Volksbank isi construieste un nou brand cu ajutorul agentiei de publicitate BBDO

Autor:

Bancherul.ro
2011-06-07 13:47

Volksbank România anunţă desemnarea BBDO drept câştigătoare a contului de strategie şi creaţie al băncii.rnrnLicitaţia a avut loc în perioada martie-aprilie a acestui an şi a reprezentat un proces riguros şi transparent de selectare a unui partener care să poată dezvolta o strategie coerentă, relevantă şi diferenţiatoare a brandului Volksbank în România. rnrnLa pitch au participat 4 agenţii de creaţie, câstigătorul urmând să gestioneze implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.rnrn„Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing. În urma unui pitch foarte competitiv, unde toţi participanţii au adus viziuni extrem de interesante, am ales să lucrăm cu grupul BBDO. Ceea ce grupul BBDO ne-a propus reprezintă, credem noi, cele mai relevante idei şi feluri de a conecta brandul cu clienţii din domeniul bancar. Intenţia noastră este să construim pe termen lung în jurul unei idei puternice de brand”- declară Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank Româniarn rn„Am simţit de la prima întîlnire determinarea echipei Volksbank de a construi un brand puternic care să fie în permanentă legătură cu clienţii din domeniu bancar. Ne-a motivat felul în care Volksbank România şi-a definit viziunea şi obiectivele, astfel încît ne-am luptat foarte mult să fim partenerul lor pentru comunicare” declară reprezentanţii grupului BBDO.rnrnVolksbank România este o bancă comercială care activează pe piaţa românească din luna mai a anului 2000. Principalul acţionar al băncii este Volksbank International AG, în majoritate deţinut de Österreichische Volksbanken-AG, ce reprezintă instituţia centrală a unuia dintre cele mai importante grupuri bancare din Austria.rnrnBBDO Romania – Grupul BBDO România face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii din lume in 2010, conform The Gunn Report. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial (287 de birouri în 79 de ţări), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. rnDin Grupul BBDO România fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity si Kalidoscope.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BT finanteaza un parc fotovoltaic al Simtel

Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii