Visa se asteapta ca astazi sa fie cea mai aglomerata zi din an pentru cumparaturile online in Europa

Autor:

Bancherul.ro
2011-11-28 12:38

Visa Europe se aşteaptă ca luni, 28 noiembrie, să fie cea mai aglomerată zi din an pentru cumpărăturile pe internet în Europa. Posesorii de carduri Visa vor cheltui online peste 510 milioane euro, dintre care 80% pe carduri de debit, potrivit unei analize a companiei de plăţi.rnrnCumpărătorii vor cheltui în medie 350.000 euro pe minut, iar momentul de vârf se estimează că va avea loc la ora prânzului, în intervalul cuprins între 13:00 şi 14:00. Un al doilea moment de vârf este aşteptat în jurul orei 19:00, când cumpărătorii intră pe internet de acasă după ce se întorc de la serviciu. rnrnVisa Europe se aşteaptă să proceseze doar în această zi aproximativ 7 milioane de tranzacţii în Europa, sau 4.800 de tranzacţii pe minut, pe măsură ce tot mai mulţi consumatori apelează la internet pentru cumpărăturile de Crăciun. rnrn“Estimăm că peste 510 milioane euro vor fi cheltuiţi online luni, în Europa, pe cardurile Visa, ceea ce înseamnă o creştere de 14% faţă de 2010. Cumpărăturile online reprezintă 20% din totalul cheltuielilor pe cardurile Visa, iar volumul tranzacţiilor procesate zilnic şi datele noastre despre tendinţele de consum ne oferă o imagine de ansamblu asupra comportamentului de plată al consumatorilor”, declară Dr Steve Perry, director comercial al Visa Europe. rnrnÎn magazinele situate pe arterele comerciale importante, ultimele două zile de dinaintea Crăciunului sunt, de regulă, cele mai aglomerate pentru cumpărături. Având în vedere că Ajunul Crăciunului va fi într-o zi de sâmbătă anul acesta, Visa Europe estimează că vineri, 23 decembrie, va fi cea mai aglomerată zi, întrucât cumpărătorii vor profita de programul prelungit al magazinelor şi nu vor dori să lase cumpărăturile pe ultimul moment, chiar înainte de Crăciun. rnrnVisa îşi bazează estimările pe datele privind volumul tranzacţiilor de până în prezent şi pe comportamentul de plată observat în anii anteriori în preajma Crăciunului. 1 din fiecare 8 euro cheltuiţi în Europa este pe un card Visa, acesta fiind unul dintre cei mai de încredere indicatori ai tendinţelor privind comportamentul de plată al consumatorilor. rnrnSfaturile Visa Europe pentru siguranţa cumpărăturilor onlinernrn- Informează-te înainte să faci o achiziţie de la un comerciant necunoscut rnrn- Optează pentru magazinele online care utilizează sistemul ‘Verified by Visa’ pentru o siguranţă sporită împotriva fraudei online cu carduri. ‘Verified by Visa’ asigură că atât identitatea cumpărătorului cât şi cea a comerciantului sunt reale şi oferă protecţie dublă la cumpărăturile online rnrn- Păstrează o evidenţă a tranzacţiei efectuate pe internet, inclusiv a adresei paginii de Internet a comerciantuluirnrn- Înainte de a cumpăra, citeşte informaţiile despre politica de livrare şi returnare care ar trebui să se afle la dispoziţia oricărui client pe site-ul magazinuluirnrn- Caută datele de contact pe site şi asigură-te că există un număr de telefon disponibilrnrn- Dacă nu utilizezi computerul personal, asigură-te întotdeauna că te deloghezi, astfel încât nimeni să nu aibă acces la informaţii personale.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Analiza

Întrebări fără răspunsuri la problemele cu cardurile BRD

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025.  Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii

Nexent Bank, noul nume al Credit Europe Bank, nu va deveni o bancă digitală

Credit Europe Bank, recent transformată dintr-o bancă românească într-una străină, înregistrată în Olanda, deținută de FibaGroup a magnatului turc Hüsnü Özyeğin, a anunțat că la jumătatea anului își va schimba numele în Nexent Bank, cu scopul de "a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice". Schimbarea numelui va avea loc "fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente." Am întrebat banca dacă aceasta urmează să devină exclusiv digitală, însă răspunsul a fost negativ: "Nexent Bank nu va deveni o bancă exclusiv digitală, însă va continua să își extindă serviciile digitale, oferind clienților soluții tot mai moderne și eficiente. Dezvoltarea soluțiilor tehnologice este una dintre prioritățile strategice, pentru a oferi clienților o experiență mai fluentă, intuitivă și personalizată." Noul logo Nexent Bank ar putea arăta ca în... detalii

Bancile devin mai prudente - indicatorii sistemului bancar in 2024

Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii

Cu ce oferta vine din Ungaria banca digitala Granit pentru a concura banca romaneasca Salt

Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii