Serviciile de digital banking ale Garanti Bank sunt din nou funcționale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Situația a fost ținută sub control și soluționată în cursul zilei de astăzi. Clienții pot folosi din nou serviciile de online și mobile banking, pot accesa website-urile garantibank.ro și bonuscard.ro, precum și să efectueze plăți online/e-commerce.
Pe perioada indisponibilității serviciilor digitale, clienții și-au putut folosi în continuare cardurile la orice ATM (indiferent de bancă), precum și la POS-uri fizice.
Totodată, au putut efectua orice operațiune în agențiile Garanti Bank, unde comisionarea a fost conform tarifării prin internet și mobile banking, iar ATM-urile Garanti Bank au fost, de asemenea, funcționale.
Conturile, datele și siguranța financiară ale clienților nu au fost afectate în acest proces.
Nu există comentarii pentru această știre.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii