Protectia Consumatorilor | ING Bank

Cum se face o reclamatie la ING Bank?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-11-02 19:17

Informatiile publicate pe site-ul ING.ro cu privire la procedura de adminstrare a reclamatiilor:

Procesul ING Bank de administrare a reclamațiilor

ING Bank este întotdeauna în căutarea următorului pas spre viitorul banking-ului. Orice decizie pe care o luăm își propune să îmbunătățească produsele, în timp ce simplifică procesul prin care ai acces la ele.

Dar schimbările pe care le facem sunt bune numai dacă se dovedesc cu adevărat utile pentru clienți. Așadar, sesizările și reclamațiile primite au fost și vor rămâne busola noastră pe drumul spre o bancă mai bună.

Ce este o reclamație?

Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, canale social media, fax sau telefon. Printr-o reclamație îți exprimi orice nemulțumire cu privire la activitățile sau serviciile prestate de ING Bank.

Pentru petițiile referitoare la piața de capital te rugăm să consulți Procesul de soluționare petiții referitoare la produsele de investiții aici.

Cine și când poate transmite o reclamație?

Orice persoană fizică sau juridică, oricând are o nemulțumire legată de activitățile sau serviciile ING Bank.

Reclamația poate fi transmisă:

- Personal, la sediul ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala București sau în orice ING Office

- Prin poștă, la adresa ING Bank România, Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, cod poștal 012095, București

- Prin fax la +40 21.222.14.01

- Prin telefon *2ING (031 406 2464), iar pentru clientii persoane juridice IMM la 021 403 8304”

- Prin poștă electronică la adresa contact@ing.ro,pentru clientii persoane juridice IMM la customersupport@ing.com, iar pentru Companii mari la adresele cs.ro@ing.com sau clt1@ing.com

- Prin social media, pe Facebook.com/ingromania sau twitter.com/ing_ro.

Pentru a prelua și a rezolva rapid reclamația ta, avem nevoie de:

- Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon sau numele firmei și CUI, după caz);

- Calitatea persoanei care formulează reclamația (client titular sau împuternicit);

- Obiectul reclamației (serviciul / produsul/ activitatea reclamată sau informațiile furnizate);

- Interesul celui care formulează reclamația/prejudiciul invocat (dacă este cazul).

Cum vom gestiona reclamația?

Reclamația va fi preluată de Departamentul Customer Care and Services, iar pentru Clienții Companii Mari reclamația va fi preluată de echipa Client Services.

Te asigurăm că o vom analiza cu multă atenție și vom căuta cea mai bună soluție la problema semnalată. Și te mai asigurăm că îți vom răspunde la orice reclamație într-un timp cât mai scurt.

Pentru reclamațiile referitoare la credite, termenul de răspuns este de maximum 30 de zile calendaristice.

Pentru reclamațiile referitoare la plăți, termenul de răspuns este de maximum 15 zile lucrătoare, cu posibilitatea de prelungire în situații exceptionale din motive independente de Bancă, dar fără a depăși 35 de zile lucrătoare.

Pentru celelalte tipuri de reclamații, termenul este de 30 zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire încă 15 zile calendaristice.

În cazul în care răspunsul nu poate fi transmis în termen din motive independente de ING Bank sau în cazul în care aspectele sesizate necesită o cercetare mai amănunțită, îți vom transmite un răspuns provizoriu, care va indica în mod clar motivele pentru care răspunsul la reclamație va ajunge cu întârziere și va preciza termenul până la care veți primi răspunsul definitiv.

Dacă vrei să știi stadiul de soluționare, poți apela oricând serviciul My´Line *2ING sau *2464 sau 031 406 2ING, 031 406 2464.

De asemenea, poți primi fie la solicitarea ta expresă, fie cu ocazia depunerii unei reclamații, informații scrise privind procesul intern de soluționare a reclamațiilor.

