Un recepţioner al unui hotel din Bucureşti a fost arestat preventiv, pentru 29 de zile, pentru fraudarea cardurilor clienţilor hotelului, cărora le-a creat un prejudiciu de aproximativ 9.000 de lei, bani folosiţi pentru a-şi cumpăra aparatură electronică. rnrnEl obţinea datele de identificare ale cardurilor unor clienţi care plăteau cu cardul şi, cu ajutorul altei persoane, folosea datele pentru a plăti aparatură electronică pe site-uri de pe internet. Cei doi foloseau şi datele de identitare ale clienţilor atunci când primeau produsele cumpărate prin curier.rnrnPoliţiştii au făcut, miercuri, percheziţii la domiciliile celor doi, reţinându-l pe recepţioner. Totodată, la locuinţele suspecţilor poliţiştii au găsit şi sisteme informatice, medii optice de stocare a datelor şi bileţele pe care erau notate numere de carduri.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii
Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii
Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii
Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii