Astazi, 21 octombrie 2017, la ora 5:30, am intampinat un incident cauzat de o pana de curent, urmata de fluctuatii de tensiune, se arata intr-un anunt al Raiffeisen Bank, in care se mai mentioneaza urmatoarele:
Comutarea automata pe generatoare nu a functionat, din cauza defectarii unor componente de automatizare. O serie de componente au trebuit inlocuite si repornite manual.
Evenimentul a fost coroborat si cu un proces de inchidere de zi.
Planul de continuitate a fost activat, iar etapele de actiune si implementare au fost parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp, pentru ca datele si tranzactiile clientilor nostri sunt prioritare.
Incepand cu ora 9:00, au redevit functionale: tranzactiile cu cardul, ATM-urile, POS-urile, Call Center-ul bancii si site-ul, iar la ora 13:45 toate serviciile Raiffeisen Bank au redevenit functionale.
Ne cerem scuze tuturor clientilor pentru neplacerile create,
Echipa Raiffeisen Bank
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii