UniCredit Ţiriac Bank a desemnat 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu şiRepublika Interactive pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate through-the-line şi a programelor de relaţii publice. Cele trei agenţii au câştigat licitaţiile organizate de echipa de comunicare a băncii la începutul acestui an, se arată într-un comunicat de presă.rnrn23 Communication Ideas va dezvolta strategia de creaţie a UniCredit Ţiriac Bank şi va gestiona implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.rnrnAgenţia Rogalski Grigoriu va colabora cu UniCredit Ţiriac Bank pentru elaborarea şi aplicarea strategiei de PR pentru anul 2011, menită să sprijine poziţionarea băncii pe piaţa din Romania. De asemenea, echipa Rogalski Grigoriu va gestiona implementarea tactică a programelor de comunicare internă a băncii.rnrnRepublika Interactive va gestiona imaginea UniCredit Tiriac Bank în mediul online, fiind responsabilă de realizarea şi punerea în practică a strategiei şi a conceptelor creative în comunicarea cu utilizatorii români.rnrn“Am ales trei agenţii puternice, care au demonstrat o bună înţelegere a obiectivelor noastre de comunicare, gândirea strategică şi creativitatea de care o companie-lider are nevoie. Ca bancă europeană de top, suntem dedicaţi să aducem un plus de valoare clienţilor, oferind răspunsuri concrete şi beneficii reale la oportunităţile şi provocările cu care aceştia se confruntă în viaţa de zi cu zi. Împreună cu partenerii noştri ne dorim să punem în practică o strategie de informare corectă şi atractivă, care să corespundă profilului nostru ca profesionişti.”, a declarat Anca Nuţă, Identity & Communication Director al UniCredit Ţiriac Bank.rnrnBogdan Naumovici, director de creaţie 23 Communication Ideas, a declarat: „UniCredit Ţiriac Bank face parte dintr-un grup puternic, prezent în 22 de ţări, care este pe cale să-şi definească poziţionarea, strategia de comunicare sau asocierea cu UEFA Champions League. România este una dintre ţările care au leadership în acest proces, pe unele dintre componente. Este o provocare pe care şi-ar dori-o orice comunicator. Deloc în ultimul rând, echipa UniCredit Ţiriac Bank este motivată şi inspirantă, o echipă cu care am colaborat excelent în 2010 în proiectele privitoare la UEFA Champions League.”rnrn”Încă de la citirea briefului de licitaţie, am realizat că ne pregătim pentru un brand ambiţios şi puternic, ale cărui obiective ne vor provoca la nivel strategic, creativ şi de implementare. Suntem foarte motivaţi de diversitatea acţiunilor şi de toate oportunităţile profesionale aduse de acest nou mandat”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu.rnrn“Am apreciat încă de la început deschiderea şi înţelegerea pe care echipa de comunicare a UniCredit Ţiriac Bank le arată faţă de mediul online. Tocmai de aceea, acest parteneriat ne bucură cu atât mai mult cu cât avem convingerea că împreună vom dezvolta anul acesta proiecte inovatoare la nivelul comunicării online pentru produsele de Retail şi pentru comunicarea Corporate”, a declarat Justin Kadima, General Manager Republika Interactive.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii