesc cu adevărat utile pentru clienți. Așadar, sesizările și reclamațiile primite au fost și vor rămâne busola noastră pe drumul spre o bancă mai bună.
Ce este o reclamație?
Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, canale social media, fax sau telefon. Printr-o reclamație îți exprimi orice nemulțumire cu privire la activitățile sau serviciile prestate de ING Bank.
Pentru petițiile referitoare la piața de capital te rugăm să consulți Procesul de soluționare petiții referitoare la produsele de investiții aici.
Cine și când poate transmite o reclamație?
Orice persoană fizică sau juridică, oricând are o nemulțumire legată de activitățile sau serviciile ING Bank.
Reclamația poate fi transmisă:
- Personal, la sediul ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București sau în orice ING Office
- Prin poștă, la adresa ING Bank România, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, cod poștal 012095, București
- Prin fax la +40 21.222.14.01
- Prin telefon *2ING (031 406 2464), iar pentru clientii persoane juridice IMM la 021 403 8304”
- Prin poștă electronică la adresa contact@ing.ro,pentru clientii persoane juridice IMM la customersupport@ing.com, iar pentru Companii mari la adresele cs.ro@ing.com sau clt1@ing.com
- Prin social media, pe Facebook.com/ingromania sau twitter.com/ing_ro.
Pentru a prelua și a rezolva rapid reclamația ta, avem nevoie de:
- Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon sau numele firmei și CUI, după caz);
- Calitatea persoanei care formulează reclamația (client titular sau împuternicit);
- Obiectul reclamației (serviciul / produsul/ activitatea reclamată sau informațiile furnizate);
- Interesul celui care formulează reclamația/prejudiciul invocat (dacă este cazul).
Cum vom gestiona reclamația?
Reclamația va fi preluată de Departamentul Customer Care and Services, iar pentru Clienții Companii Mari reclamația va fi preluată de echipa Client Services.
Te asigurăm că o vom analiza cu multă atenție și vom căuta cea mai bună soluție la problema semnalată. Și te mai asigurăm că îți vom răspunde la orice reclamație într-un timp cât mai scurt.
Pentru reclamațiile referitoare la credite, termenul de răspuns este de maximum 30 de zile calendaristice.
Pentru reclamațiile referitoare la plăți, termenul de răspuns este de maximum 15 zile lucrătoare, cu posibilitatea de prelungire în situații exceptionale din motive independente de Bancă, dar fără a depăși 35 de zile lucrătoare.
Pentru celelalte tipuri de reclamații, termenul este de 30 zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire încă 15 zile calendaristice.
În cazul în care răspunsul nu poate fi transmis în termen din motive independente de ING Bank sau în cazul în care aspectele sesizate necesită o cercetare mai amănunțită, îți vom transmite un răspuns provizoriu, care va indica în mod clar motivele pentru care răspunsul la reclamație va ajunge cu întârziere și va preciza termenul până la care veți primi răspunsul definitiv.
Dacă vrei să știi stadiul de soluționare, poți apela oricând serviciul My´Line *2ING sau *2464 sau 031 406 2ING, 031 406 2464.
De asemenea, poți primi fie la solicitarea ta expresă, fie cu ocazia depunerii unei reclamații, informații scrise privind procesul intern de soluționare a reclamațiilor.
În cazul în care soluția pe care ți-o oferim nu răspunde solicitării tale, îți vom transmite în scris punctul nostru de vedere împreună cu explicații detaliate. Dacă nu ești mulțumit(ă) de răspunsul pe care l-ai primit, ai dreptul să te adresezi organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.
Autorități competente:
- Banca Națională a României (BNR) - București, Strada Lipscani nr. 25, Sector 3, www.bnro.ro
- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, www.anpc.ro
- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) - București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, www.dataprotection.ro
Modalități de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor:
- CSALB - orice consumator de servicii financiar - bancare are dreptul de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor (SAL).
- Medierea - modalitate de soluționare a conflictelor pe cale amiabilă, astfel cum este reglementată de dispozițiile Legii nr. 192/2006 privind medierea și organizarea profesiei de mediator, cu modificările și completările ulterioare.
E important să știi că, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, cu modificările și completările ulterioare, s-a creat Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar bancar, denumită CSALB, care are ca obiect principal de activitate soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și instituțiile financiar - bancare. CSALB este singura entitate de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar - bancar care organizează și administrează proceduri SAL prin care se propune sau se impune, după caz, o soluție.
Procedura de soluționare a litigiilor de către CSALB este gratuită pentru consumator.
Pentru soluționarea unui litigiu cu ING Bank, prin aplicarea procedurilor SAL, trebuie să îți exprimi intenția în scris, direct la sediul CSALB, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare.
Categoriile de litigii ce pot fi respinse de la examinarea de către CSALB:
- consumatorul nu a încercat să contacteze Banca pentru a discuta reclamația sa și nu a căutat, ca un prim pas, să rezolve problema direct cu ING Bank;
- litigiul este promovat cu rea-credință sau este ofensator;
- litigiul este sau a fost analizat anterior de către o altă entitate de SAL sau de către o instanță judecătorească;
- litigiul nu privește Banca.
Găsești mai multe informații despre CSALB pe www.csalb.ro.
Sursa: ING.ro
Comentarii
Vasile LauraTimpii de transfer intre banci sunt mari
Am o plângere de făcut, măcar o să apară pe undeva. Adică aici. Tocmai am vorbit la tel . cu un reprezentant relații clienți. Este deranjant că timpii de transfer între bănci sunt mari. Salariul îmi e virat azi de societayra la care lucrez și, în funcție de banca la care am cardul de salariu, poate dura și 1 zi, două, până intră în cobt banii. Deranjant. Nu obișnuia să se intâmple așa și tot la Ing am avut card.
Popescu Liliana Nela
Credit neinchis
Bună ziua am achitat creditul din data de 15 05 22 dar banca nu mi a închis acest credit .am făcut sesizări fără răspuns
sandru alina
actualizare date
buna ziua, numele meu este Alina si am lucrat la ING timp de 6 ani si jumatate si in momentul asta sunt ff dezamagita de serviciile oferite. a trebuit sa fac actualizare de date din home bank si nu am reusit ( pt ca aplicatia nu mergea corespunzator si imi aparea un mesaj de eroar ( nu pt ptima oara)) dupa multe apeluri telefonice am reusit sa fac actualizare de date prin telefon (desi datele sunt aceleasi ca si pana acum ) insa contul meu in care am toate economiile si in care primesc salariul, este blocat. sunt singura intr o alta tara si fara acces la cont si la bani. De doua yile incerc sa rezolov o problerma atat de mica dar se pare ca efectiv nu reusesc sa am acces la contul meu pe care sunt titulara!! nu e normalk asa ceva mai ales ca nu este vina mea. home bank ul ar trebui sa mearga corespunzator. voi apela la protectia consumatrului
Musteata Rodica
Poprirea
Am o poprire pe cont, o treime din salariu. Toate bune si frumoase pana cand ing- ul a găsit de cuviință să îmi facă poprirea pe tot salariul. Am dat nenumărate telefoane, am fost în ING, Bălcescu, toti recunosc ca este o greșeală dar nimeni nu remediaza problema. M- au sunat 3 agenți ing, în decurs de 20 de min, fiecare cu alta solutie și alta scuza. Cei din departamentul propriei, probabil sunt angajați pe pile, sau pe fuste scurte și decolteu adânc. În cazul asta, domnilor directori ai ING cine imi plăteste facturile? Cine imi asigura traiul până la următorul salariu? Banii i- ati oprit cu o rapiditate ce nu s- a văzut. De ce nu ii înapoiat la fel? Ce va lipseste? Profesionalismul și bunul simț.
Popovici Angela
Reclamatie
Pe la jumatatea lunii noiembrie 2022 m-au sunat de la ING Giurgiului sa-mi zica ca s-au emis cardurile care urmau sa expire in 30.11.2022, am cerut sa fie trimise in Dorobanti ca aici am serviciu si imi este mai la indemana sa le ridic. Azi 06.12.2022 cardurile mele nu au ajuns inca, sun la cei din Giurgiului, mi se spune va sunt trimise cu Cargus, o firma de curierat, cant timp trebuie sa parcurga din Giurgiului pana la sediul Cargus ca sa le preia un curier sa le aduca in Dorobanti. De trei ori am sunat la banca, de trei ori mi s-a spus, ne interesam si va sunam inapoi, am scris azi si un mesaj, mi s-a zis la fel si nici un raspuns. Am avut si alte probleme cu aceasta banca, stau la birou niste dudui care atat pot sa-ti spuna, ne interesam si va sunam dar de sunat nu te mai suna niciodata.
Diana GRI
Plangere penala impotriva ING
Doresc sa depun plangere penala impotriva acestei Bănci, pentru FURT CALIFICAT! Am un credit, în curs de achitare, la care se tot adaugă penalități și fel de fel de taxe ciudate, care nu sunt prevăzute în contract. De un an de zile, de când plătesc, datoria de a scăzut deloc, ba mai mult este mai mare cu 1200 lei. Cum este posibil așa ceva? Mai mult, Banca ING a contactat un B.E.J., care a obținut o hotărâre judecătorească, prin care mi s-a pus poprire pe conturi si pe salariu. Creditul este unbul de nevoi personale, incheiat pe 5 ani. L-am contactat pe acel B.E.J. și mi-a explicat ca banca a solicitat executarea silită întrucât eu nu mi-am onorat obligațiile contractuale. Am facut reclamație la sediul central al Băncii, dar degeaba. Atașat reclamației, am depus și o copie a extrasului de cont, pentru fiecare luna în parte. Nu am primit niciun răspuns, iar poprirea pe salariu și pe conturi continuă. Vă rog să mă ajutați cu o îndrumare spre un organ/instituție competentă care să investigheze aceste fraude și abuzuri. Mulțumesc!
Antena24.ro
Interesant
Cam toate bancile reusesc sa traga utilizatorii in piept,oamenii disperati se imprumuta si au ce trage ca sclavii
Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!
Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!
Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!
Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!
Bujor Cornelia
card expirat
agentia Deva jud Hunedoara M am prezentat de mai multe ori sa ridic noul card este un haos de nedescris stai cu orele
Oana Stoica-Mujea
Credit neinchis
Am făcut o refinanțare la brd pentru creditul de la ING și acum ma vad în situația de-a plati doua rate pentru ca ING nu e capabil sa închidă creditul.
Vasile Pop Coman
refinantare credit
Stimata doamna, Procedura pentru refinantarea unui credit de la o banca cu un nou credit de la alta banca este urmatoarea: 1. Trebuie sa obtineti o scrisoare de refinantare (acord de refinantare) de la banca la care aveti in prezent creditul. Scrisoarea de refinantare conține detaliile creditului (sumă acordată, sumă rămasă de rambursat, plăți restante, etc) și este utilizata în completarea informațiilor înregistrate la Biroul de Credit. Tot de la banca la care aveti acum creditul pe care vreti sa-l refinantati trebuie sa luati un extras de cont care contine codul IBAN al creditului (contul curent in care faci plata ratei creditului pe care vrei să îl refinanțezi). 2. Va prezentati la noua banca unde faceti refinantarea creditului actual cu scrisoarea de refinantare si cu documentele necesare pentru obtinerea creditului. Daca se aproba refinantarea, semnati noul contract de credit, dupa care banca va vira bancii la care aveati creditul valoarea datoriei ramase de rambursat (suma refinantata), pentru a se inchide vechiul credit. Daca refinantarea contine si o suma suplimentara, mai mare decat valoarea vechiului credit, aceasta suma vi se va vira in contul dumneavoastra. Practic in acest moment ar trebui sa se incheie procedura de refinantare. Insa bancile recomanda inca un pas final, de siguranta: 3. „Faci un drum la banca creditului inițial pentru a depune cererea de închidere credit. Te asiguri că, în urma refinanțării, creditele refinanțate de la cealaltă bancă au fost închise cu succes”, conform informatiilor publicate de ING Bank. In cazul dumneavoastra, spuneti ca ati facut refinantarea la BRD a vechiului credit la ING, dar cand ati mers la ING sa obtineti dovada inchiderii creditului, vi s-a spus ca nu se stie daca acesta s-a inchis. In acest caz va trebui sa cereti de la BRD dovada platii vechiului credit de la ING, astfel incat sa puteti merge cu aceasta la ING, pentru a obtine adeverinta de inchidere a vechiului credit.
Dobromir Eugenia
As dori un raspuns
Si sotul meu a fost mintit in banca ca se poate si la o saptamana i sa spus ca nu se poate din cauza profilului de creditare nu mai inteleg nimic minciuni
Toma Gabriela
Card ing young
Am deschis un cont ing young pentru copil pentru bursa si nu reușesc sa atașez un card acestui cont de 2 luni de zile. Sunt purtata de la un operator la alttul in sucursala si iar la sediu la operator. Aplicația Homebank da eroare încontinuu cei din sucursala spun ca nu au acces la conturile Young. O mare porcărie.
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: ING Bank
Cum evitam tentativele de frauda online?
ING Bank si OLX ne informeaza, intr-un comunicat, cum ne putem apara de fraudatorii din mediul online: • Dă IBAN-ul, nu datele de pe card (numărul de pe fața cardului) dacă vinzi produse pe Internet Ține datele de pe card pentru tine. detalii
Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank, pana in 20 martie 2022, de cand va putea fi folosita pe telefoanele mobile doar noua versiune 4.8 pentru Android si 4.7 pentru iOS. "Pe lângă siguranță, un update la vremea lui detalii
Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
ING Bank a fost implicată într-o nouă emisiune de obligațiuni verzi, în valoare de 500 milioane de euro, pentru NEPI Rockcastle - cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Fondurile vor fi utilizate pentru detalii
ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
ING transformă departamentul de responsabilitate socială corporativă, format în 2012, într-unul de Sustenabilitate, pentru a facilita tranziția către o economie verde și dezvoltarea parteneriatelor cu societatea civilă, anunta banca intr-un detalii
- ING Bank anunta rezultatele financiare la 9 luni 2021: creditarea si profitul cresc substantial
- Cum se face o reclamatie la ING Bank?
