Grupul hotelier Rina Hotels anunta dezvoltarea colaborarii cu PLATINUM Asigurari-Reasigurari, in acest an alegand pentru a-si asigura afacerea pachetul PLATINUM HORECA, cel mai complex produs de asigurare pentru industria hoteliera.rnrn”Rina Hotels isi propune sa ofere cele mai bune servicii clientilor sai, aceasta insemnand inclusiv protectia lor prin asigurare in perioada in care se afla in vizita la noi in hotel. Am ales asigurarea PLATINUM HORECA pentru hotelul nostru deoarece este singurul produs din piata care ne-a oferit un pachet complet pliat pe nevoile noastre de asigurare, astfel incat, atat noi cat si clientii pe care ii gazduim, sa fim bine protejati in cazul producerii oricarui eveniment.rnrnIn alegerea Asiguratorului, a fost important sa avem incluse in pachetul de asigurare, pe langa asigurarea cladirilor, a utilajelor si echipamentelor, mobilierului etc. si asigurarea de raspundere civila fata de terti decurgand atat din activitatea hoteliera, cat si din restaurant / catering. In plus, asigurarea bunurilor care apartin clientilor este o valoare adaugata pe care hotelul nostru o ofera clientilor sai, serviciu pe care l-am primit numai de la Platinum Asigurari. Ne-am bucurat ca am gasit la partenerul nostru si servicii de asigurare a stocurilor – pe parcursul anului inclusv varfurile sezoniere, asigurarea creantelor, precum si pierderile provenind din intreruperea afacerii”, declara Ana Maria Ciosa, General Manager Rina HotelsrnrnProdusul complet PLATINUM HORECA de la Platinum Asigurari este un produs dedicat Hotelurilor si Pensiunilor care acopera pe langa asigurarea de cladiri si continut, acoperiri specifice activitatii hoteliere si de restauratie, cum ar fi:rnAsigurarea stocurilor, inclusiv cresterea sezoniera a acestora;rnStoc de marfă refrigerată si stocuri in tranzit de la furnizori pana la hotel;rnAcoperirea pentru pierderile provenind din intreruperea afacerii si pierderea profitului brut ca urmare a unui eveniment asigurat;rnUna din cele mai importante componente ale produsului PLATINUM HORECA care il face unic pe piata de asigurari in Romania este acoperirea raspunderii civile decurgand din serviciile prestate de asigurat (hotel), de la valet pana la restaurant. rnIn plus, PLATINUM HORECA ofera acoperire si pentru efectele/bunurile personale ale clientilor asiguratului ( furt prin efractie si/sau acte de talharie asupra bunurilor, pagube materiale la autovehiculele aflate in parcarea hotelului etc). rnDe asemenea, produsul acopera raspunderea angajatorului atat pentru angajatii cu norma intreaga cat si pentru angajatii part-time.rnrnAnca Babaneata (foto), Deputy CEO & Insurance Vice President: “PLATINUM Asigurari-Reasigurari ofera produse de asigurare croite pe nevoile clientilor. De aceea pentru fiecare produs, in functie de specificul riscului, includem in structura asigurarii pe langa elementele clasice care pot fi gasite in produsele standard, si elemente care acopera nevoi speciale, extinse. De exemplu pentru sectiunea de property din acest produs, tinem cont de faptul ca in decursul unui an de zile stocul de marfa poate prezenta varfuri cu ocazia diverselor sarbatori. Intelegand ca acesta este un specific al industriei oferim gratuit, pentru o perioada de pana la doua luni din an aleasa de client, acoperire aditionala pentru 25% crestere a stocurilor tale asigurate ( de Crăciun, Paşte sau sezonul de vara). rnrnPentru industria hoteliera probabil cel mai important factor de risc este cel care tine de activitatile de alimetatie publica-restaurant. PLATINUM considera ca raspunderea hotelului activeaza in primul rand fata clientii sai versus alte abordari in care tertii asigurati sunt persoanele din afara hotelului/restaurantului. De aceea, pentru clientii hotelului polita PLATINUM HORECA acopera raspunderea hotelului si a restaurantului pentru toate evenimentele ce s-ar putea intampla pe durata gazduirii / sederii in respectivele locatii, serviciu unic in asigurarile in Romania.”rnrnPLATINUM Asigurari a lansat in acesta perioada o oferta pentru clientii care doresc sa achizitioneze Produsul complet PLATINUM pentru Hoteluri si Pensiuni, produs ce include asigurarea tuturor riscurilor posibile: o reducere de 25% la achizitionarea pachetului complet PLATINUM HORECA.rnrnExemple de valoare a unei polite PLATINUM HORECA pentru:rnrnUn hotel cu o cladire evaluata la 1 mil euro, cu un continut de 500.000 euro si cu o valoare asigurata a pierderilor din intreruperea afacerilor de 500.000 euro, plateste, dupa aplicarea tuturor reducerilor, pentru PLATINUM HORECA o prima de asigurare de aproximativ 2396 Euro*. rnO pensiune evaluata la 300.000 cladirea si continut de 200.000 euro plateste, dupa aplicarea tuturor reducerilor, pentru PLATINUM HORECA o prima de asigurare de aproximativ 859 Euro*.rnrn* Prima de asigurare este aferenta unei perioade de asigurare de 12 luni de zile si este aproximativa, putand varia usor in functie de detaliile obiectivului asigurat.rnrnRina Hotels & Resort este un lant hotelier tanar si dinamic care imbina pasiunea pentru ospitalitate cu peisajele de exceptie din Sinaia si Poiana Brasov, avand in componenta sa trei hoteluri: Rina Vista si Rina Tirol din statiunea montana Poiana Brasov si Rina Sinaia din statiunea montana Sinaia. rnrnDespre PlatinumrnrnPlatinum Asigurări-Reasigurări este o companie de asigurări generale care promovează produse pe toate liniile de asigurări, mai puțin auto, fiind concentrată preponderent pe asigurări de locuințe, asigurări de proprietăți incl. Property All Risks, Răspunderi Civile față de Terți inclusiv, D&O, răspunderi profesionale și răspunderea prestatorilor de servicii (inclusiv complited operations liability), garanții (de licitație, bună execuție, plată a avansului, etc.) dar și asigurări maritime, cargo, accidente persoane și asigurări medicale pentru călătorii în străinătate.
Nu există comentarii pentru această știre.
În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii
Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii
Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) atrage atenția asupra faptului că, în procesul de instrumentare a daunelor, asigurații nu au nevoie de documente de confirmare a seismelor din 13 și 14 februarie, conform unui comunicat al PAID, in care se adauga:Compania subliniază că, în baza protocolului de colaborare cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului (INCDFP), raportul privind cele două cutremure a fost transmis deja către toate societățile de asigurare implicate.„Asigurații nu trebuie să se deplaseze sau să se adreseze INCDFP pentru obținerea dovezilor privind producerea cutremurelor, rapoartele în acest sens fiind deja atât în posesia PAID, cât și a tuturor asigurătorilor implicați în gestionarea dosarelor de daună. Avem toate detaliile necesare și suficiente pentru instrumentarea corectă a daunelor înregistrate. Continuăm demersurile de digitalizare și automatizare a procedurii, astfel încât proprietarii ale căror... detalii