Criza COVID-19 | Criza COVID-19

Raiffeisen Bank isi repara sistemul informatic si de carduri tot week-end-ul, dupa caderea din aceasta saptamana

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-07-17 23:15

Raiffeisen Bank anunta ca in acest sfarsit de saptamana, in zilele de 18 si 19 iulie, va derula operatiuni de mentenanta a sistemelor informatice si de carduri, dupa ce trezi zile la rand, pe parcursul acestei saptamani, cardurile bancii, ATM-urile si POS-urile nu au functionat, iar clientilor li s-au luat banii din conturi, desi nu au putut sa-si scoata banii de pe carduri si nici sa plateasca cu ele in magazine.

"În weekendul 18-19 iulie 2020, va avea loc o lucrare de mentenanță pentru sistemele de carduri și aplicatii core banking în vederea remedierii problemelor de performanță care afectează sistemul de carduri", a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Banca a fost taxata imediat de clienti, care au postat mesaje in care se plang ca in continuare au probleme in utilizarea cardurilor si a aplicatiei de mobile banking si nu si-au primit banii retinuti din conturi nici dupa patru zile.

"Ieri isi revenise aplicatia, astazi iarasi nu functioneaza. Banii pe care i-ai luat aiurea de pe card inca nu sunt disponibili in cont si au trecut 4 zile.

Frumos ar fi sa va asumati erorile din sistemul ce va apartine si sa dati banii inapoi oamenilor urmand sa fie problema voastra cand ii recuperati pe cei ce s-au scazut din conturi datorita sistemului vostru de 2 bani.

E incredibil ceea ce faceti. Unii oameni si-au anulat vacantele din cauza voastra, meritati sa fiti dati in judecata si sa platiti daune sa va iasa pe nas, sa va invatati sa respectati clientii. Intr-o tara de tipul Germaniei, Angliei etc sigur nu va permiteati aceste abuzuri sau sa dati raspunsuri de genul " vom rezolva in cel mai scurt timp posibil".

Aloooooo, ne-ati bagat mana in buzunar cu forta. Platiti-ne si voi dobanda 35% pe perioada in care ne tineti banii blocati + daune pentru faptul ca nu ne-ati intrebat daca vrem asta. Bine ar fi ca toti clientii sa actioneze la unison si sa migreze catre alte banci. Sa vedeti atunci cum brusc va revizuiti atitudinea! Sa va fie rusine!", a postat un client Raiffeisen, pe Facebook.

Alt client Raiffeisen a postat urmatorul comentariu:

“In urma unei actualizari complexe a sistemelor”. Putem sa stim si noi ce reprezinta acea actualizare?
Ieri de 4 ori mi-a fost sters dispozitivul (dezautorizat) si au fost facute 2 transferuri de sume mari de pe contul meu (fraudulos).

O sa presupun ca dispozitivul personal tot era sters de pe contul meu de cineva ca sa nu vad notificarea tranzactiilor.
Am anuntat problema dezautorizarii si la *2000 si prin clientul FB.

De ce nu a verificat nimeni ce se intampla de fapt in spate? De ce am primit raspunsuri gen “sterge cache la telefon”, cand in 5 ani de zile nu am avut astfel de probleme cu aplicatia?

Concidenta ca in data de 14 ati facut update de sistem si pe data de 16 in aplicatie imi erau sterse dispozitivele si s-au facut transferuri ilegale?

Probleme si astazi la platile cu cardurile

Unii clienti Raiffeisen s-au plans ca si astazi au avut probleme la platile cu cardurile:

"Am incercat astăzi să fac o plata in valoare de 23 de lei.Plata a fost refuzată de 2 ori,mi s-a cerut pin-ul a doua oară,l am introdus,plata a fost refuzată.Ciudat este că mi a cerut pin ul la o tranzacție sub 100 de lei,normal era să îți ceară pin ul la tranzactii peste 100 de lei.Pana acum nu mi au fost blocate sumele în cont (sau cel puțin nu apar in istoric ca fiind blocate),aplicația online de banking funcționează,dar sunt in continuare probleme la plata cu card ul."

"Eu incerc de cateva zile sa fac un imprumut si nu merge sistemul,sunt client din 2007 si foarte multumita de aceasta banca dar acum chiar ma dezamagit", s-a plans altcineva.

Cardurile Raiffeisen au avut probleme toata saptamana

Luni, 13 iulie, a cazut intreg sistemul de carduri al bancii, inclusiv ATM-urile si POS-urile, precum si aplicatia de internet/mobile banking (vezi aici detalii).

Problemele au continuat si in urmatoarele zile, cand cardurile nu au putut fi folosite, conform plangerilor clientilor Raiffeisen.

Raiffeisen a fost acuzata de clienti ca nu i-a anuntat despre existenta problemei cu cardurile, iar ulterior ca ca nu si-au primit inapoi banii retinuti de banca pentru tranzactiile esuate.
Banca nu a publicat niciun anunt sau comunicat cu privire la aceasta problema grava de functionare a serviciilor, ci doar a postat mesaje pe Facebook, primul dintre ele la peste 6 ore de la aparitia problemelor la platile cu carduri. (vezi aici detalii)

Clientii Raiffeisen reclama ca nu si-au primit banii retinuti

Unii clienti ai Raiffeisen se plang ca banca nu le-a returnat nici dupa patru zile banii retinuti din conturi in urma tranzactiilor cu carduri esuate: 

"In data de 14 iulie am incercat sa scot suma de 4000 ron. Mi-au fost opriti din cont 4000 ron ,desi bancomatul imi afisa tranzactie neefectuata. Am sunat la *2000 si mi s-a spus ca se remediaza in 3-15 zile."

"Banii pe care i-ai luat aiurea de pe card inca nu sunt disponibili in cont si au trecut 4 zile. Frumos ar fi sa va asumati erorile din sistemul ce va apartine si sa dati banii inapoi oamenilor urmand sa fie problema voastra cand ii recuperati pe cei ce s-au scazut din conturi datorita sistemului vostru de 2 bani.E incredibil ceea ce faceti. Unii oameni si-au anulat vacantele din cauza voastra, meritati sa fiti dati in judecata si sa platiti daune sa va iasa pe nas, sa va invatati sa respectati clientii."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare carduri  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Criza COVID-19



La BCR se poate intra fara certificat verde

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca intrarea clientilor in unitatile bancare (hub) este posibila fara prezentarea unui certificat verde (dovada vaccinarii sau trecerii prin boala COVID-19). Iata anuntul bancii, postat pe Facebook: "Împreună rămânem în detalii

Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus

Părinții care trebuie să supravegheze copiii în cazul în care cursurile sunt suspendate pot beneficia de zile libere plătite, conform unui comunicat PwC. Recent, prin Ordonanța 110/2021, Guvernul a reglementat că pentru anul școlar în curs se acordă același tip de sprijin pentru părinți cu cel care a fost în vigoare anul trecut, în contextul pandemiei. Însă pe durata vacanțelor școlare, măsura nu se aplică. Zilele libere se acordă obligatoriu de către angajator numai unuia dintre părinți, în cazul familiilor care au copii mai mici de 12 ani sau copii cu dizabilități de până la 26 de ani înscriși într-o unitate de învățământ sau într-o unitate de educație detalii

CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde

"Accesul la serviciile CEC Bank nu va fi afectat de restricții. Serviciile financiare sunt esențiale pentru asigurarea nevoilor de bază", conform unui anunt al bancii, in care se adauga: "În contextul noilor măsuri, dorim să ne asigurăm clienții că serviciile bancare de detalii

Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA

Garanti BBVA a anuntat modalitatea de amanare a ratelor la creditele persoanelor fizice, conform prevederilor OUG 37/2020. Iata informatiile publicate de banca: Informare privind conditiile si efectele suspendarii platii ratelor la credite Avand in vedere detalii

 



 

Ultimele Comentarii