Banca Comercială Româna (BCR) anunta ca lansează, în premieră pentru piaţa bancară românească, design-ul receptiv (responsive design) pentru portalul www.bcr.ro şi site-ul de internet banking www.24banking.ro.
BCR devine prima bancă din România care oferă vizitatorilor portalului www.bcr.ro şi www.24banking.ro un nou design care se pliază perfect pe orice telefon (indiferent dacă este sau nu smartphone), tabletă, computer personal sau chiar televizoare inteligente (smart TV), precizeaza banca intr-un comunicat.
“În urmă cu 2 ani, vizitatorii site-ului căutau informaţii succinte de pe mobil iar pentru informaţii detaliate despre produsele şi serviciile băncii se mutau pe calculatoar şi accesau varianta desktop. În timp, odata cu creşterea adopţiei smartphone-urilor în rândul clienţilor, creşterea vânzărilor de tablete şi a utilizării internet-ului pe telefonul mobil, am observat că tot mai mulţi vizitatori care anterior îşi începeau căutarea de informatii pe site-ul BCR optimizat pentru mobil, au început să folosească de pe telefoanele lor mobile varianta desktop a site-ului BCR. Astfel, vizitatorii şi clienţii care aleg să acceseze de pe telefon sau de pe tabletă site-urile BCR, pot acum beneficia de o experienţă superioară, cu acces la conţinut complet, afişaj perfect adaptat fiecarui dispozitiv”, a declarat Catalin Ionescu, Şef Departament E-Channels BCR.
BCR face în acest moment o trecere naturală de la site-ul optimizat pentru telefoanele mobile pe care banca l-a oferit clienţilor încă din noiembrie 2011 (m.bcr.ro), către cea mai modernă posibilitate de afişare de conţinut informaţional pe orice tip de dispozitiv (fix sau mobil), pe baza modificării comportamentului vizitatorilor din ultimii 2 ani, mai precizeaza banca in comunicat.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii