Unicredit le-a luat clientilor de doua ori rata la credite

Autor:

Bancherul.ro
2018-11-11 10:31

Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii.

Problema a fost sesizata ieri de clienti, care s-au plans ca banca nu i-a anuntat in timp util despre aparitia acestei erori: “in sfarsit ati ajuns la concluzia ca trebuia sa va notificati clientii si asta la mai bine de 12 ore de cand au debutat primele retrageri neconforme”, a comentat cineva pe pagina Facebook a Unicredit.

Unicredit nu a precizat, in anuntul sau pe Facebook, care a fost problema, ci doar a mentionat ca exista erori tehnice: “intampinam erori tehnice cuu privire la debitul direct de pe creditele de nevoi personale de la Unicredit Consumer Financing. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asiguram ca depunem toate eforturile in vederea remedierii ei in cel mai scurt timp posibil.”

Unii clienti ai Unicredit s-au plans ca au ramas fara bani in cont dupa ce banca le-a luat de doua ori rata la credit, iar altii ca au asteptat zeci de minute la call center pentru a vorbi cu cineva de la banca, pentru a afla care este problema.

“Incep sa ma cam satur de problemele acestei banci, nu e prima data cand fac probleme clientilor”, a comentat cineva.

“In curand o sa schimb banca, asa ceva este inacceptabil!!!”, a adaugat al client Unicredit.

Ieri, in jurul orei 23, dupa aproximativ 11 ore de la semnalarea incidentului si 24 de ore de la aparitia acestuia, Unicredit a anuntat ca “problemele tehnice au fost remediate, iar situatia conturilor a revenit la normal.”

Comentarii

nechita

Arogant digital cult

"Posibile probleme dupa disparitia casieriilor" "Imposibilitatea de a mai putea efectua operatiuni care in prezent sunt posibile doar la ghisee, precum incasarea sau emiterea de cecuri si bilete la ordin" E interesant de stiut cum au "rezolvat' aceasta 'mica" problema. Au dat un e-mail cu o luna inaintre, cam pe 02. Oct. 2018 sa iti spuna ca nu mai poti depune la ei cecuri si biletele la ordin. Daca ai o afacere care depinde de folosirea acestor instrumente de plata( instrumente care reprezinta si niste garantii), trebuie sa iti muti conturile la o banca nu foarte " digitalizata". Cecurile si biletele la ordin nu prea aveau de a face cu casieriile. Nu se atingeau de bani, in cazul acelor instrumente de plata. In schimb, ING a promis un model ATM pentru depunere bilete si cecuri. Azi, 01 Nov. 2018 nu functioneaza. Solutia ING: nu mai primim bilete la ordin si cecuri fiindca ne digitalizam. Dai foarte multe telefoane si nu iti spune nimeni ce faci cu cecurile si bo pe care le ai deja emise de clientii tai. Esti plimbat. Nu stie nimeni. Adica, mai simplu, ING intai s-a 'digitalizat' apoi NU s-a mai gandit ce face cu clientii lui. Pe langa digitalizare, schimbarea contine si aroganta.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Aplicațiile BT Pay și BT Go înlocuiesc BT24 și NeoBT

BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Banca Transilvania introduce inteligența artificială în BT Pay

Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii

De cine este detinuta Garanti BBVA Romania?

Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii

Credite cu garantii UE pentru legumicultori, fermieri si mici afaceri de la Patria Credit

Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii