Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

Autor:

Bancherul.ro
2021-10-30 08:50

“Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme.

În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 abonamente pe lângă cel existent. În câteva zile am constatat ca nu este ce mi sa- propus și am cerut rezilierea contractelor și returnarea dispozitivelor înapoi.

Mi s-a confirmat ca s-au reziliat contractele cele noi și surpriza a fost ca mi sa facturat abonamentul pe care îl
dețineam plus cele 2 abonamente. După zile de sunat și discuții peste discuții.

Nu vor sa îmi scadă factura pe motivul ca nu se poate face nimic și eu sunt obligata sa plătesc pt niște servicii de
care eu nu am beneficiat”, intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

 Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

rn

rn

 

Stimata doamna,

Vodafone trebuie sa anuleze factura emisa pentru toate cele trei abonamente, din moment ce au fost reziliate contractele pentru cele doua abonamente noi, de care nu ati beneficiat.

In consecinta, Vodafone trebuie sa anuleze ultima factura si sa emita o noua factura, doar pentru serviciile vechiului abonament.

Pentru ca Vodafone a refuzat sa anuleze factura, in urma discutiilor avute, trebuie sa depuneti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea ultimei facturi si emiterea unei noi facturi, doar pentru vechiul abonament.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Nu uitati sa cereti numarul de inregistrare a reclamatiei.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

rn

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: IT&C

Comparatie intre un abonament Vodafone de 9 euro si un abonament Digi de 5 euro

Cel mai ieftin abonament la Vodafone este de 9 euro, care include net de doar 25 de Giga si nu are minute in roaming, pentru a vorbi din alte tari straine.Comparativ, Digi are un abonament de 5 euro cu net nelimitat si minunte nelimitate atat in tara cat si in roaming in tarile din Spatiul Economic European (SEE).Tarile din SEE sunt tarile din toata Europa (Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Guadelupa, Guiana Franceză, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Islanda, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Sf. Martin, Martinica, Mayotte, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia (inclusiv insulele Azore si Madeira), Reunion, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv insulele Tenerife, Baleare și Canare), Suedia, Ungaria. La acestea se adauga Norvegia, Islanda si Liechtenstein.In plus, abonamentul Digi mai include 3.000 de minute din alte tari, din afara Europei.Ce... detalii

Digi (RCS&RDS) are semnal mai bun decat Vodafone, Orange si Telekom, anunta ANCOM

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), institutia care supervizeaza activitatea firmelor de telefonie, a anuntat ca Digi (RCS&RDS) are cel mai bun semnal de telefonie si date... detalii

Termeni si conditii de utilizare Google AdSense Online

Termeni și condiții de utilizare Google AdSense Online1. Bine ați venit la AdSense!Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de serviciile noastre de căutare și de publicitate („Serviciile")!Prin utilizarea Serviciilor noastre, acceptați (1) aceste Condiții de utilizare, (2), Politicile de produs AdSense, care includ, fără a se limita la, Politicile de conținut, Regulamentul pentru webmasteri privind calitatea, Politicile de implementare a anunțurilor și Politica privind consimțământul utilizatorilor din UE (denumite împreună „Politicile AdSense") și (3) Regulamentul Google de branding (generic „Condițiile AdSense"). În cazul unui conflict, prezentele Condiții de utilizare vor avea prioritate față de orice alte condiții din politicile și regulamentul menționate la punctele (2) și (3) de mai sus. Vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Condiții de utilizare și celelalte prevederi ale Condițiilor AdSense.Așa cum este utilizat în prezentele Condiții de utilizare, „dvs."... detalii

Cum pot returna produsele Mediagalaxy cumpararate cu credit sau plata integral, intr-un termen de 14 zile

Poti renunta la produsele cumparate de la Mediagalaxy, din magazin sau de pe site, pe care le poti returna intr-un termen de 14 de zile, gratuit si fara explicatii.In cazul... detalii