RBS Romania prezinta rezultatele primei editii MoneySense

Autor:

Bancherul.ro
2010-09-20 18:32

Lansat oficial în mai 2010, MoneySense este programul de educaţie financiară al RBS România, se arata intr-un comunicat al bancii. rnrnRezultatele programului înregistrate la sfârşitul lunii august numără peste 1800 de elevi şi 140 de studenţi beneficiari ai cursurilor şi workshop-urilor de educaţie financiară facilitate de RBS România, servicii de asistenţă gratuită legată de managementul financiar personal oferită în fiecare oraş în care banca este prezentă şi un număr impresionant, de peste 1 milion de accesări ale site-ul proiectului, www.rbsmoneysense.ro, toate acestea realizate în doar 3 luni de proiect.rnrnMoneySense, programul de educaţie financiară al RBS România este destinat să ofere publicului larg o viziune clară asupra gestionării adecvate a bugetului personal şi asupra produselor şi serviciilor bancare. În acelaşi timp, reprezintă o iniţiativă de succes a grupului RBS, desfăşurându-se de peste 15 ani şi fiind unul dintre cele mai importante programe de acest tip din Marea Britanie şi Irlanda. În România are trei componente pentru adulţi, liceeni şi studenţi.rnrnOferirea de asistenţă şi educaţie financiară gratuită şi imparţială în sucursalele RBS RomâniarnrnComponenta pentru adulţi se adresează tuturor celor care sunt interesaţi să obţină asistenţă şi informaţii financiare. Astfel, aceştia pot solicita întâlniri cu reprezentanţii MoneySense în fiecare oraş în care banca are prezenţă, chiar fără a fi clienţi RBS România. 36 de angajaţi ai băncii au fost instruiţi şi pregătiţi în acest sens pentru a oferi informaţii şi asistenţă în mod imparţial şi gratuit în ceea ce priveşte administrarea finanţelor personale.rnrnMaterialele de informare, printre care broşura MoneySense, un ghid financiar despre administrarea finanţelor personale, au fost disponibile şi pe site-ul campaniei: www.rbsmoneysense.ro. Pagina programului a fost accesată în primele trei luni de 28.400 de vizitatori unici şi a înregistrat peste 1 milion de afişări.rnrnOre de educaţie financiară în liceernrnComponenta pentru liceeni s-a desfăşurat în parteneriat cu Fundaţia CREDE şi AIESEC România în 26 de licee din şapte oraşe din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Galaţi, Oradea, Piteşti şi Timişoara, în perioada aprilie-iunie 2010. Astfel peste 1800 de elevi şi peste 250 de studenţi au beneficiat de cursuri şi workshop-uri de educaţie financiară.rnrnCursurile au fost structurate pe patru teme: „Banca”, „Facem afaceri”, „Dosarul de credit” şi „Viaţa pe cont propriu” şi au inclus atât elemente teoretice, cât şi exerciţii practice. Cursurile au fost susţinute de 27 de profesori de liceu, de 15 angajaţi ai băncii în calitate de voluntari, cât şi de către 9 studenţi internaţionali AIESEC din Bulgaria, India, Georgia şi Polonia.rnrnEducaţie financiară pentru studenţirnrnMoneySense s-a adresat atât studenţilor din cadrul facultăţilor cu profil economic – Academia de Studii Economice Bucureşti; cât şi studenţilor câtorva facultăţi cu profil non-economic: Facultatea de Litere, Facultatea de Limbi Străine, Facultatea de Arhitectură, Facultatea de Arte. Peste 100 de studenţi, viitori profesionişti în domenii ale industriilor creative, au beneficiat de o serie de workshop-uri susţinute de specialişti din domenii diferite: Matei Câlţia (Galeria Posibila), Hortensia Năstase (agenţia Lowe PR), Arh. Mario Kuibus (Re-Act Now Studio), Bogdan Alexandru-Stănescu (Editura Polirom). Aceştia au prezentat participanţilor aspectele financiare specifice industriilor creative, un subiect mai puţin abordat în timpul facultăţii, dar care se dovedeşte foarte util la finalizarea studiilor şi începerea vieţii profesionale.rnrnPentru studenţii din cadrul Academiei de Ştiinţe Economice Bucureşti, RBS România a continuat implementarea programului „Cultură şi etică bancară”, un curs dedicat promovării misiunii şi valorilor instituţiilor financiar-bancare. Acesta este înscris în curricula academică de şapte ani, fiind opţional şi oferind studenţilor participanţi credite transferabile.rnrn„Programul MoneySense vine în întâmpinarea nevoii de educaţie financiară din România, care este încă la un nivel scăzut, conform statisticilor oficiale: un indicator în acest sens este procentul de alfabetizare financiară de doar 30%. RBS România mulţumeşte tuturor celor care au susţinut realizarea primei ediţii a programului: profesori, studenţi internaţionali, antreprenori cu renume şi angajaţi ai băncii, Fundaţiei CREDE şi asociaţiei AIESEC. RBS doreşte să ofere în continuare educaţie financiară şi în cadrul celei de-a doua ediţii a programului, în 2010-2011.” susţine Marijana Vasilescu, Director de Comunicare şi Marketing, RBS România.rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BT finanteaza un parc fotovoltaic al Simtel

Banca Transilvania finanțează cu 28 de milioane de euro compania Simtel, unul dintre liderii energiei regenerabile din România, pentru finalizarea unui parc fotovoltaic în Giurgiu, anunta banca intr-un comunicat, in... detalii

Pay with BT Pay, disponibilă pe 30.000 de site-uri și aplicații

Utilizatorii aplicației BT Pay pot folosi opțiunea Pay with BT Pay pentru plăți rapide și sigure la comercianții care folosesc soluțiile NETOPIA Payments, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:... detalii

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii