Termenul de depunere a declaratiei unice a fost prelungit pana la 31 iulie

Autor:

Bancherul.ro
2018-07-13 16:06

În ședința de Guvern de joi, 12 iulie, s-a aprobat extinderea până la 31 iulie a.c., a termenului până la care contribuabilii, persoane fizice trebuiau să depună Declarația Unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale, anunta Ministerul Finantelor intr-un comunicat.

Termenul a fost extins deoarece atât bonificaţia de 5% din impozitul pe venit aferent anului 2018 şi plătit integral până la 15 martie 2019, cât și cea acordată corespunzător pentru contribuţiile sociale datorate, au suscitat interesul contribuabililor, care a determinat îngreunarea Spațiului Privat Virtual prin numărul foarte mare de accesări ale acestui serviciu online gratuit în apropierea expirării termenului.

Declarația se completează și se depune de către persoanele fizice care realizează, individual sau într-o formă de asociere, venituri din România şi/sau din străinătate, și de cele care datorează impozit pe venit și contribuții sociale obligatorii. Persoanele care nu realizează venituri și aleg să plătească contribuția de asigurare de sănătate au de asemenea obligația de a depune Declarația Unică.

Declarația Unică se depune online, atât prin intermediul Spațiului Privat Virtual (SPV), pe baza de nume utilizator și parolă, sau cu certificat digital calificat, cât și prin intermediul portalului e-guvernare.ro.

Declarația se poate depune și în format hârtie direct la registratura administrațiilor fiscale ale ANAF, sau prin poștă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

Nedepunerea la termenele prevăzute de lege de către persoanele fizice a Declaraţiei Unice se sancţionează cu amendă de la 50 lei la 500 lei, potrivit art.336, alin.(3) din Codul de Procedură Fiscală.

Printr-o declarație rectificativă, Declarația Unică poate fi modificată de către contribuabili din proprie inițiativă, ori de câte ori informațiile declarate anterior trebuie rectificate.

Formularul și instrucțiunile de completare pot fi descărcate online de la următorul link

Alte informaţii detaliate se pot obţine:

· online, prin accesarea www.anaf.ro, secțiunea „Asistență contribuabili” rubrica „Despre impozite şi taxe” – Despre impozitul pe venit”, la următorul link;

· telefonic la numărul 031.403.91.60;

· direct la sediile ANAF, de la specialiștii structurilor de asistență pentru contribuabili.

Comentarii

De la: nicoleta pavelSubiect:

solicitare informatii despre client TBI

Comentariu:

Stimata (e) doamna/ domn, Ne pare rau pentru situatia aparuta. Va rugam sa ne comunicati numele dvs si nr de telefon la contact@tbibank.ro pentru a va putea contacta. Multumim si va asiguram de toata disponibilitatea noastra in rezolvarea acestei probleme. Cu stima, Reprezentant TBI Credit

De la: Kutnyak Marcel Subiect:

Birou de credit TBI

Comentariu:

Va rog s?-mi trimiteți actualizarea la b?nci precum suntem la zero cu plata la dumneavoastr? și s? m? ștergeți de la biroul de credit ca s? pot face un împrumut la banca BRD. Va mulțumesc anticipat

De la: porumboiu elena petronela Subiect:

Raportare lichidare contract in biroul de credit

Comentariu:

Buna seara , Vin cu rugamintea si tot o data dezamagirea de serviciile oferite da catre banca Tbi credit ,din urmatoarele motive . Ma numesc Porumboiu Elena Petronela iar in data de 18.07.2018,am solicitatat închiderea contractului cu numarul 550635A (atasat lichidarea dosarului),iar in data de 21.11.2019,am solicitatat închiderea celui de al doilea contract incheiat cu Tbi (atasat si cea dea 2 lichidare a dosarului). Avand functia de Ofiter Bancar in Flanco retail Sa ,am dorit sa imi refac alt contract prin Tbi ,dar marea mea surpriza fiind la final cererea respinsa ,datorita faptului ca Raportarea in biroul de credit nu a fost facuta la momentul potrivit ,si figurez cu 4 contracte in loc de 2 contracte cate sunt de fapt Intrebarea mea este ,daca eu eram rau platitor raportarea se facea in 5 zile insa ,daca am platit cum trebuie fara intarzieri nu s-a putut face raportarea la biroul de credit ,precum ca eu am achitat toate datoriile fata de contractele din subiect . Nu a fost un contract inchis acum 3 zile deci consider ca in birou nu trebuia sa apar cu aceste contracte deschise Consider acest lucru lipsa de profesionalism si lipsa de îndeplinirea atributiilor si tot o data obligatia de a raporta in biroul de credit lichidarea unui contract avand in vederea faptul ca un clientul achita integral si fara intarzieri un contract Am toata convingerea ca o sa rezolvati acest caz ! O seara buna !

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ministerul Finantelor

Deficitul bugetar, din ce în ce mai mare la început de an

Deficitul bugetului general consolidat pe luna ianuarie 2025 a fost de circa 11 miliarde de lei (-0,58% din PIB-ul estimat la 1.912,6 miliarde lei), potrivit datelor operative publicate de Ministerul.... detalii

-8,65% din PIB, deficit bugetar pe anul 2024

Deficitul bugetului general consolidat pe anul 2024 a fost de 152,7 miliarde de lei (-8,65% din PIB-ul estimat la 1.764,5 miliarde lei), potrivit datelor operative publicate de Ministerul. Finanțelor. Este... detalii

Datoria publică, 51,4% din PIB la mijlocul anului

Datoria publică a României a ajuns la 51,4% din PIB la finele lunii iunie 2024, potrivit datelor operative publicate de Ministerul Finanțelor și INS. Suma calculată conform metodologiei europene a... detalii

Deficit bugetar de 3,6% din PIB după prima jumătate a anului

Deficitul bugetului general consolidat după prima jumătate a anului a fost de 63,7 miliarde de lei (-3,6% din PIB-ul estimat la 1.767,3 miliarde lei), potrivit datelor operative publicate de Ministerul.... detalii