- Tentative de fraude tip phishing catre clientii ING Bank
- Rezultatele ING Bank in S1 2021: profit net de 383 milioane lei
- ING emite variante virtuale pentru carduri
- Ce este Factoring-ul Revers sau Supply Chain Financing
- Cererile pentru credite Noua Casa la ING Bank s-au dublat
- Probleme la platile online cu cardurile ING (actualizat)
- Cum se amana ratele la creditele ING, conform OUG 227/2020
- ING a blocat alocatia copilului. Ce trebuie sa fac?
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor dupa active si cota de piata in perioada 2022-2015
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Băncile din România nu au majorat comisioanele aferente operațiunilor în numerar
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Deficitul contului curent, aproape 20 miliarde euro după primele nouă luni
- Deficitul contului curent, aproape 18 miliarde euro după primele opt luni
- Deficitul contului curent, peste 9 miliarde euro pe primele cinci luni
- Deficitul contului curent, 6,6 miliarde euro după prima treime a anului
- Deficitul contului curent pe T1, aproape 4 miliarde euro
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza
- Platile instant, posibile la 13 banci
- Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12
- Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor
- BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat
Analize economice
- Inflația anuală a crescut marginal
- Comerțul cu amănuntul - în creștere cu 7,7% cumulat pe primele 9 luni
- România, pe locul 16 din 27 de state membre ca pondere a datoriei publice în PIB
- România, tot prima în UE la inflația anuală, dar decalajul s-a redus
- Exporturile lunare în august, la cel mai redus nivel din ultimul an
Ministerul Finantelor
- Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului
- Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului
- Deficit bugetar de 3,4% din PIB după primele cinci luni ale anului
- Deficit bugetar îngrijorător după prima treime a anului
- Deficitul bugetar, -2,06% din PIB pe primul trimestru al anului
Biroul de Credit
- FUNDAMENTAREA LEGALITATII PRELUCRARII DATELOR PERSONALE IN SISTEMUL BIROULUI DE CREDIT
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
Procese
- ANPC pierde un proces cu Intesa si ARB privind modul de calcul al ratelor la credite
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
Stiri economice
- Datoria publică, 52,7% din PIB la finele lunii august 2024
- -5,44% din PIB, deficit bugetar înaintea ultimului trimestru din 2024
- Prețurile industriale - scădere în august dar indicele anual a continuat să crească
- România, pe locul 4 în UE la scăderea prețurilor agricole
- Industria prelucrătoare, evoluție neconvingătoare pe luna iulie 2024
Statistici
- România, pe locul trei în UE la creșterea costului muncii în T2 2024
- Cheltuielile cu pensiile - România, pe locul 19 în UE ca pondere în PIB
- Dobanda din Cehia a crescut cu 7 puncte intr-un singur an
- Care este valoarea salariului minim brut si net pe economie in 2024?
- Cat va fi salariul brut si net in Romania in 2024, 2025, 2026 si 2027, conform prognozei oficiale
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta
- Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
First Bank
- Ce trebuie sa faca cei care au asigurare la credit emisa de Euroins
- First Bank este reprezentanta Eurobank in Romania: ce se intampla cu creditele Bancpost?
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- Creditele neperformante (npl) - statistici BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Deficitul balanței comerciale la 9 luni, cu 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut
- Producția industrială, în scădere semnificativă
- Pensia reală, în creștere cu 8,7% pe luna august 2024
- Avansul PIB pe T1 2024, majorat la +0,5%
- Industria prelucrătoare a trecut pe plus în aprilie 2024
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
!
Greu cu limba romana! Ce legatura are cuvantul "ecosistem" din limba romana cu sistemul de plati ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 2 bancnote vechi:1-1000000lei;2-5000000lei Anul ... detalii
-
Bancnote vechi
Numar de ... detalii
-
Bancnote vechi
Am 3 bancnote vechi:1-1000000lei;1-5000lei;1-100000;mai multe bancnote cu eclipsa de ... detalii
-
Schimbare numar telefon Raiffeisen
Puteti schimba numarul de telefon la Raiffeisen din aplicatia Smart Mobile/Raiffeisen Online, ... detalii