MasterCard derulează, până pe 30 iunie 2012, o nouă campanie pentru promovarea plăţilor cu cardul Maestro pe internet. rnrnOricine alege una dintre ofertele de pe site-urile de discount FunDeal, BestDealz şi Vulping, semnalate cu ştampila “Preţ final cu Maestro”, şi finalizează tranzacţia plătind cu un card Maestro, obţine respectivul produs sau serviciu la un preţ redus. Parteneriatul este parte a campaniei “Maestro iubeşte internetul”, de încurajare a tranzacţiilor pe internet cu cardul, a cărei primă ediţie a fost lansată anul trecut.rnrn”Reacţia publicului în urma primei ediţii ne-a atras atenţia asupra acestui domeniu în plină ascensiune. Anul trecut, în mai puţin de 2 luni şi jumătate de campanie, tranzacţiile online cu Maestro au crescut de 25 de ori pe site-urile partenere”, a declarat Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. rnrn”Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simţim, cât şi iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac să fim şi mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri. De aceea am vrut să începem primăvara cu o nouă promoţie, punându-le utilizatorilor de carduri Maestro la dispoziţie o gamă largă de oferte la super-preţuri.”rnrnOfertele pot fi accesate fie direct pe paginile partenerilor, fie pe secţiunea specială Maestro de pe site-ul www.cautareduceri.ro. rnrnÎn topul preferinţelor posesorilor de carduri Maestro care au tranzacţionat anul trecut pe site-urile partenere ale campaniei “Maestro iubeşte internetul” au fost restaurantele şi produsele/serviciile din zona de divertisment.rnrnSite-urile de reduceri sunt unul dintre factorii care au contribuit la creşterea foarte mare a pieţei de comerţ electronic în ultimii doi ani. Din datele MasterCard, segmentul de comerţ online intern a avut creşteri semnificative în anul 2011: tranzacţiile cu carduri MasterCard şi Maestro au fost în 2011 cu 92% mai numeroase, comparativ cu 2010.
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii