Alte stiri din categoria: Eximbank

Care este procedura privind administrarea reclamatiilor la Banca Romaneasca

Care este procedura privind administrarea reclamatiilor la Banca Romaneasca, conform informatiilor publicate de banca:Stimate client,Va multumim ca ati ales sa fiti clientul Bancii Romanesti S.A. si, totodata, pentru oportunitatea de a imbunatati produsele noastre si de a oferi servicii de un inalt standard calitativ tuturor clientilor Bancii.Din dorinta de a mentine relatia buna pe care o avem cu dumneavoastra, va facem cunoscute modalitalile prin care:Puteti adresa o cerere/sesizare Bancii Romanesti, atunci cand considerati ca aveti nemultumiri cu privire la:o Serviciile/produsele furnizate de catre Bancao Existenta unor abateri de la prevederile contractuale/legale o Comportamentul personalului BanciiPuteti transmite o cerere/sesizare Bancii Romanesti pe unul dintre urmatoarele canale de comunicare:1. Letric, la adresa de corespondenta: Banca Romaneasca SA,Str. Arhitect Ion Mincu nr. 3, Sector 1, 011356, București, RomâniaIn atentia: Divizia Operatiuni si Suport Retail /Departament Managementul Reclamatiilor2. Pe website-ul Bancii, la aceasta adresa 3. La oricare sucursala a BanciiPentru facilitarea solutionarii... detalii

Sectorul financiar din Romania - descriere si analiza

Sectorul (sistemul) financiar din Romania este o componenta a economiei care cuprinde cinci industrii specifice (companii financiare), in ordinea importantei (marimii activelor):1. Institutiile de credit (bancile si cooperativele de credit)2.... detalii

Vezi toate stirile