Sistemul informatic al Bancpost a fost afectat in aceasta dimineata de o defectiune tehnica in urma careia banca nu a putut oferi servicii de procesare a platilor sau de inregistrare in sistem in cadrul unitatilor sau online, iar clientii nu au putut accesa, timp de cateva ore, aplicatia de internet banking.
Defectiunea a fost remediata iar in acest moment toate sistemele sunt operationale, spune Bancpost, fara a oferi amanunte privind natura problemei.
“Ca urmare a unei defectiuni tehnice aparuta intr-unul dintre sistemele bancii, Bancpost a luat toate masurile operationale pentru remedierea acesteia in cel mai scurt timp si diminuarea efectului asupra clientilor. In acest moment, toate sistemele sunt operationale“, a precizat Bancpost, pentru Bancherul.ro.
Bancpost foloseste un sistem de core banking tip Flexcube furnizat de Oracle, pe care-l mai utilizeaza si alte banci romanesti, precum Banca Transilvania, Alpha Bank sau Citibank.
BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care cliențiipersoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat,... detalii
Actionarul majoritar al Garanti BBVA Romania este G Netherlands B.V., o companie cu raspundere limitata cu sediul in Amsterdam, Olanda, care este detinuta 100% in mod indirect de Turkiye Garanti... detalii
Patria Credit IFN SA, instituție financiară nebancară parte a Patria Bank Group, anunță semnarea unui nou acord de garantare cu Fondul European de Investiții (FEI), prin programul EUInvest, pentru acordarea... detalii