Timpul de asteptare la call centerul Banca Transilvania, afisat pe site

Autor:

Bancherul.ro
2020-05-10 11:35

Banca Transilvania anunta ca va afisa pe siteul bancii, in timp real, perioada de asteptare la call center, astfel incat clientii bancii sa poata evita problema asteptarii prea mult la telefon si sa apeleze la canalele alternative de comunicare cu banca.

Timpul de asteptare la call center poate fi verificat pe site-ul Bancatransilvania.ro, sectiunea BT Help, la acest link.

De exemplu, duminica, 10.05.2020, la ora 11:45, la call center-ul Bancii Transilvania erau in convorbire doar 14 clienti, 1 client in asteptare, iar timpul mediu de asteptare – 1 minut.  (vezi foto)

Comunicatul bancii:

Timpul de aşteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Persoanele care doresc să ia telefonic legătura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în prealabil de pe siteul băncii, în timp real, timpul mediu de aşteptare. 

Echipa de la call center este linia întâi în relaţia cu clienţii care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social şi economic:

– Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare.

– Perioada de aşteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noştri a crescut de aproximativ trei ori.

– Convorbirile cu clienţii durează mai mult deoarece clienţii au nevoie de mai multe detalii şi suport.

– Echipa este pe baricade 24h/7.

Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clienţii BT când iau legătura cu echipa Call Center. Aceasta oferă asistenţă şi prin alte două canale: email (contact@btrl.ro) şi video chat (pentru NEOclienţi).

Altenativele pentru informare de la distanţă sunt următoarele:

– Siteul bancii;

Intreb BT, platforma cu întrebări şi răspunsuri despre produse şi servicii BT;

Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate soluţiile de self-banking: chatboţi, aplicaţii, bancomate multifuncţionale.

Banca Transilvania a anunţat în martie a.c. că statusul de amânare a ratelor este prezentat pe siteul băncii, aşa încât clienţii pot afla numărul de solicitari, de soluţionări, dar şi numărul de răspunsuri pozitive şi negative.

Din cele peste 29.000 de solicitări care sunt la zi au fost soluţionate până acum peste 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

Comentarii

Hinoveanu Irina Gabriela

Amânarea ratei

Vreau sa aman rata

Palaghia Nicoleta Georgeta

Rata cetelem

Buna ziua as vrea sa amân o rata pana la data de 10 iulie.. Din motive personale nu sunt în țară.

Vasile Coman - Bancherul.ro

cum se amana ratele la Cetelem

Pentru a cere amanarea ratelor la creditele Cetelem, trebuie sa luati legatura cu banca, la telefoanele: 021.305.12.00/ 0374.500.001 (Program: Luni - Vineri, 08.00 - 18.00) sau prin Email: relatii.clienti@cetelem.ro. Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Cetelem.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Anunturi banci

Cate reclamatii primeste Intesa Sanpaolo Bank si cum le gestioneaza

Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii

Platile instant, posibile la 13 banci

Începând cu 17 iunie, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) își extinde portofoliul de servicii de plăti cu serviciul Plăți Instant, dezvoltat de TRANSFOND. Acest serviciu permite transferul interbancar... detalii

Aplicatia CEC app va functiona doar pe telefoane cu Android minim 8 sau iOS minim 12

CEC Bank a introdus o solutie suplimentara de securitate in aplicatia de mobile banking CEC app, pentru protectia impotriva atacurilor informatice precum cititoare de ecran, vulnerabilitati de rooting, jailbrake, debugger,... detalii

Bancile comunica automat cu ANAF situatia popririlor

Pentru clienții cu popriri: de la data de 1 octombrie 2023, BRD implementează comunicarea Soldului Cert către ANAFÎncepând cu data de 1 octombrie 2023, intră în vigoare Ordinul Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora astfel cum acesta a fost modificat prin Ordinul nr. 626/2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 878/2022 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a actelor de executare şi a procedurii de comunicare a acestora, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:Pentru popririle emise de ANAF și înființate electronic începând cu 01.01.2021, BRD, alături de celelalte bănci din România, comunică în mod automat către ANAF informații cu privire la sumele care se pot... detalii