• Avem avantajul ultimului sosit: sistemul de plăți introdus în România acum 24 de ani este printre cele mai performante din lume• În ultimii 35 de ani sistemul bancar românesc... detalii
"Acolo unde un consumator nu ar avea câștig de cauză în instanță, pentru că, de exemplu, contractul este corect făcut prin raportare la legislația care este acum în vigoare cu... detalii
- Conciliatorii CSALB explică cele mai importante cazuri de anul acestaÎn primele șase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat al institutiei, in care se adauga:Apetitul de negociere al băncilor este cu 27% mai mare față de perioada similară din 2022, iar numărul negocierilor încheiate cu succes a crescut cu 30%.Astfel, până în acest moment, în 340 de cazuri consumatorii au parcurs întregul proces de conciliere (depunere cerere, negociere, hotărâre finală – soluție acceptată de ambele părți), cu o treime mai mulți decât în perioada similară din 2022. Alți 290 de consumatori au ajuns la o înțelegere amiabilă direct cu băncile/IFN-urile, după ce au apelat la CSALB. Față de anul trecut, creșterea acestor înțelegeri directe este de 20%.LIVE CSALBÎn sprijinul informării consumatorilor de... detalii
Dobanda fixa la credite este apreciata ca fiind mai convenabila decat cea variabila, chiar daca erste mai mare, conform unui sondaj de opinie realizat de comparatorul bancar Finzoom.ro, la solicitarea... detalii