Reduceri la cumparaturile pe internet cu cardurile Maestro

Autor:

Bancherul.ro
2011-10-20 18:00

MasterCard Europe lansează o campanie de încurajare a plăţilor pe internet cu cardurile Maestro, care se va derula până la 31 decembrie 2011. rnrnMesajul-cheie al campaniei lansate prin parteneriatele cu site-urile de reduceri BestDealz (www.bestdealz.ro), Fun Deal (www.fundeal.ro), Get a Deal (www.getadeal.ro), Kuponiada (www.kuponiada.ro) şi Vulping (www.vulping.ro), este „Cardul tău Maestro iubeşte internetul”, anunta MasterCard intr-un comunicat.rnrn„Românii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumpărături, în magazinele tradiţionale, iar de acum au mai multe motive să meargă la shopping şi în mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. rnrn„Numărul utilizatorilor de Maestro – de ordinul milioanelor – înseamnă un potenţial imens pentru e-commerce, care a continuat să se dezvolte substanţial, iar educaţia rămâne cuvântul cheie pentru valorificarea lui”, a încheiat Denisa Mateescu.rnrnOfertele vor fi semnalizate printr-o casetă în care va fi afişat preţul pentru cumpărătorul care plăteşte cu un card Maestro, astfel încât să fie vizibile reducerea aplicată în mod obişnuit, dar şi cea excepţională, disponibilă în cadrul campaniei MasterCard.rnrn„Site-urile partener din această campanie, respectiv BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaADeal.ro, Kuponiada.ro şi Vulping.ro au intrat în preferinţele consumatorilor prin ofertele care îmbină produse şi servicii extrem de atractive cu preturi imbatabile”, declară Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. rnrn„Prin aceste parteneriate ne dorim să oferim posesorilor de carduri Maestro o experienţă de shopping unică, dublată de oferte şi mai atractive, disponibile exclusiv pentru ei. Mecanismul este foarte simplu, până la 31 decembrie 2011, toţi posesorii de carduri Maestro care plătesc cu ele ofertele semnalate pe unul dintre cele 5 site-uri partenere, primesc reduceri suplimentare.”rnrn„Ne propunem ca iniţiativa noastră să facă oferta mai atrăgătoare pentru cumpărători şi să-i convingă pe cei care nu au încercat încă să folosească Maestro pe internet, că au în aceste carduri o modalitate de plată sigură, simplă şi foarte comodă.”, a mai spus Gabriel Ghiţă.rnrnSite-urile de reduceri au fost un catalizator pentru piaţa de e-commerce de la apariţia lor. Conform datelor procesatorilor, în primele luni ale anului 2011 au fost cumpărate sute de mii de vouchere, iar mulţi români au făcut prima tranzacţie online impulsionaţi de ofertele foarte bune. Procesatorii de pe piaţă spun că în luna septembrie volumul tranzacţionat a fost dublu faţă de începutul anului (luna ianuarie), iar creşterea anuală a fost de ordinul zecilor de ori.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

TBI Bank, vândută fondului de investiții Advent

TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii

Credite BT Direct pentru pacientii Medicover

Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii

Probleme cu cardurile BRD Mastercard

Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii

Card cu OLED in editie limitata: BT Visa UNTOLD

Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii