Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online au avut probleme de functionare

Autor:

Bancherul.ro
2021-02-15 21:28

Aplicatiile de internet/mobile banking ale Raiffeisen Bank (Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online) nu au functionat pe parcursul zilei de astazi, problema fiind remediata in jurul orei 18,30, conform unui anunt al bancii.

“Din nou nu merge aplicatia!”, s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.

Raiffeisen i-a raspuns:

“In cursul zilei am intampinat un incident pe platformele de mobile/ internet banking.
Incepand cu ora 18:30, acestea functioneaza la parametrii normali.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si iti multumim pentru intelege!”

Clientii Raiffeisen s-au plans ca aplicatia are probleme de functionare de cateva zile si nu pot lua legatura cu banca prin telefon, intrucat la call center nu li se raspunde.

“Bună, aplicația merge prost de câteva zile! Am sunat in repetate rânduri la suport iar apelul a fost respins automat. O singură data am trecut de robot, iar după jumătate de ora de așteptat pe linie pt suport, apelul a fost inchis automat!”, a postat un client Raiffeisen, pe Facebook.

Raiffeisen a raspuns:

“In prezent inregistram un incident care impacteaza functionalitatea aplicatiilor de mobile/internet banking.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca lucram la solutionarea acestuia in cel mai scurt timp posibil.

Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.

Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului. Iti multumim pentru intelegere!”

Comentarii

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Rata la cardul de credit poate fi vazuta in aplicatia CEC App

Aplicatia CEC App a fost actualizata cu o noua functie, care permite vizualizarea informatiilor despre plata cardului de credit. In aplicatie, la sectiunea „Informatii de plata”, pot fi vazute: suma... detalii

La banca te poti legitima cu aplicatia BT Pay, fara buletin

Autentificarea cu BT Pay în unitățile băncii este o funcționalitate unică pe piață Peste 80.000 de persoane trec zilnic pragul Băncii Transilvania Clienții BT au două modalități de autentificare în... detalii

OTP Bank isi inceteaza activitatea in Romania din 28 februarie 2025

Clienții pot face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP funcționează până în 1 martie, ora 21.30, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care... detalii

Banca Transilvania trimite cardurile prin curier si in Italia, Spania, Germania, Marea Britanie si Republica Moldova

Banca Transilvania anunta, intr-un comunicat, ca vine cu noi soluții care ajută românii stabiliți în străinătate să-și gestioneze banii în diferite valute și să facă banking de oriunde și oricând,... detalii