La Banca Transilvania pot fi platite toate facturile de utilitati - energie electrica, apa, gaz, TV cablu, Internet, telefonie sau salubritate - fara niciun cost suplimentar. rnrnIn plus, cei care... detalii
UniCredit Tiriac Bank a introdus tehnologia bazata pe cip pentru zece tipuri de carduri de debit si de credit din portofoliul actual.rnrnNoua tehnologie va facilita inregistrarea de informatii suplimentare fata... detalii
Clienţii care au contractat un credit de nevoi personale Millennium Bank între 14 aprilie şi 31 mai 2008 au primit din partea băncii, drept bonus, valoarea unei rate lunare. rnrnÎn cadrul promoţiei dezvoltate anul trecut, creditele de nevoi personale oferite de Millennium Bank între 14 aprilie şi 31 mai 2008 au fost însoţite de diferite beneficii suplimentare, precum un card de credit cu comision de administrare zero pentru un an şi o rată cadou oferită clienţilor.rnrnCâteva sute de clienţi Millennium Bank au primit, pe 30 iunie 2009, ratele cadou conform angajamentului băncii făcut în cadrul promoţiei.rnrnOferta actuală de credite a Millennium Bank include credite ipotecare şi credite de nevoi personale cu ipotecă, cu dobândă variabilă, actualizată la fiecare trei luni, în funcţie de evoluţia indicatorilor Euribor/ Robor la trei luni. rnrnStructura de costuri pentru ambele tipuri de produse este transparentă, iar clienţii beneficiază de gratuitate... detalii
Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) care şi-au folosit cardurile pentru a face plăţi direct la POS-urile comercianţilor, în perioada 15 decembrie 2008 31 mai 2009, au fost răsplătiţi cu aproape 4 milioane lei. rnrnUltima tranşă a bonusului, aferentă perioadei 12 februarie 31 mai 2009, în valoare de 1.750.000 lei, a intrat săptamana trecuta in peste 200.000 conturi ale clienţilor BCR, care şi-au folosit cardurile pentru plăti la comercianţi.rnrnRata de utilizare a cardului la comercianţi este încă relativ mică. Doar puţin peste 10% dintre cei care au carduri la BCR le folosesc şi altfel decât pentru a retrage numerar de la bancomate. Campania pe care tocmai am încheiat-o a avut, totuşi, rezultate bune. Am înregistrat o creştere cu 23,09% a tranzacţiilor efectuate direct la comercianţi şi de aceea ne-am hotarat să o continuăm. a declarat Igor Zganjer, director al Direcţiei Carduri din cadrul BCR.rnrnCampania... detalii