TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-03-05 09:01

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

"Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt", reclama alt client al bancii.

"Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța", se plange un utilizator de card Raiffeisen.

Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:

"Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.

In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/.../in.../opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Cu venituri de 10.000 de lei, ai servicii dedicate, tip premium banking, la Banca Transilvania

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: “Creșterea numărului de clienți detalii

IFN-ul Credit Prime a dat credite de 30 milioane euro, cu dobanzi de 900%

IFN-ul Credit Prime, detinut de firma Ecofinance, din grupul Dyninno, inregistrat in paradisul fiscal Malta, anunta intr-un comunicat ca si-a majorat portofoliul de credite cu 40% in 2022: "Valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro, detalii

CEC Bank a finantat peste 3.000 de proiecte din fonduri europene

• 9 mai, Ziua Europei: Fondurile europene au contribuit la dezvoltarea României Fondurile europene au un rol esențial în dezvoltarea României, CEC Bank finanțând, de la demararea Exercițiului Financiar 2007-2013 și până detalii

Garanti BBVA are un chatbot pentru comunicarea cu clientii

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, își reafirmă angajamentul pentru digitalizare și lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de detalii

 



 

Ultimele Comentarii