În cazul în care soluția pe care ți-o oferim nu răspunde solicitării tale, îți vom transmite în scris punctul nostru de vedere împreună cu explicații detaliate. Dacă nu ești mulțumit(ă) de răspunsul pe care l-ai primit, ai dreptul să te adresezi organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.

Autorități competente:

- Banca Națională a României (BNR) - București, Strada Lipscani nr. 25, Sector 3, www.bnro.ro

- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, www.anpc.ro

- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) - București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, www.dataprotection.ro

Modalități de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor:

- CSALB - orice consumator de servicii financiar - bancare are dreptul de a apela la soluționarea alternativă a litigiilor (SAL).

- Medierea - modalitate de soluționare a conflictelor pe cale amiabilă, astfel cum este reglementată de dispozițiile Legii nr. 192/2006 privind medierea și organizarea profesiei de mediator, cu modificările și completările ulterioare.

E important să știi că, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, cu modificările și completările ulterioare, s-a creat Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar bancar, denumită CSALB, care are ca obiect principal de activitate soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și instituțiile financiar - bancare. CSALB este singura entitate de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul financiar - bancar care organizează și administrează proceduri SAL prin care se propune sau se impune, după caz, o soluție.

Procedura de soluționare a litigiilor de către CSALB este gratuită pentru consumator.

Pentru soluționarea unui litigiu cu ING Bank, prin aplicarea procedurilor SAL, trebuie să îți exprimi intenția în scris, direct la sediul CSALB, prin poștă sau prin mijloace electronice de comunicare.

Categoriile de litigii ce pot fi respinse de la examinarea de către CSALB:

- consumatorul nu a încercat să contacteze Banca pentru a discuta reclamația sa și nu a căutat, ca un prim pas, să rezolve problema direct cu ING Bank;

- litigiul este promovat cu rea-credință sau este ofensator;

- litigiul este sau a fost analizat anterior de către o altă entitate de SAL sau de către o instanță judecătorească;

- litigiul nu privește Banca.

Găsești mai multe informații despre CSALB pe www.csalb.ro.

Sursa: ING.ro

Taguri: ING Bank  reclamatie ING Bank  reclamatie banca  banca  

Comentarii

Vasile Laura
Timpii de transfer intre banci sunt mari
Am o plângere de făcut, măcar o să apară pe undeva. Adică aici. Tocmai am vorbit la tel . cu un reprezentant relații clienți. Este deranjant că timpii de transfer între bănci sunt mari. Salariul îmi e virat azi de societayra la care lucrez și, în funcție de banca la care am cardul de salariu, poate dura și 1 zi, două, până intră în cobt banii. Deranjant. Nu obișnuia să se intâmple așa și tot la Ing am avut card.

Popescu Liliana Nela
Credit neinchis
Bună ziua am achitat creditul din data de 15 05 22 dar banca nu mi a închis acest credit .am făcut sesizări fără răspuns

sandru alina
actualizare date
buna ziua, numele meu este Alina si am lucrat la ING timp de 6 ani si jumatate si in momentul asta sunt ff dezamagita de serviciile oferite. a trebuit sa fac actualizare de date din home bank si nu am reusit ( pt ca aplicatia nu mergea corespunzator si imi aparea un mesaj de eroar ( nu pt ptima oara)) dupa multe apeluri telefonice am reusit sa fac actualizare de date prin telefon (desi datele sunt aceleasi ca si pana acum ) insa contul meu in care am toate economiile si in care primesc salariul, este blocat. sunt singura intr o alta tara si fara acces la cont si la bani. De doua yile incerc sa rezolov o problerma atat de mica dar se pare ca efectiv nu reusesc sa am acces la contul meu pe care sunt titulara!! nu e normalk asa ceva mai ales ca nu este vina mea. home bank ul ar trebui sa mearga corespunzator. voi apela la protectia consumatrului

