www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING isi despagubeste clientii care au avut de suferit din cauza caderii sistemului informatic pe parcursul zilei de sambata

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 21:14

ING spune ca-si despagubeste clientii care au avut de suferit din cauza incidentului care a cauzat nefunctionarea tuturor sistemelor informatice ale bancii, precum platile cu cardul si serviciul de internet banking, timp de aproape 12 ore, pe parcursul zilei de sambata.


De asemenea, banca va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor banci.


"Unele dintre cheltuielile generate de nefunctionarea serviciilor, cele raportate in call center, au fost compensate. Incepand de marti, 13 septembrie, pe masura ce se deconteaza tranzactiile, vom returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor banci. Suma totala urmeaza sa fie evaluata.


Celor care le-am generat cheltuieli suplimentare sau se considera pagubiti, le-am indicat sa ne contacteze la numarul *2ING ( 031 406 2ING) sau pe e-mail, la contact@ing.ro pentru a discuta solutionarea problemei", a precizat banca, pentru Bancherul.ro.


Sistemul informatic al ING Bank Romania s-a defectat sambata, in jurul orelor 12-13, astfel ca platile cu carduri, ATM-urile, serviciul de internet banking Home Bank si site-ul bancii nu au functionat timp de aproape 12 ore.


Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)