Taxa de pod Fetesti (peaj) si vinieta de Ungaria (huvinieta) se pot cumpara si din aplicatia CEC Bank

Autor:

Bancherul.ro
2024-03-25 11:11

• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app 

CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea achiziționării huvinietei sau să își plătească taxa de pod de la Fetești – Cernavodă direct din aplicațiile de Mobile Banking și Internet Banking ale băncii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Noile servicii sunt oferite în baza parteneriatului dintre CEC Bank și Scala Assistance, alături de care banca a lansat, încă din anul 2021, serviciul de achiziție a rovinietelor.

“Ne bucurăm că am adăugat și aceste servicii în platformele noastre de banking digital. Fie că este vorba de achiziția de huviniete sau de plata taxei de pod Fetești – Cernavodă, clienții noștri beneficiază de metode de plată rapide și sigure, pe care le pot accesa oricând și de oriunde. Plata huvinietei vine în sprijinul românilor care tranzitează țara vecină, oferind o soluție de plată 100% digitală iar taxa de pod este o alternativă la plata prin sms”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.

Întregul proces de achiziție a huvinietei sau de încasare a taxei de pod prin aplicația de Mobile Banking – CEC app durează doar câteva minute, iar plata se realizează în mod automat, din contul selectat de utilizator. Dovada emiterii huvinietei sau a achitării taxei de pod se salvează instant în secțiunea dedicată din aplicație, care servește și ca arhivă pentru aceste documente.

Cu această ocazie, în aplicația de Mobile Banking a fost lansată și o altă funcționalitate extrem de utilă pentru clienții CEC Bank: actualizarea adresei de e-mail folosite în relația cu banca, direct din CEC app.

Aplicația de Mobile Banking – CEC app oferă în prezent unele dintre cele mai avansate funcționalități din piață și are peste 525.000 de clienți, în creștere cu peste 44% în ultimul an.

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 69,08 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru al anului 2023.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.

Comentarii

ligia ungureanu

inselat

Bună ziua! Care este procedura de recuperare a banilor în cazul celor înşelaţi de gapinvestcapital ? Mulţumesc!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Ce oferte pot primi clientii BCR cu card de salariu si mai multe produse?

BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii

Vrem ramburarea anticipata a creditelor din aplicatiile bancare

Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii

Cardurile OTP Bank nu vor mai putea fi folosite din 1 martie

Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii

Bancile au solutionat amiabil 1.000 de reclamatii ale clientilor prin CSALB, in 2024

În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii