“Am fost raportata catre Biroul de Credit de catre TBI Bank desi am refinantat contractul si mi-au spus ca vor corecta eroarea, dar nu au facut-o …ce as avea de facut? Am facut cerere in scris, am trimis prin email si verbal la telefon, dar degeaba”, se plange un cititor la Reclamatiibanci.ro.
Raspuns RECLAMATIIBANCI.RO:
Stimate domn,
In acest caz, va sfatuiesc sa faceti doua reclamatii: una la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), site-ul oficial al institutiei fiind www.dataprotection.ro, iar alta la Protectia Consumatorilor, pe site-ul www.anpc.ro.
Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„Am făcut un credit online la Raiffeisen, pe aplicație îmi arată că s.au virat banii dar în cont am minus asigurarea de viață de la Unica și mi.a luat destul... detalii
„M-au sunat cei de la Flexcredit, sa imi spuna ca am restanta și le-am spus ca la sfârșitul lunii voi plății, doamna a început să țipe la mine, să îmi... detalii