Musteata Rodica
Poprirea
Am o poprire pe cont, o treime din salariu. Toate bune si frumoase pana cand ing- ul a găsit de cuviință să îmi facă poprirea pe tot salariul. Am dat nenumărate telefoane, am fost în ING, Bălcescu, toti recunosc ca este o greșeală dar nimeni nu remediaza problema. M- au sunat 3 agenți ing, în decurs de 20 de min, fiecare cu alta solutie și alta scuza. Cei din departamentul propriei, probabil sunt angajați pe pile, sau pe fuste scurte și decolteu adânc. În cazul asta, domnilor directori ai ING cine imi plăteste facturile? Cine imi asigura traiul până la următorul salariu? Banii i- ati oprit cu o rapiditate ce nu s- a văzut. De ce nu ii înapoiat la fel? Ce va lipseste? Profesionalismul și bunul simț.

Popovici Angela
Reclamatie
Pe la jumatatea lunii noiembrie 2022 m-au sunat de la ING Giurgiului sa-mi zica ca s-au emis cardurile care urmau sa expire in 30.11.2022, am cerut sa fie trimise in Dorobanti ca aici am serviciu si imi este mai la indemana sa le ridic. Azi 06.12.2022 cardurile mele nu au ajuns inca, sun la cei din Giurgiului, mi se spune va sunt trimise cu Cargus, o firma de curierat, cant timp trebuie sa parcurga din Giurgiului pana la sediul Cargus ca sa le preia un curier sa le aduca in Dorobanti. De trei ori am sunat la banca, de trei ori mi s-a spus, ne interesam si va sunam inapoi, am scris azi si un mesaj, mi s-a zis la fel si nici un raspuns. Am avut si alte probleme cu aceasta banca, stau la birou niste dudui care atat pot sa-ti spuna, ne interesam si va sunam dar de sunat nu te mai suna niciodata.

Diana GRI
Plangere penala impotriva ING
Doresc sa depun plangere penala impotriva acestei Bănci, pentru FURT CALIFICAT! Am un credit, în curs de achitare, la care se tot adaugă penalități și fel de fel de taxe ciudate, care nu sunt prevăzute în contract. De un an de zile, de când plătesc, datoria de a scăzut deloc, ba mai mult este mai mare cu 1200 lei. Cum este posibil așa ceva? Mai mult, Banca ING a contactat un B.E.J., care a obținut o hotărâre judecătorească, prin care mi s-a pus poprire pe conturi si pe salariu. Creditul este unbul de nevoi personale, incheiat pe 5 ani. L-am contactat pe acel B.E.J. și mi-a explicat ca banca a solicitat executarea silită întrucât eu nu mi-am onorat obligațiile contractuale. Am facut reclamație la sediul central al Băncii, dar degeaba. Atașat reclamației, am depus și o copie a extrasului de cont, pentru fiecare luna în parte. Nu am primit niciun răspuns, iar poprirea pe salariu și pe conturi continuă. Vă rog să mă ajutați cu o îndrumare spre un organ/instituție competentă care să investigheze aceste fraude și abuzuri. Mulțumesc!

Antena24.ro
Interesant
Cam toate bancile reusesc sa traga utilizatorii in piept,oamenii disperati se imprumuta si au ce trage ca sclavii

Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!

Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!

Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!

Bondoc Elena
Petitie
In data de 11.04.2023 am alimentat cardul de credit la un ATM din Rm Valcea,cu suma de 900lei iar soldul de credit era 1999lei.După restituirea creditului in suma de 900 in serviciul HomeBank apare la acest moment tot credit in suma de de 1999lei,ca și cum nu am restituit nimic.Nevaznd cum s a scăzut suma de 900 lei rambursare credit.Va rog a mi justifica de ce nu se vede restituirea creditului de 900 lei din soldul creditului de 1999lei.Va rog analizați situația si recalculati soldul creditului corect și aștept răspunsul dvs.va multumesc! Cu stima!

Bujor Cornelia
card expirat
agentia Deva jud Hunedoara M am prezentat de mai multe ori sa ridic noul card este un haos de nedescris stai cu orele

Oana Stoica-Mujea
Credit neinchis
Am făcut o refinanțare la brd pentru creditul de la ING și acum ma vad în situația de-a plati doua rate pentru ca ING nu e capabil sa închidă creditul.

Vasile Pop Coman
refinantare credit
Stimata doamna, Procedura pentru refinantarea unui credit de la o banca cu un nou credit de la alta banca este urmatoarea: 1. Trebuie sa obtineti o scrisoare de refinantare (acord de refinantare) de la banca la care aveti in prezent creditul. Scrisoarea de refinantare conține detaliile creditului (sumă acordată, sumă rămasă de rambursat, plăți restante, etc) și este utilizata în completarea informațiilor înregistrate la Biroul de Credit. Tot de la banca la care aveti acum creditul pe care vreti sa-l refinantati trebuie sa luati un extras de cont care contine codul IBAN al creditului (contul curent in care faci plata ratei creditului pe care vrei să îl refinanțezi). 2. Va prezentati la noua banca unde faceti refinantarea creditului actual cu scrisoarea de refinantare si cu documentele necesare pentru obtinerea creditului. Daca se aproba refinantarea, semnati noul contract de credit, dupa care banca va vira bancii la care aveati creditul valoarea datoriei ramase de rambursat (suma refinantata), pentru a se inchide vechiul credit. Daca refinantarea contine si o suma suplimentara, mai mare decat valoarea vechiului credit, aceasta suma vi se va vira in contul dumneavoastra. Practic in acest moment ar trebui sa se incheie procedura de refinantare. Insa bancile recomanda inca un pas final, de siguranta: 3. „Faci un drum la banca creditului inițial pentru a depune cererea de închidere credit. Te asiguri că, în urma refinanțării, creditele refinanțate de la cealaltă bancă au fost închise cu succes”, conform informatiilor publicate de ING Bank. In cazul dumneavoastra, spuneti ca ati facut refinantarea la BRD a vechiului credit la ING, dar cand ati mers la ING sa obtineti dovada inchiderii creditului, vi s-a spus ca nu se stie daca acesta s-a inchis. In acest caz va trebui sa cereti de la BRD dovada platii vechiului credit de la ING, astfel incat sa puteti merge cu aceasta la ING, pentru a obtine adeverinta de inchidere a vechiului credit.

Dobromir Eugenia
As dori un raspuns
Si sotul meu a fost mintit in banca ca se poate si la o saptamana i sa spus ca nu se poate din cauza profilului de creditare nu mai inteleg nimic minciuni

Toma Gabriela
Card ing young
Am deschis un cont ing young pentru copil pentru bursa si nu reușesc sa atașez un card acestui cont de 2 luni de zile. Sunt purtata de la un operator la alttul in sucursala si iar la sediu la operator. Aplicația Homebank da eroare încontinuu cei din sucursala spun ca nu au acces la conturile Young. O mare porcărie.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ING Bank



Cum evitam tentativele de frauda online?

ING Bank si OLX ne informeaza, intr-un comunicat, cum ne putem apara de fraudatorii din mediul online: • Dă IBAN-ul, nu datele de pe card (numărul de pe fața cardului) dacă vinzi produse pe Internet Ține datele de pe card pentru tine. detalii

Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie

Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank, pana in 20 martie 2022, de cand va putea fi folosita pe telefoanele mobile doar noua versiune 4.8 pentru Android si 4.7 pentru iOS. "Pe lângă siguranță, un update la vremea lui detalii

Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank

ING Bank a fost implicată într-o nouă emisiune de obligațiuni verzi, în valoare de 500 milioane de euro, pentru NEPI Rockcastle - cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Fondurile vor fi utilizate pentru detalii

ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate

 ING transformă departamentul de responsabilitate socială corporativă, format în 2012, într-unul de Sustenabilitate, pentru a facilita tranziția către o economie verde și dezvoltarea parteneriatelor cu societatea civilă, anunta banca intr-un detalii

 



 

Ultimele Comentarii